overkill Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 SiemkaMam taki problem szukam źródła dziwnych dzwieków w okolicach tłoków. Jakie były by objawy troche zużytych/luźnych łożysk sworzni tłokowych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 tluczenie z okolic cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 tluczenie z okolic cylindraNo sęk w tym że nie jest to tłuczenie tylko cos pomiędzy stłumioną kosiarką a bulgotaniem w garku z wodą. Nie słychać by mocno waliło tylko jak by pukało ale nie metal o metal.. tzn nie słychać metalicznego dźwięku. Szukam powodu juz od zeszłego roku od tego czasu nie zmienił sie wcale i jest wciąż taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No sęk w tym że nie jest to tłuczenie tylko cos pomiędzy stłumioną kosiarką a bulgotaniem w garku z wodą. Nie słychać by mocno waliło tylko jak by pukało ale nie metal o metal.. tzn nie słychać metalicznego dźwięku. Szukam powodu juz od zeszłego roku od tego czasu nie zmienił sie wcale i jest wciąż taki sam.Na odległość trudno coś stwierdzić. Powodem może być taka głośna praca pompy olejowej lub układu przewietrzania skrzyni korbowej, lub setki innych powodów, które wcale nie muszą być związane z tłokami. a może to łańcuszek napędu zaworów tak hałasuje? Z tego co przeczytałem w opisach tego motocykla nie należy on do cichych i pozbawionych wibracji, więc może taka jego uroda. :banghead: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Na odległość trudno coś stwierdzić. Powodem może być taka głośna praca pompy olejowej lub układu przewietrzania skrzyni korbowej, lub setki innych powodów, które wcale nie muszą być związane z tłokami. a może to łańcuszek napędu zaworów tak hałasuje? Z tego co przeczytałem w opisach tego motocykla nie należy on do cichych i pozbawionych wibracji, więc może taka jego uroda. :banghead: :icon_biggrin:Odpowietrzenie skrzyni to to nie jest bo zatykałem ja i dzwiek ten sam. NIe jest to uroda tego silnika bo kiedyś tak nie było. łańcuszek nie hałasuje bo przy regulacji zaworów odpaliłem bez pokrywy no i łańcuszek jest napiety a hałas ten sam.. hałas dobiega mniejwiecej właśnie na wysokości sworzni. Dzwiek sie nie nasila wiec zastanaiwam sie czy mam sie martwic i sie rozsypie czy czekać na rozwój sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Odpowietrzenie skrzyni to to nie jest bo zatykałem ja i dzwiek ten sam. NIe jest to uroda tego silnika bo kiedyś tak nie było. łańcuszek nie hałasuje bo przy regulacji zaworów odpaliłem bez pokrywy no i łańcuszek jest napiety a hałas ten sam.. hałas dobiega mniejwiecej właśnie na wysokości sworzni. Dzwiek sie nie nasila wiec zastanaiwam sie czy mam sie martwic i sie rozsypie czy czekać na rozwój sytuacjiJeśli twierdzisz,że dźwięk jest z okolic sworznia i w dodatku nie jest to stuk metaliczny to wnioskuję, że:- sworzeń jest łożyskowany na igiełkach- pojawił się luz na tym łożysku- stuk jest tłumiony przez olej podawany przez pompę - możliwe, że stuk jest związany z luzem między sworzniem a czopem w tłoku, a tłumienie odgłosu powoduje też smarowanieReasumując, bez rozebrania góry silnika nie da się jednoznacznie zdiagnozować przyczyny. Albo jeździć, albo jesli jest to już zdecydowanie wnerwiające remontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Jeśli twierdzisz,że dźwięk jest z okolic sworznia i w dodatku nie jest to stuk metaliczny to wnioskuję, że:- sworzeń jest łożyskowany na igiełkach- pojawił się luz na tym łożysku- stuk jest tłumiony przez olej podawany przez pompę - możliwe, że stuk jest związany z luzem między sworzniem a czopem w tłoku, a tłumienie odgłosu powoduje też smarowanieReasumując, bez rozebrania góry silnika nie da się jednoznacznie zdiagnozować przyczyny. Albo jeździć, albo jesli jest to już zdecydowanie wnerwiające remontować.No chyba poczekam a jak zacznie sie coś dziać bede rozbierać - to jedyne rozsądne podejście do tej sprawy. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.