tomasz90skomra Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Padaka z takim kombinowaniem zrób tak jak było pisane w tym temacie i będziesz zadowolony chyba ze te słabe hamulce to nie od tego :buttrock: Edit : Kubas pół godziny dobre...muhauahuahau Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 od tego bo przed malowaniem były bardzo dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Edit : Kubas pół godziny dobre...muhauahuahau No to nie jest smieszne pol godziny moze przesadzilem ale sie bawilem ze 20 min jak nic a plynu to zmarnowalem ze 100ml a co do linku to taki mam http://eso.student.olsztyn.pl/garaz_plyn_hamulcowy.htm tu jets ladnie wszytko opisane Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 no to pojasnione... hmmm a ja tak może ni z tej ni z tamtej ale mam pytanie kupiłem sobie napęd zebatki i łańcuch i taka drobnostka jak mam tylna zebatkę to ona ma zabki z jednej strony ścięte a z dugiej strony juz nie coś jak zebatki w rowerze MTB jest jakaś różnica przy zakładaniu? Którą strona :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 o kurde!! ale żes pytanie strzelił :buttrock: szczerze to ja nie mam pojęcia... sprawdz na starej przyłóż do koła moze jest jakos wyprofilowana :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 hehe stara tak zjechana ze nic nie widać na niej juz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Koledzy już wszystko powiedzieli co trzeba było powiedzieć ja pozwole sobie dodać, żebyś się nie zapomniał tak jak ja podczas 1 mojego odpowietrzania i przed zakręceniem zawroku nie puścił klamki.Zwłaszcza już pod sam koniec całego zabiegu odpowietrzania.Aczkolwiek bez wężyka też się obejdzie ja tak robiłem tylko potem lakier, zacisk czy lagi etc. oblej wodą. Płyń działa niekorzystnie na te elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 1 próba nie powiodła sie!! odpowietrzałem tak jak koledzy pisali... czasem chlapnał jakas brudna substancja... robiłem tak przez 20min... nie za długo?? nadal klamka miekka jak nie wiem... strzykawką tez nie dałem rady.... nie wiem czemu :/ kumpel tez próbował i nic... mozliwe zeby 20min było za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie patrz na czas i na próbe.Niektórym się to udaje za pierwszym razem w przeciągu 10 albo i nawet 30 minut mi się udało za 3 próbą która trwała gdzieś z 15 minut.Pompujesz nastpępnie zaciskasz klamke i odkręcasz korek, trzymając klamkę po chwili zakręcasz, dolewasz płynu do zbiorniczka jak jest taka potrzeba.Ponownie pompujesz, trzymasz odkręcasz i tak dopóki nie będzie leciało powietrze, leci sam płyn ciurkiem, klamka jest twarda (taka jak była przed procedurą) to wiesz że jest dobrze wykonane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 oki jutro jeszcze spróbuje... a klamka nie powinna twardnieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No im więcej razy przepompujesz i odpowietrzysz to powinna sie robić coraz "twardsza" właśnie.Powodzeniu w odpowietrzaniu bo sezon już w trakcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Klamka powinna stopniowo twardniec po paru probach ale pamietaj tez ze w zbiorniczkunie moze Ci plynu braknac bo tez zassa powietrze tak jak bys puscil klamke na odkreconym odpowietrzinku.20 min to wiesz troche jest ale mowie Ci mi to zajelo jeszcze dluzej i pamietaj zebys wykonywal pelne ruchy klamka przypieszy to czas odpowietrzania ale to chyba wiesz Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) Hmmm... może jak piszesz ze wyleciał brudny płyn to przy wyminaie Ci coś sie zapchało jakimś syfem bo i tak mogło się zdarzyć jak tam miałeś jakieś brudy czyściłeś to wszysto przed złożeniem. Jak Ci sie definitywnie pomimo dobrych sposobów i wielu prób nie uda tego zrobić to może warto to wyczyścić tylko musi być bardzo bardzo na błysk:) Edit: a jak to nie dałeś rady strzykawka nie leci płyn czy co? napisz dokładniej... Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) to tak założyłem wężyk na odpowietrzacz poluzowałem śrubke zasysam i nic... nie ubywa płynu ani nic wręcz trudno zassac:) Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez kondziureq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Prawdopodobnie uklad jest zapowietrzony przy zbiorniczku, i tam musisz go odpowietrzyc, to znaczy tak samo jakbys odpowietrzal przy odpowietrzniku tylko luzujesz ta srube mocujaca przewod hamulcowy do zbiorniczka. Mozesz to samo zrobic na drugim koncu przewodu, przy zacisku. Potem jeszcze tradycyjnie przy odpowietrzniku i powinno pomoc. Powodzenia Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.