fafaL251 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam :bigrazz: Ja posiadam niestraszny i niemlody motorek jakim jest Kawasaki GPX 600 R. Od poczatku sezonu zainteresowalem sie stuntem. Staram sie pokonowyc jak najdluzsze odleglosci Stojac na stelazu lewa noga a prawa trzymajac na Heblu. Jestem wstanie wykorzystac cala dlugosc pierwszego biegu i mi opada spowrotem ;/ Wezcie mi doradzcie jak ja mam to zrobic zeby puscic gaz a ona zwalniala jadac na gumie a nie gwaltownie opadala. Czy ma to znaczenie ze moj gpx jest dosc ciezki bo wazy 200 i mawplyw na stabilnos 12?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 nie wiem czy TY żartujesz czy tak serio. Zanim nauczysz się jeździć w balansie to silnik Ci wybuchnie. On się do tego nie nadaje. Robiłeś cokolwiek ze smarowaniem? A to że Ci koło opada to po prostu jeszcze musisz swoje wyjeździc. Jest za nisko. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8423 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 MZ TS 250 też dawałem na koło, do czasu zerwania kosza sprzęgła. :buttrock: Wszystko można, tylko po co? :bigrazz: motorynke i simera to ja tez stawiałem na kolo ale od tamtego czasu to minelo troche czasu a i motor troche ciezszy i wiekszy :crossy: po nieudanej probie kumpla z tym manewrem nie chcialem znowu potrzaskac moto a jakas granica wyniesinia do gory na obrotach chyba jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Wlasnie silnik zostal wyciagniety z ramy bede zmienial lancuszek rozrzadu i cala glowicy bo mechanik ocenil ze ona juz mi niepociagnie dlugo :bigrazz: Mam zamiar tez wymienic sprzeglowy bo tez juz dawal znac ze on jest tam. Uklad smarowania tez bedzie przerobiony i mam nadzieje ze mi wytrzyma chociaz jeden sezon stuntu bez awarijnie. Bym niebawil sie w naprawe tylko poszukal jakiejs CBR 600 ale jak narazie niepozwalaja mi na to fundusze. Moze ma ktos glowice w dobrym stanie ?? Czy w ta rame od gpx 600 pasuje silnik od 750?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) Witam :bigrazz: Ja posiadam niestraszny i niemlody motorek jakim jest Kawasaki GPX 600 R. Od poczatku sezonu zainteresowalem sie stuntem. Staram sie pokonowyc jak najdluzsze odleglosci Stojac na stelazu lewa noga a prawa trzymajac na Heblu. Jestem wstanie wykorzystac cala dlugosc pierwszego biegu i mi opada spowrotem ;/ Wezcie mi doradzcie jak ja mam to zrobic zeby puscic gaz a ona zwalniala jadac na gumie a nie gwaltownie opadala. Czy ma to znaczenie ze moj gpx jest dosc ciezki bo wazy 200 i mawplyw na stabilnos 12?? musisz poprostu trzymać motocykla wyżej w pionie i kontrolować więcej heblem niż gazem, wtedy nie będziesz przyspieszał. to jest trudne do ogarnięcia, zwłaszcza z psychicznego punktu widzenia, gdy człowiek jest przyzwyczajony do szybkich i niskich gum. a do kamila, musisz to poprostu wyczuć. nikt ci nie powie przy tylu i tylu obrotach wyrwij. ja na początku nie mogłem zupełnie poderwać cb na gume, a teraz z miejsca wale niemal od razu w pion. kwestia wyćwiczenia Edytowane 30 Listopada 2008 przez bartMFK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakos Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 (edytowane) Ja Swoją yamahe dt 125 moge i z gazu i ze sprzęgła ... zgazu musze go dobrze podbić ale wole sie uczyć ze sprzęgła ... jak najwoliej jadąc i jak najwyżej ... ale narazie to sie ucze ^^ więc jest u mnie : góra,dól,góra,dół ale coraż częściej i łątwiej mi to wychodzi ... :) tylko musze troche bardziej z tyłu usiąść żeby ładnie poderwalo :) ale czasem za szybko sie to wszystko dzieje ... jeszcze zaniedługo zrobie stelaż i bedzie gicior :) Edytowane 1 Grudnia 2008 przez Drakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=0CpRW1Vid4c&feature=related Niezłe rzeźniki hehe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ma ktoś może jakieś sugestie co do stawiania CBR F2? Ze sprzęgła ile jej obrotów dać ,zeby nie wyj**ać na plecy i ładne pociągnąć? Stawiałem z gazu ale to troche katowanie i większe ryzyko kiedy na gume wchodze przy 80km/h... