Skocz do zawartości

Rejestracja z powrotem z 50 na 125


Ekthelion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem świeży na dosyć na forum i szykuję się do zakupu pierwszego moto ;)

 

Jestem w trakcie robienia kat. A i zamierzam kupić sportową 125 (nie piszcie mi proszę, że nie ma sensu, że lepiej GS500, bo tak chcę i już). Otóż mam teraz możliwość nabycia Mito zarejestrowanej na 50ccm. Ale teraz uwaga, chcę mieć ją zarejestrowaną na 50 tylko do czasu zrobienia prawka. Czy potem nie będzie problemu z przerejestrowaniem na 125? Czy może nie ma sensu przerejestrowywać? Z góry mówię, że motocyklem będę się przemieszczał po dużym mieście, nie gdzieś po wsi, wiec nie chciałbym mieć kłopotów z policją przez rejestrację.

 

 

Pozdrawiam.

 

P.S.

 

Podobnego tematu nie znalazłem, ale przepraszam, jeśli już było :P

Edytowane przez Ekthelion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum pod chyba innym nickiem zalozyles juz taki sam temat, a tu sadzisz, ze dostaniesz inne rady, no sorry ale troche smieszny jestes.

 

Nielegalne i kropka.

 

http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=19411

 

Jezeli sie myle to sorry ale jakies podobienstwo tu jest, he, he.

 

;)

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie.........idziesz na stacje kontroli zgłaszasz zmiane silnika robisz przegląd z którego wynika prawda że 125ccm i z kwitem od nich idziesz rejestrować .......

 

tylko musisz powiedzieć że wcześniej był inny silnik od 50..........

 

całośc jest możliwa tylko jeśli masz dowód bez numerów silnika

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum pod chyba innym nickiem zalozyles juz taki sam temat, a tu sadzisz, ze dostaniesz inne rady, no sorry ale troche smieszny jestes.

 

Nielegalne i kropka.

 

http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=19411

 

Jezeli sie myle to sorry ale jakies podobienstwo tu jest, he, he.

 

:)

 

BUHAHA :banghead: CBR 125 wygląda jak rower! w życiu bym nie kupił. Poza tym, ks-rider, mam pytanie, czy przeczytałeś co napisałem? Bo wyraźnie napisałem, że chcę kupić moto, które JUŻ jest zarejestrowane na 50, a jak tylko zdam prawko to zarejestrować tak, jak być powinno. Poza tym napisałem, że będę jeździł po dużym mieście (Łódź konkretnie) a nie jakieś Żory.

 

No i jak już zauważył kolega kiler, co jest nielegalnego w tym co chcę zrobić? że chcę żeby moto było prawidłowo zarejestrowane?

 

Ale generalnie dzięki za link, bo to w sumie podobny przypadek :crossy:

Edytowane przez Ekthelion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedz się jeszcze w swoim wydziale komunikacji jak podchodzą do takich papierów od diagnosty. Jak to od zawsze istniało w Polsce jako „50” to urzędasy mogą, powtarzam, mogą kręcić nosem. Dla nich to motocykl z nikąd a oni nie lubią takich sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest nielegalnego w tym że chce mieć 125 zarejestrowane na 125 a nie na 50/motorower :flesje: ??????????

 

No wlasnie, Widziales juz Mito z silnikiem 50 ccm ? ja jak dotad o takim nie slyszalem. No czyba, ze w/g Ciebie rejestracja 125 na 50 jest legalna [ ile to Mito ma KM ? ( w sportowej wersji ? ) ]

 

O pojemnosci nie wspomne, jak o kole od roweru i worku pszenicy :icon_rolleyes: )

 

 

Bo wyraźnie napisałem, że chcę kupić moto, które JUŻ jest zarejestrowane na 50,

 

A ja wyraznie odpisalem. Juz jest nielegalne bo jest 125 - tka ktora jest zarejestrowana jako 50 ccm

 

a jak tylko zdam prawko to zarejestrować tak, jak być powinno. Poza tym napisałem, że będę jeździł po dużym mieście (Łódź konkretnie) a nie jakieś Żory.

 

To odpowiedz mi prosze jaka jest roznica czy bedziesz jezdzil nielegalnie ( bo nie masz na nie urawnien ) czy w Lodzi czy w Zorach ?

 

No i jak już zauważył kolega kiler, co jest nielegalnego w tym co chcę zrobić? że chcę żeby moto było prawidłowo zarejestrowane?

 

No albo Ty cos pokielbasiles albo kolega Killer cos pokielbasil :P

 

Ale generalnie dzięki za link, bo to w sumie podobny przypadek :lalag:

 

You're wellcome

 

:lalag:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksrider nie którzy mają motocykle z kołami od roweru a np Ty masz zamiast kombinezony na motocykl kombinezon na narty + konkretny bebol i co z tego?

