Skocz do zawartości

Problem z Suzuki DR 125


Włochaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki prolem ze swoją Suzuki. Kiedy na niej siedze,niema iskry,kiedy z moto zejde odrazu sie pojawia. Co moze byc przyczyną?? Mam 2 nowe swiece i na kazdej tak samo. Jak juz zapali i pojade to jak sie rozgrzeje to po ok 1,5km gasnie i juz nieodpali,wymienie swiece i dalej moge jechac z kilometr.Od czego to moze byc? A jak Sie rozgrzeje mocno to zaczyna kopcic na niebiesko, to moga byc uszeniacze zaworowe??

Edytowane przez Włochaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to własnie kolego chodzi ze instalacje sprawdziłem 2 razy i to sumienie,kazdy kabelek który mi sie niepodobał odrazu zaizolowałem i wszystko wygląda no dobrze,naprawde niewiem co jej jest. A moze to byc cewka albo modół?? I dlaczego zawsze mi zgasnie jak sie silnik rozgrzeje a zwłaszcza jak jade po lesie i jade wolniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

 

Ja bym obstawiał jakiś przygniecony kabelek instalacji elektrycznej,tak jak pisał poprzednik. Napisałeś, że zaizolowałeś przewody, myślę, że to nic nie pomoże bo jak siadasz na kanapę to i tak przygniatasz kabel swoją masą ciała, poprostu musisz go inaczej poprowadzić (jeżeli to wina kabla). Tak w ogóle to dziwna sprawa.

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motór cie nie lubi :icon_question: .Szukaj spłaszczonego fragmentu wiazki w okolicy dupy i pod bakiem. Może byc też tak ze przysiadajac dupskiem napręzasz wiązke i rozłączasz którąś z kostek/złączek.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sam niewiem do dzis co to było ale sie samo naprawiło:D A to ze mi gasła jak sie zagrzało była wina akumulatora,naładowałem poządnie akumulator i smiga jak nowy.Teraz pozostaje mi tylko wymienic tłoczek i tyle. A wie ktos czy w DR było zeliwo czy nikasil??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny problem Moje suzuki gasło jak się zagrzało. Przeszukałem wszystko, sprawdzilem opory na module i cewce, a tu sie okazalo ze jeden kabelek w kostce nie łączył. I bądź tu mądry.... Dzisiaj zrobilem. I juz chirurg , bandzarze, zastrzyki :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną problemów z prądami po rozgrzaniu może być przysmażony, przytopiony kabel. Spotkałem przypadek że silnik gasł gdy rozgrzana rura wtapiała się w żyły kabla ( bodaj w DT125 ). Radzę więc obejrzeć jak wyglądają kable biegnące przy gorących elementach. :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...