rafael Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 simmering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Po przełożeniu gaźnika i membran z DT, która jeździ normalnie problem pozostaje ten sam. Zapla super, na jałowym wkręca sie elegancko, a po zapięciu biegu, tylko strzał ze sprzęgła pomaga ruszyć. rafael, mówisz o simmeringu od strony magneta? Sugerujesz że ssie lewe powietrze? Motor schodzi z obrotów szybko, i nie dostaje kilku k rpm. po odpaleniu. Jakieś inne pomysły po wykluczeniu gaźnika? Stało się to z teraz na teraz, motor był mocny ale kopcił, rozebrałem wymieniłem simmering od strony skrzyni, przestał kopcić, ale zaczęło się to. Zaraz sie biorę do rozłożenia silnika, może coś pomyliłem. Ale co by to mogło być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 sprawdz kompresje i czy wyregulowuwowales dobrze gaznnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Rozebrałem silnik, okazuje się że tłok ,,zmalał" dosłownie.300 km temu zrobiłem szlif na 50.50 mmi taki też tłok założyłem.Po zmierzeniu tłoka ma on ok. 50.25 mm jak to możliwe?Kiedy go kupiłem idealnie wchodził, a teraz mogę nim lekko poruszać w cylindrze. Tłok jest marki ,, for Yamaha" , tyle pisze na pudełku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 raczej nie ma firmy : "for yamaha" . Nie wiem co to to za tłok. Po 300km taka różnica ??? Natomiast co do ssania to mi na zimnym nigdy bez ssania nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Rozebrałem silnik, okazuje się że tłok ,,zmalał" dosłownie.300 km temu zrobiłem szlif na 50.50 mmi taki też tłok założyłem.Po zmierzeniu tłoka ma on ok. 50.25 mm jak to możliwe?Kiedy go kupiłem idealnie wchodził, a teraz mogę nim lekko poruszać w cylindrze. Tłok jest marki ,, for Yamaha" , tyle pisze na pudełku. To dziwne żeby tłok, tak zmnijeszym swój rozmiar.Hmm to jest bardzo dziwne. Ja naprzykład nie widzę żadnego powodu, aby tak tłoka "zjadło"Chociaż co mi przychodzi do głowy, to może to że ten tłok "for yamaha" tak naprawdę jest "no name" a wiadomo co z tym idzie w parze. Natomiast co do ssania to mi na zimnym nigdy bez ssania nie pali. No właśnie zawsze zimne moto powinno się na ssaniu palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) tylko tyle jest na pudełku napisane ,,for Yamaha DT/RD 80 LCII" Spotkał sie ktoś z taką firmą? Gdzie mogę dostać tłok innej firmy na rozmiar 50.50 mm? ( 49.00 + 1.50 mm)?? Szukałem w kilku sklepach on-line i wszędzie tylko te ,,for Yamaha" Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez grayfox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.