Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprzęgło->ogień->puszczasz sprzęgło

 

nie da się tego wytłumaczyć, musisz próbować

 

poprostu wciśnij klamke, podbij obroty i strzel z klamki

 

fakt, nie ma co porównywać jeżdzenia na gumie terenówka a sportem. takim małym enduro na jedynce nie da się jechac szybkiej gumy. ale fakt faktem, że jeśli dobrze ogarnie się regulacje hamulec-gaz na takich małych sprzętach, to później po przesiadce na sporta 2 treningi i umiesz to samo co nauczyłeś się na piździku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiąc o wolnych gumach to łątwiej jest podniesc moto przy wolnej predkosci na kolo niz potem jadąc na kole zwolnić do np 10km/h.

 

A taką naprawde wolną gume sie dopiero ucze , ale niestety moja opona z tyłu to zjechana kostka ktora nosci mną jak żulem:D

wheelie na supermoto to banał to oczywiste:] ale zauwaz ze mi jezeli chociaz lekko koło opadnie to juz kaplica leci na ziemie bo nie ma tyle mocy zeby znowu podniesc , moja TS ma coś około 5km (moze nawet nie) przegrywa z seryjnym simsonem na przyspieszenie i v-max :icon_biggrin:

filmik z moimi niby cyrklami:(w nowych ujeciach)

filmik niby cyrkle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do gumy z gazu na f4 to sie musze zgodzic. Z gazu juz sie nauczylem podnosic, tyle ze faktycznie szybko sie gaz konczy.

Czy moglby ktos mi dac wskazowki jak ze sprzegla na 2 leciec na gume na f4?

pozdro

 

 

 

postarma Ci sie to tak wytlumaczyc:

1. ruszasz normalnie z jedynki, potem wrzucasz 2

2. jedziesz na dwójce tak do 6-7tys. obrotów

3.Wciskasz sprzegło, manetka prawie do konca obrotów

4.teraz nastepuje strzał ze sprzegła i zaczyna sie guma :biggrin: i ciagniesz ja pieknie i równo a kazdy otwiera kopare ze zdumienia a Ty wtedy zmieniasz na trójke i lecisz dalej :icon_biggrin:

 

wytłumaczyłem Ci tak jak mniej wiecej ja robie, tylko ze kazde moto inaczej reaguje wiec reszta to kwestia wyczucia. powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postarma Ci sie to tak wytlumaczyc:

1. ruszasz normalnie z jedynki, potem wrzucasz 2

2. jedziesz na dwójce tak do 6-7tys. obrotów

3.Wciskasz sprzegło, manetka prawie do konca obrotów

4.teraz nastepuje strzał ze sprzegła i zaczyna sie guma :biggrin: i ciagniesz ja pieknie i równo a kazdy otwiera kopare ze zdumienia a Ty wtedy zmieniasz na trójke i lecisz dalej :icon_biggrin:

 

wytłumaczyłem Ci tak jak mniej wiecej ja robie, tylko ze kazde moto inaczej reaguje wiec reszta to kwestia wyczucia. powodzonka

 

i w koncu koncza sie biegi i opadasz;]

ty robisz wheelie po to zeby ludzią kopara opadała??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w koncu koncza sie biegi i opadasz;]

ty robisz wheelie po to zeby ludzią kopara opadała??

 

 

nie!! nigdy nie gumowałem w miescie no moze tylko kilka razy, zawsze gdzies na serwisówce (drodze na której własnie trenujemy ze znajomymi), a po drugie to nie ma co owiajac w bawełne ze ludzie jak widza kogos kto leci na gumie to i tak im kopara opada, a to co napisałem to było stwierdzenie faktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie!! nigdy nie gumowałem w miescie no moze tylko kilka razy, zawsze gdzies na serwisówce (drodze na której własnie trenujemy ze znajomymi), a po drugie to nie ma co owiajac w bawełne ze ludzie jak widza kogos kto leci na gumie to i tak im kopara opada, a to co napisałem to było stwierdzenie faktu.

