Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :bigrazz:

Ja posiadam niestraszny i niemlody motorek jakim jest Kawasaki GPX 600 R. Od poczatku sezonu zainteresowalem sie stuntem. Staram sie pokonowyc jak najdluzsze odleglosci Stojac na stelazu lewa noga a prawa trzymajac na Heblu. Jestem wstanie wykorzystac cala dlugosc pierwszego biegu i mi opada spowrotem ;/ Wezcie mi doradzcie jak ja mam to zrobic zeby puscic gaz a ona zwalniala jadac na gumie a nie gwaltownie opadala. Czy ma to znaczenie ze moj gpx jest dosc ciezki bo wazy 200 i mawplyw na stabilnos 12??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy TY żartujesz czy tak serio. Zanim nauczysz się jeździć w balansie to silnik Ci wybuchnie. On się do tego nie nadaje. Robiłeś cokolwiek ze smarowaniem? A to że Ci koło opada to po prostu jeszcze musisz swoje wyjeździc. Jest za nisko.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MZ TS 250 też dawałem na koło, do czasu zerwania kosza sprzęgła. :buttrock:

 

Wszystko można, tylko po co? :bigrazz:

 

 

motorynke i simera to ja tez stawiałem na kolo ale od tamtego czasu to minelo troche czasu a i motor troche ciezszy i wiekszy :crossy: po nieudanej probie kumpla z tym manewrem nie chcialem znowu potrzaskac moto a jakas granica wyniesinia do gory na obrotach chyba jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie silnik zostal wyciagniety z ramy bede zmienial lancuszek rozrzadu i cala glowicy bo mechanik ocenil ze ona juz mi niepociagnie dlugo :bigrazz: Mam zamiar tez wymienic sprzeglowy bo tez juz dawal znac ze on jest tam. Uklad smarowania tez bedzie przerobiony i mam nadzieje ze mi wytrzyma chociaz jeden sezon stuntu bez awarijnie. Bym niebawil sie w naprawe tylko poszukal jakiejs CBR 600 ale jak narazie niepozwalaja mi na to fundusze. Moze ma ktos glowice w dobrym stanie ?? Czy w ta rame od gpx 600 pasuje silnik od 750??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :bigrazz:

Ja posiadam niestraszny i niemlody motorek jakim jest Kawasaki GPX 600 R. Od poczatku sezonu zainteresowalem sie stuntem. Staram sie pokonowyc jak najdluzsze odleglosci Stojac na stelazu lewa noga a prawa trzymajac na Heblu. Jestem wstanie wykorzystac cala dlugosc pierwszego biegu i mi opada spowrotem ;/ Wezcie mi doradzcie jak ja mam to zrobic zeby puscic gaz a ona zwalniala jadac na gumie a nie gwaltownie opadala. Czy ma to znaczenie ze moj gpx jest dosc ciezki bo wazy 200 i mawplyw na stabilnos 12??

 

musisz poprostu trzymać motocykla wyżej w pionie i kontrolować więcej heblem niż gazem, wtedy nie będziesz przyspieszał. to jest trudne do ogarnięcia, zwłaszcza z psychicznego punktu widzenia, gdy człowiek jest przyzwyczajony do szybkich i niskich gum.

 

a do kamila, musisz to poprostu wyczuć. nikt ci nie powie przy tylu i tylu obrotach wyrwij. ja na początku nie mogłem zupełnie poderwać cb na gume, a teraz z miejsca wale niemal od razu w pion. kwestia wyćwiczenia

Edytowane przez bartMFK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Swoją yamahe dt 125 moge i z gazu i ze sprzęgła ... zgazu musze go dobrze podbić ale wole sie uczyć ze sprzęgła ... jak najwoliej jadąc i jak najwyżej ... ale narazie to sie ucze ^^ więc jest u mnie : góra,dól,góra,dół

ale coraż częściej i łątwiej mi to wychodzi ... :) tylko musze troche bardziej z tyłu usiąść żeby ładnie poderwalo :) ale czasem za szybko sie to wszystko dzieje ... jeszcze zaniedługo zrobie stelaż i bedzie gicior :)

