mkulpa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 witam, szukam oponki do endurowania z częstymi przelotami przez drogi asfaltowe. Musi to być kostka bo po asfaltach jest dżungla. Który model jest waszym zdaniem najtwardszy. Obecnie mam założoną 110/100-18 bulla i wytrzymała miesiąc no może jeszcze troche pociągnie ale już niedługo. Miałem też założoną 130/80/18 i tak była już lepsza. Który model z kostką jest waszym zdaniem najtwardszy? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jak w temacie.Szalejcie odnośnie opon szosowych do enduro i supermoto.W tym temacie piszcie również o kostkach asfaltowo-terenowych.pozdrawiam :icon_eek: thefex p.s.Raportujcie spam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Mitas C 02 przyczepność nie za cudna ale znajomy smigał na takiej DR 650 50 alsalt 50 teren i cieżko było ją zajechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) mitas c-02 , mefo mfc 11 tą drugą preferuję, lepiej się trzyma w zakrętach Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A generalnie jaki komplet polecicie? Potrzebuje porządną oponę na przód żeby trzymała w zakrętach, dobrze prowadziła się w piachu oraz błocie i nie uciekała na boki przy ostrym hamowaniu. A na tył coś co konkretnie trzyma. Teraz mam Bridgestone(opona chyba z homologacją bo klocki nie są jakieś wielkie a miałem nówke) ale bez szaleństwa... :/ klocki schodzą w oczach i opona bardzo łatwo traci przyczepność. Co polecicie? I ile to będzie kosztować?Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jak nie jezdzisz po twardym terenie to kup Mitasa c 12 bo zajebiscie sie trzyma i jest tani... tylko że jak zaczniesz jezdzić po kamienistych podjazdach to szybko się kostek pozbedziesz,możesz też kupić Trak master ja mam 110 i je3stem bardzo zadowolony :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zadowolony hehe a nie pamiętasz jak ostatnio narzekałeś że nie trzymają i ogólnie te co masz teraz w cr to są do niczego ;pp Chyba że zmieniłeś już na jakies inne. Proszę o wypowiedź innych forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ty ty maciek nie filozofuj mi tu... :bigrazz: w tyle mam też Master Traka ale taką co ma 3/4 bierznika i trzyma sie zajebiscie... stara sie nie trzymała bo była łysa jak kolano :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam,najtwardszy z tańszych opon jest mitas C-16 (stoneeater) tył-taką mam założoną u siebie (110/100-18) już 2 miesiąc i dop. połowa wysokości przy częstych przelotach po asfalcie. Natomiast na przód nie żałuję kasy i zakładam DUNLOPA (D-756F) MICHELINA lub BRIDGESTONA (M-601F). W tej chwili mam michałka S-12 który świetnie trzyma się gleby (nie ma mowy o ucieczce na boki po użyciu przedniego hamulca, a wchodzenie w zakręt ślizgiem to czysta przyjemność pełna kontrola przodu).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 heh, 2 mieś i połowa w c-02 do połowy bieżnika dochodziło po 7 mieś :icon_razz: , dalej nie wiem co się działo, motocykl się sprzedał Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 popieram i obstawiał bym dalej na C 02 :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) Jeśli szukasz oponki na przeloty częste po asfalcie to ja z własnego doświadczenia odradzam C-04. Kupiłem komplet na przód i tył: ściągnąłem i założyłem starsze metzelery do enduro. Kocha traciła przyczepność na asfalcie przy predkosci 60km/h na zakretach, na prostej jeszcze ok, ale przyszło do zakretu i opona puszczała :/ , do terenu jak najbardziej , rwała nawierzchnie aż miło, ale na asfalt odradzam. Za to C-02 bardzo fajna oponka, śmiało 80 można jechać w zakretach ( mam tył) , a na przód C17/18 , tak samo jak i c-02, ale przy 120 przód lekko chodzi. pzdr Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez kornol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulak Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 witam Nie chciałem tworzyć nowego tematu a mam nurtujące mnie pytanie. Mianowicie, czy ktoś wie, czy jest to sensowny pomysł i czy w ogóle wejdzie mi oponka 2,5-21 na przód do Yamahy TTR600? Bo dostałem takową od kumpla, Pirelli MT23 w bardzo ładnym stanie i chętnie bym ją założył. Aczkolwiek, po pierwsze nie wiem czy ona wejdzie mi na felgę i czy w ogóle to ma sens. Nie wiem jak się będzie motocykl zachowywał na tak cienkiej oponce. Proszę osoby, które mogą mi coś doradzić o opinię. Bo niestety wydaję mi się, że ta oponka bardziej by przypasiła do Crossa 125cmm3 2T ale oczywiście mogę się mylić. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 kornol z c-02 i asfaltem się zgodzę na mefo jest zupełnie inaczej, dużo lepiej się zakrętów trzyma zarówno na asfalcie jak i w terenie. jedyny minus tych opon to że trzeba mieć niskie ciśnienie 0.5-0.8 bara i dobrze trzymający szpaner Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Niedawno kupiłem Mitasa c-02 na tył i po ponad miesiącu jazdy nie ma właściwie śladów zużycia, mimo pokonanych wielu km po asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Już miałem pisać posta na temat jakież to masz wątpliwości enduromaster z C-02 i z asfaltem, kiedy przeczytałem jeszcze raz swojego posta i faktycznie jebn**em się. Napisałem odwrotenie, zamiast 04 napisałem 02 , a zamiast 02=04. Już poprawiam... ale dzięki za czujność, hehe. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.