 

Nie no spoko tylko pytałem;]

albo opada ludzią kopara albo uważają cie za dawce:D

Ja do miasta nie moge wjechac bo moja TS jest nieprzystosowana do ruchu miejsckiego:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko tylko pytałem;]

albo opada ludzią kopara albo uważają cie za dawce:D

Ja do miasta nie moge wjechac bo moja TS jest nieprzystosowana do ruchu miejsckiego:]

 

 

niech uwazaja za kogo chca, przewaznie Ci co najwiecej mówia ze dawca to mówia to z zazrdosci bo nie maja kasy na moto bo wszystko przepijaja w jakiejs spelunie i szybciej walna w kalendarz z przepicia niz ja od jezdzenia :) , a nawet jakby juz mieli moto to strach by im nie pozwolił na latanie na gumie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś lata po mieście czy na miejscówce jego broszka, a jak ktos kogoś nazywa, hehehehe, co to kogo boli. ostatnio mój brat był na treningu i ma już dośc ogarniętą f4is, no i wali no handery, uczy się cyrkli itd, zjeżdza napić się wody, a tu podchodzi jakiś chłopek roztropek i mówi "no ładnie ładnie masz opanowane, ale co ci z tego jak wyjedziesz na ulice to i tak się zabijesz" hehehehehe

 

zawsze miałem w dupie to co inni myślą i mówią, bo hejterstwo jest najcześćiej z zazdrości

 

a i jeszcze co do większej pizzy, to na pewno ułatwia nauke wolnej gumy i na prawdę fajnie jest ją mieć, ale bez niej też się to da ogarnąć w miare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jazdy na kole F4 na drugim biegu, uwazam, ze jest to bardzo trudne do wykonania NA SIEDZACO. F4 ma troche za malo mocy.

Jednak duzo latwiej jest to wykonac gdy przyjmie sie ta pozycje:

http://www.misiu.spinet.pl/opole/MOV02212.MPG

lub ta:

http://www.misiu.spinet.pl/opole/MOV00544.MPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, fakt, przeniesienie nogido tyłu przenosi punkt ciężkości i łatwiej jest wyrwać na gume. ale jak już to proponował bym lewą dać do tyłu a prawą na hamulec i kontrolować. nawet szybką gume lepiej jest jak się kontroluje hamulcem, bo to jest punkt wyjściowy do pełnego panowania nad motocyklem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze bartMFK jest duzo lepiej,bo kiedy damy obydwie nogi na tylny stopki to nie mozna ani trzymac motocykla kolanami i jesli wtedy zacznie sie noszenie to moze byc lipa(chociaz widziałem kilka osób które tak własnie stawiały na gume, bo chyba mieli za słaby sprzecior,albo nie umieli ze sprzegła albo jeszcze cos innego)a po drugie co by sie nie działo to wypada sie trzymac tej zasady ze zawsze prawa noga na hamulcu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa na tylna stopke prawa normalnie , w tej pozycji lepiej zlapac rownowage i wyczuc punkt ciezkosci moto prawa nogo manewrujemy tylnik heblem, dla bardziej zaawansowanych HB i siedzimy, stoimy gdzie chcemy :P Jesli mamy w zamiarach smigac na gumie to proponowal bym wymiane napedu zmiane zebaltek na tylniej dodajemy zeby a na przedniej ujmujemy przy zdjemowaniu ilosci zebow z przedniej zebatki motorek robi sie bardeziej czuly na manetce wiec dla poczatkujacych poroponuje tylko dodanie kilku zebow z tylu, jest to dobry zabieg dla motorkow ktore nie chca isc z gazu na gume, wchodzenie na gume z gazu jest bezpieczniejsze dla moto bo przy strzale ze sprzegla mozeby nabroic w skrzyni. nom to by bylo na tyle co wiem ( co pamietam......)