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 to chyba sam wyczujesz jakie obroty, żeby gpz poderwać ze sprzęgła to zrobiłem 3-4 próby i już mniej więcej wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ma ktoś może jakieś sugestie co do stawiania CBR F2? Ze sprzęgła ile jej obrotów dać ,zeby nie wyj**ać na plecy i ładne pociągnąć? Stawiałem z gazu ale to troche katowanie i większe ryzyko kiedy na gume wchodze przy 80km/h... Ja nie jestem zwolennikiem stawianie moto na kolku ze sprzegla bo mozna sobie narobic balaganu w skrzyni. Stawiajac z gazu jest bezpieczniejsze bo wedlug mnie masz wieksza kontrole nad moto i nie wysypiesz sie tak szybko na plery no i oczywiscie jednostka napedowa tak nie dostaje wciry. Ja swojego GPX spoczatku musialem stawiac z 6 tysiecy a dzis to bez wiekszych problemow robie z zakresu 2 a nawet ponizej 2 na orginalnym przelozeniu bez uzycia sprzegla ale oczywiscie z pierwszego biegu. Wedlug mnie musisz sam to wyczoc bo raczej kazdy ma odrebny styl jazdy i nikt Ci tego nie powie......... Pozdro.............. to chyba sam wyczujesz jakie obroty, żeby gpz poderwać ze sprzęgła to zrobiłem 3-4 próby i już mniej więcej wiedziałem. Jak GPZecik zachowywal sie na kolku?? Duzo na nim trenowales?? Pozdro.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Jak GPZecik zachowywal sie na kolku?? Duzo na nim trenowales?? przy seryjnym przełożeniu i moich umiejetnościach wtedy.... słabo... za szybko odpuszczałem, brakowało mocy bo bałem sie mocno wyrzucić w pion. Ale postawić można, wiem na własnym przykładzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Bawiles sie naprewde w jazde na kolku GPZetem?? Czy poderwales pare razy i dales sie na spokoj?? Zmieniales te przelozenie?? W GPX wahacz nie pozwala zalozyc zbyt duzej zebatki i szerokiej opony :banghead: A zawsze inaczej by te kolo wygladalo :biggrin: Pozdro............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Bawiles sie naprewde w jazde na kolku GPZetem?? Czy poderwales pare razy i dales sie na spokoj?? Zmieniales te przelozenie?? W GPX wahacz nie pozwala zalozyc zbyt duzej zebatki i szerokiej opony A zawsze inaczej by te kolo wygladalo troche sie bawiłem, aczkolwiek z racji marnych wyników, preferowałem jazde typowo turystyczną :P Przełożenia nie zmieniane bo zaraz poszedł do żyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Ale sie tu wszyscy spuszczacie ze smiac mi sie chce. Qrwa jak ktos sie pyta czy F4 pojdzie na kolo to juz naprawde nie mam pytan, kazde moto pojdzie na kolo kwestia wstepnego balansu i rozlozenia ciezaru oraz odpowiedniego dojebania w odpowiednim momencie i to na tyle by bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Ale sie tu wszyscy spuszczacie ze smiac mi sie chce. Qrwa jak ktos sie pyta czy F4 pojdzie na kolo to juz naprawde nie mam pytan, kazde moto pojdzie na kolo kwestia wstepnego balansu i rozlozenia ciezaru oraz odpowiedniego dojebania w odpowiednim momencie i to na tyle by bylo. Jacyś niemieccy dziennikarze chcieli postawić (bodajże) Honde Deanvile nie pamietam którą- wyobraź sobie , choć próbowało chyba koło 8 gości, nie dało rady :P Co do f4 - tam wystarczy sie pobawić nawet tylko i wyłącznie prawą manetką żeby znać odpowiedz na pytanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.