 

Każdy Twój post to wylewani żalu! ku*wa człowieku siedź se w tej Niemcowni i wchodzi na forum niemieckich motocyklistów a nie nam tu krew psujesz! każdy Twój post jest bardziej wkurwiający od poprzedniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksrider nie którzy mają motocykle z kołami od roweru a np Ty masz zamiast kombinezony na motocykl kombinezon na narty + konkretny bebol i co z tego?

 

no lepiej miec bebol i kombinezon na narty niz qpa'e w avatarze i nietylko.... o ile rozumiesz co mam na mysli :lalag:

 

Jestes na tyle expertem, ze nie potrafisz rozroznic motocyklowej odziezy ochronnej od innej :)

Na ktora tak na marginesie jeszcze dlugo nie bedzie Cie stac. :clap:

 

Każdy Twój post to wylewani żalu! ku*wa człowieku siedź se w tej Niemcowni i wchodzi na forum niemieckich motocyklistów a nie nam tu krew psujesz! każdy Twój post jest bardziej wkurwiający od poprzedniego.

 

No jak widzisz ze sie wypowiadam to nie musisz czytac, mozesz porzeskoczyc a jak Cie prawda w oczy kole to juz Twoj problem. Ja gowniazerni bez uprawnien na drogach publicznych nie toleruje i basta. Jak kiedys dorosnesz to moze to zrozumiesz :banghead:

 

P.S Twoj post nic nie wniusl do tematu, a zasada forum jest prosta nie wiesz nie pisz.

 

Z mojej strony soorry za Of topa :evil:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, Widziales juz Mito z silnikiem 50 ccm ? ja jak dotad o takim nie slyszalem.

 

To jesteś bardzo w tyle bo Cagiwy Mito 50 zaczęli produkować już ok 1990r.

 

Co do rejestracji , to do diagnostyki i tak jak tu chłopaki mówili, ale w dowodzie nie powinieneś mieć numeru silnika, bo to już chwile temu wycofali, więc powinno gładko przejść.

 

Tak samo jak robisz SWAP-y, bez problemu zmieniają ci w dowodzie poj. silnika i nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, KS-Rider nie jest w stanie zrozumieć, że tematem tej dyskusji jest poprawne zarejestrowanie motocykla niepoprawnie zarjestrowanego. Zarzuca innym, że nic nie wnoszą do dyskusji, problem w tym, że jego posty nic nie wnoszą. Do tego niska kultura wypowiedzi i określenia typu "gównażeria" pod moim adresem.

 

Na marginesie, panie nie-gówniarz, "nie wniusł" pisze się przez Ó !

 

 

Pozostałym dziękuję za porady :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK to moze najpierw zacznij pisac ze zrozumieniem tak aby u nikogo nie pojawil sie cien watpliwosci bo piszac w ten sposob jaki napisales

 

Otóż mam teraz możliwość nabycia Mito zarejestrowanej na 50ccm.

 

Sorry ale takich tematow przewija sie tu sporo, aby nie powiedziec az za duzo.

 

Nic nie wskazuje jaka moto ma pojemnosc obecnie mowa jest o zarejestrowaniu na 50 ccm a to nie jest jednoznaczne.

 

chcę mieć ją zarejestrowaną na 50 tylko do czasu zrobienia prawka. Czy potem nie będzie problemu z przerejestrowaniem na 125?

 

Proste pytanie

 

1. Jaka jest autentyczna pojemnosc tego Mito i na jaka pojemnosc jest w tej chwili ( obecnie ) zarejestrowana ?

 

:icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli bedziesz mial stosowna dokumentacje, znaczy sie ekspertyze (?)rzeczoznawcy, ze silnik to 125 i do tego wszystkie inne potrzebne przy rejestracji dokumenty, to nie bedziesz mial najmniejszego problemu.

 

moze zaczac sie on wtedy, jezeli przy rejestracji motocykla byl podany numer silnika, ktory zostal wprowadzony do bazy danych wydzialu komunikacji, a jeszcze lepiej jak bedzie on w dowodzie.

 

osobiscie rozejzalbym sie za 125 zarejestrowanym juz na 125, bo takie sa tansze, poza tym koszt rzeczoznawcy nie bedzie maly, do tego rejestracja pojazdu, koszta nowego dowodu i tablicy, nie wspominajac o spoadku wartosci pojazdu ze wzgledu na prawidlowe zarejestrowanie. coz, taki nasz juz rynek.

 

jezdzilem przez 3 sezony po Łodzi i okolicach(mieszkam na srodmiesciu) Honda NS1 80 i przez ponad 12 tysiecy kilometrow nie mialem zadnej kontroli.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...