a tu kilka fotek znajomkow, gumowanie na wszystkie sposoby:

http://img237.imageshack.us/img237/3860/dsc04215fs9.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/6272/dsc04214tx4.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/3421/dsc04205gp7.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394312-full.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394311-full.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394308-full.jpg

http://img53.imageshack.us/img53/6870/dsc04171qm8.jpg

http://img366.imageshack.us/img366/4425/foty157ce2.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/4718/foty017tg1.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/4718/foty044jz1.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/5386/foty066rs9.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/42/foty075xt7.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...1393894-800.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...1393898-800.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/3015/dsc04083zo0.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/526/dsc04048on6.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/8133/dsc04102vx1.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/420/dsc04122zm2.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/2853/dsc04125pd6.jpg

http://img371.imageshack.us/img371/7868/dsc01093ri3.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/7360/beztytuu2ck5.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/8784/beztytuudi4.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/71/dsc03989np8.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/3651/dsc04009gi6.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/1990/dsc04021jq6.jpg

 

I LOVE STUNT

 

 

Jak macie jakies fotki zwiazane z moto to wrzucajcie na www.priw3r.yoyo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa na tylna stopke prawa normalnie , w tej pozycji lepiej zlapac rownowage i wyczuc punkt ciezkosci moto prawa nogo manewrujemy tylnik heblem, dla bardziej zaawansowanych HB i siedzimy, stoimy gdzie chcemy :banghead: Jesli mamy w zamiarach smigac na gumie to proponowal bym wymiane napedu zmiane zebaltek na tylniej dodajemy zeby a na przedniej ujmujemy przy zdjemowaniu ilosci zebow z przedniej zebatki motorek robi sie bardeziej czuly na manetce wiec dla poczatkujacych poroponuje tylko dodanie kilku zebow z tylu, jest to dobry zabieg dla motorkow ktore nie chca isc z gazu na gume, wchodzenie na gume z gazu jest bezpieczniejsze dla moto bo przy strzale ze sprzegla mozeby nabroic w skrzyni. nom to by bylo na tyle co wiem ( co pamietam......)

a tu kilka fotek znajomkow, gumowanie na wszystkie sposoby:

http://img237.imageshack.us/img237/3860/dsc04215fs9.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/6272/dsc04214tx4.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/3421/dsc04205gp7.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394312-full.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394311-full.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...394308-full.jpg

http://img53.imageshack.us/img53/6870/dsc04171qm8.jpg

http://img366.imageshack.us/img366/4425/foty157ce2.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/4718/foty017tg1.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/4718/foty044jz1.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/5386/foty066rs9.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/42/foty075xt7.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...1393894-800.jpg

http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/23/bik...1393898-800.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/3015/dsc04083zo0.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/526/dsc04048on6.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/8133/dsc04102vx1.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/420/dsc04122zm2.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/2853/dsc04125pd6.jpg

http://img371.imageshack.us/img371/7868/dsc01093ri3.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/7360/beztytuu2ck5.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/8784/beztytuudi4.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/71/dsc03989np8.jpg

http://img368.imageshack.us/img368/3651/dsc04009gi6.jpg

http://img185.imageshack.us/img185/1990/dsc04021jq6.jpg

 

I LOVE STUNT

Jak macie jakies fotki zwiazane z moto to wrzucajcie na www.priw3r.yoyo.pl

 

 

 

Tak tylko jak jezdzisz dobrym sportem 600 czy 1000 to niekoniecznie trzeba odrazu zmieniac zebatki zeby latac na gumie bo przeciez nieraz tez kazdy lubi polatac po górach czy walnac jakas traske.

wiec wtedy niebardzo sie sprawdzi zmienianie zebatek bo stracimy na predkosci, mam znajomego który startuje w stuncie i ma profesional zrobiony i jak gdzies jedziemy to musimy na niego czekac... wiec zmienianie zebatek sprawdzi tylko wtedy jak nastawiamy sie tylko na stunt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i rwanie z gazu bezpieczniejsze dla silnika,ale jak ktoś zamierza się brać poważnie za stunt to wg mnie tylko walenie z sprzęgła wchodzi w gre, bo dajesz od razu w pion i nie musisz za dużo zwalniać żeby robić wolną gume. poza tym jak dajesz na gumie na słabszych sprzętach (typu jakieś 125) to ciężki temat wyrwać to z gazu

 

ide o zakłda że tomasz na białej f4i na twoich fotach daje z sprzęgła :wink: zgadłem?

 

no i lepiej przedniej zębatki nie ruszać a dać więcej z tyłu

Edytowane przez bartMFK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...