Edytowane przez Drakos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakieś sugestie co do stawiania CBR F2? Ze sprzęgła ile jej obrotów dać ,zeby nie wyj**ać na plecy i ładne pociągnąć? Stawiałem z gazu ale to troche katowanie i większe ryzyko kiedy na gume wchodze przy 80km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakieś sugestie co do stawiania CBR F2? Ze sprzęgła ile jej obrotów dać ,zeby nie wyj**ać na plecy i ładne pociągnąć? Stawiałem z gazu ale to troche katowanie i większe ryzyko kiedy na gume wchodze przy 80km/h...

 

 

 

Ja nie jestem zwolennikiem stawianie moto na kolku ze sprzegla bo mozna sobie narobic balaganu w skrzyni. Stawiajac z gazu jest bezpieczniejsze bo wedlug mnie masz wieksza kontrole nad moto i nie wysypiesz sie tak szybko na plery no i oczywiscie jednostka napedowa tak nie dostaje wciry. Ja swojego GPX spoczatku musialem stawiac z 6 tysiecy a dzis to bez wiekszych problemow robie z zakresu 2 a nawet ponizej 2 na orginalnym przelozeniu bez uzycia sprzegla ale oczywiscie z pierwszego biegu. Wedlug mnie musisz sam to wyczoc bo raczej kazdy ma odrebny styl jazdy i nikt Ci tego nie powie.........

 

 

Pozdro..............

 

to chyba sam wyczujesz jakie obroty, żeby gpz poderwać ze sprzęgła to zrobiłem 3-4 próby i już mniej więcej wiedziałem.

 

 

 

Jak GPZecik zachowywal sie na kolku?? Duzo na nim trenowales??

 

 

 

Pozdro..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak GPZecik zachowywal sie na kolku?? Duzo na nim trenowales??

przy seryjnym przełożeniu i moich umiejetnościach wtedy.... słabo... za szybko odpuszczałem, brakowało mocy bo bałem sie mocno wyrzucić w pion. Ale postawić można, wiem na własnym przykładzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Bawiles sie naprewde w jazde na kolku GPZetem?? Czy poderwales pare razy i dales sie na spokoj?? Zmieniales te przelozenie?? W GPX wahacz nie pozwala zalozyc zbyt duzej zebatki i szerokiej opony :banghead: A zawsze inaczej by te kolo wygladalo :biggrin:

 

 

 

Pozdro...............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawiles sie naprewde w jazde na kolku GPZetem?? Czy poderwales pare razy i dales sie na spokoj?? Zmieniales te przelozenie?? W GPX wahacz nie pozwala zalozyc zbyt duzej zebatki i szerokiej opony A zawsze inaczej by te kolo wygladalo

troche sie bawiłem, aczkolwiek z racji marnych wyników, preferowałem jazde typowo turystyczną :P Przełożenia nie zmieniane bo zaraz poszedł do żyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sie tu wszyscy spuszczacie ze smiac mi sie chce.

Qrwa jak ktos sie pyta czy F4 pojdzie na kolo to juz naprawde nie mam pytan, kazde moto pojdzie na kolo kwestia wstepnego balansu i rozlozenia ciezaru oraz odpowiedniego dojebania w odpowiednim momencie i to na tyle by bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sie tu wszyscy spuszczacie ze smiac mi sie chce.

Qrwa jak ktos sie pyta czy F4 pojdzie na kolo to juz naprawde nie mam pytan, kazde moto pojdzie na kolo kwestia wstepnego balansu i rozlozenia ciezaru oraz odpowiedniego dojebania w odpowiednim momencie i to na tyle by bylo.

Jacyś niemieccy dziennikarze chcieli postawić (bodajże) Honde Deanvile nie pamietam którą- wyobraź sobie , choć próbowało chyba koło 8 gości, nie dało rady :P

 

Co do f4 - tam wystarczy sie pobawić nawet tylko i wyłącznie prawą manetką żeby znać odpowiedz na pytanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...