Skocz do zawartości

demontaż tylniego koła


finalcell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak Pan Adam pisze: kolektory powinny wytrzymać, bo i u mnie na przykład wytrzymały...

ale możesz też zrobić tak robiłem kiedy się jeszcze bałem o układ wydechowy: lewarek samochodowy i tuleja, którą włożysz między lewarek a silnik z jego prawej strony (tylko nie opieraj o miskę bo mientka jest ;) ).

Dobrze jest wtedy pod boczną podstawkę podłożyć deskę grubości 2-3cm, żeby po podniesieniu moto zachowało pion.

ew. tak jak Kolega wyżej pisał: pas z "grzechotką" i za prawą połówkę kiery do góry (tylko uważaj żeby nie uszkodzić rollgazu...)

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Pan Adam pisze: kolektory powinny wytrzymać, bo i u mnie na przykład wytrzymały...

ale możesz też zrobić tak robiłem kiedy się jeszcze bałem o układ wydechowy: lewarek samochodowy i tuleja, którą włożysz między lewarek a silnik z jego prawej strony (tylko nie opieraj o miskę bo mientka jest ;) ).

Dobrze jest wtedy pod boczną podstawkę podłożyć deskę grubości 2-3cm, żeby po podniesieniu moto zachowało pion.

ew. tak jak Kolega wyżej pisał: pas z "grzechotką" i za prawą połówkę kiery do góry (tylko uważaj żeby nie uszkodzić rollgazu...)

 

 

racja ;) http://img132.imageshack.us/my.php?image=fzetaap5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...