Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czy klx ma jakieś słabe punkty w elektryce? Zginęły mi światła, wszystkie kable są ok ale nie wiem jak zabarać sie do dalszego sprawdzania. Jakieś wskazówki? Zacznij od przełącznika, może poprostu piachu naleciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam panów. Chciałem sie dowiedziec coś o KLX 250, a koknkretnie jak jest z czesciami uzywanymi i nowymi? Czy maja jakieś słabe punkty, na które trzeba zwrucic szczególną uwage przy kupnie? Ile to pali przy dobrym odkręcaniu? I czy 250tka dorówna kroku DRce 350? Wiadomo ze konie to nie wszystko, jak sprawdza się zawieszenie w klx w ostrym terenie? I czy były palone na rozrusznik jakieś modele czy wychodziły tylko z nożnym starterem? Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam panów. Chciałem sie dowiedziec coś o KLX 250, a koknkretnie jak jest z czesciami uzywanymi i nowymi? Czy maja jakieś słabe punkty, na które trzeba zwrucic szczególną uwage przy kupnie? Ile to pali przy dobrym odkręcaniu? I czy 250tka dorówna kroku DRce 350? Wiadomo ze konie to nie wszystko, jak sprawdza się zawieszenie w klx w ostrym terenie? I czy były palone na rozrusznik jakieś modele czy wychodziłtlko z nożnym starterem? Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam. Z nowymi podstawowymi cześciami nie ma tragedi wstko znajdziesz, a co do używek to tylko ebay. Słąby punkt jak to wszyscy mówią głowica.... jednak za ok 600zł zrobisz i bedziesz śmigal następne pare ładnych lat. Myśle że klx dotrzyma kroku dr'ce bo jest poręczniejszy i lżejszy, dużo lżejszy mówie tutaj o wersji R. Zawieszenie daje rade chociaż tył troche miękki. Klx z rozrusznikiem to już nowsze modele nie wiem od którego prodwukowane ale napewno ponad 2002. Przy kupnie sprawdź uwage czy dobrze trzyma wolne obroty bo ja sie na tym akurat przejechalem :D. Udanego zakupu, pozdro! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nio w wakacje chce się dr pozbyc i kupić jakiegoś KLXa. Chciałem DRe 350 ale kolega kupił w niedziele a niechce zebyśmy jeździli takimi samymi :bigrazz: Wiec pomyślałem ze KLX 250 bedzie ok. Niewiem tylko czy mi mocy niebraknie tak szybko jak w 125tce. Ogólnie sprzed chwalony, a powiec mi ile masz wzrostu i jak Ci się na tym siedzi i jeździ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Niewiem tylko czy mi mocy niebraknie tak szybko jak w 125tce. Ogólnie sprzed chwalony, a powiec mi ile masz wzrostu i jak Ci się na tym siedzi i jeździ? 175cm wygodnie sie jeździ ale jak to hard nie ma żadnych wygód typu miekkie siedzenie :icon_twisted: pozycja za kierownica ok. Co do mocy to 32kM zanim je ogarniesz na 100% to minie troche czasu. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ja mam 180 No i niechciał bym wyglądac na tym jak na kozie. No skoro mocy jest tyle co mówisz to w teren powinno wystarczyc. A wyrwe jakiegoś KLX za 4,5-5tyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 (edytowane) Ja mam 180 No i niechciał bym wyglądac na tym jak na kozie. No skoro mocy jest tyle co mówisz to w teren powinno wystarczyc. A wyrwe jakiegoś KLX za 4,5-5tyś? Powinieneś, ja swojego kupiłem za 4700zł ale niestety do remontu sie okazał :) http://moto.allegro.pl/item540167869_kawas...zny_okazja.html z tego co pisze właścicel moto jak najbardziej ok tyle że wygląd zewnętrzny zniechęca troche... No i swoją drogą polował bym na wersje R. Edytowane 29 Stycznia 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 No kolor taki oczojebny troche. Ale cóż:D a jakie są wersje i czym sie róznią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No kolor taki oczojebny troche. Ale cóż:D a jakie są wersje i czym sie róznią? Drogowa i terenowa, terenowa praktycznie nie jest wyposażona, żanych kierunków, liczników, kontrolek i takich dupereli jak wiatrak na chłodnicy czy chodźby stacyjka przez co jest lżejsza. Zawieszniem nie wiem czy sie różnią. Mocą chyba nie. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Rozumiem. A wiesz cos moze na temat KLXa 650? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Rozumiem. A wiesz cos moze na temat KLXa 650? O klx 650 za bardzo nic nie wiem. Edytowane 30 Stycznia 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ok ludziska przekopałem całą instalacje aż do wejśca kabli do silnika. Tam mam zamiar jutro rozebrać. Wszystkie kable sa ok, przełącznik ok, masa jest. Więc co nie tak? Cewka? Przez co mogła sie spalic? I powiedzcie mi jak moge sprawdzić czy mi prad wychodzi z cewki mam miernik uniwersalny elektroniczny do prądu. Pozdro! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ok ludziska przekopałem całą instalacje aż do wejśca kabli do silnika. Tam mam zamiar jutro rozebrać. Wszystkie kable sa ok, przełącznik ok, masa jest. Więc co nie tak? Cewka? Przez co mogła sie spalic? I powiedzcie mi jak moge sprawdzić czy mi prad wychodzi z cewki mam miernik uniwersalny elektroniczny do prądu. Pozdro! Żeby sprawdzić czy wychodzi napięcie z cewki to krótka piłka, minus do masy, plus do interesującego Cie kabla w kostce od alternatora (lub prądnicy jak masz :D ) i zakręć wałem korbowym. A cewka mogła paść nawet ze starości, zdarza się najlepszym :wink: BTW Regulator napięcia sprawdzałeś bo już nie pamiętam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 BTW Regulator napięcia sprawdzałeś bo już nie pamiętam ? Nie sprawdzałem, ale chyba jak by był regulator napięcia to by żarówki były popalone? Nie myle sie? Jeśli tak, to sprawdze to jeszcze. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Nie sprawdzałem, ale chyba jak by był regulator napięcia to by żarówki były popalone? Nie myle sie? Jeśli tak, to sprawdze to jeszcze. Przetrzepałem schematy elektryczne od Twojego sprzęta i 1 Światła masz tylko z alternatora i cała instalacja nie ma akumulatora 2 Wszystko kręci się wokół prądnicy, regulatora i przełącznika świateł czyli tam szukaj przyczyny (przełącznik już sprawdzałeś. 3 Serwisówka zawiera informacje na temat sprawdzania sprawności tych elementów to łap się za miernik i sprawdź po kolei czy wsio jest ok. Powiedz mi jeszcze kiedy ? jak ? i które światła straciłeś (pewnie przód długie/krótkie, tył, stop, kierunki i tablice ) ? P.S NIE odczepiaj regulatora, wg schematu on zamyka cały obieg prądu z alternatora. Edytowane 24 Lutego 2009 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.