romeoxx Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam wszystkich forumowiczow i zwracam sie z prosba o pomoc!Mam problem w swojej f3 z 95 roku z rozrusznikiem tzn coraz czesiej zdarza sie ze slizga sie "chodzi luzem" po przestudiowaniu tego tematu na innych forach dowiedzialem sie ze jest to prawdopodobnie sprzeglo rozrusznika i tu pytanie gdzie mozna kupic taka czesc,badz zestaw naprawczy i mniej wiecej jakie to sa koszta i czy w Warszawie lub okolicach ma ktos kogo moglby polecic co by to ogarnal.....lipa bo w sobote otwarcie sezonu:)Czy mial juz ktos taki problem???Z gory dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Mialem podobny problem ale w Kawasaki GPZ 500S. Tam wystarczylo tylko dotoczyc kilka wałków i bylo po problemie. Nie wiem czy w CBRce jest identyczna zasada dzialania sprzegla rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 U mnie w gpz 500 sprzeglo sie zerwalo. Wystarczylo nawiercic 3 otwory na zębatce, naspawać i nadmiar ściągnąć na tokarce. A jeśli chodzi o cebre to polecam jakas gazetke albo internecik, tam poszukasz czesci. Prawdopodobnie juz rolki są zjechane. Jak i element po którym się one poruszają(nie znam fachowego określenia) A i jeszcze jedno. Proponuję owe sprzęgło najpierw ściągnąć i obejrzeć, a dopiero później części kupować... Koszt w przypadku uzywanych części będzie się zawierał w przedziale od 90 do 150zł... Ogółem naprawa jest bardzo prosta bo i do sprzęgła jest łatwy dostęp. Przy odrobinie wiedzy technicznej można naprawić to samemu. Nie pozówł kasy z siebie zdzierać w warsztacie bo ostatnio jest bardzo na topie wyzyskiwanie kasy od "niewiedzących" No coz... za wiedzę się płaci i to surowo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeoxx Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 czyli mowicie zeby sciagnac dekiel z lewej strony i zerknac co tam sie dzieje?Czy olej musze sposcic przed zdjeciem dekla(sory za tak banalne pytania ale przesiadlem sie z etz 250 na cbr 600 takze troche musze lyknac wiedzy) i czy w dalszym etapie rozbiorki po zdjeciu dekla jak to bedzie wygladalo zeby wiecie nie bylo tak ze zdejme dekiel a mi tu kilogramy czesci sie posypia:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Sam możesz nie dać rasy bo będzie potrzebny ściągacz do wirnika altka Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.