przemek96 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Hmmm filtr powietrza K&N, jakiś tłumik akcesoryjny i do maarpa na wgranie mapy racing'owej. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słonik Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 no własnie na tlumik juz dokladam :biggrin: wlasnie chcialbym sie cos wiecej dowiedziec o wgrywaniu tych map bo juz cos o tym slyszalem, czy duzo one daja czy jest to drogie no i czy silnik bedzie dostawal w dupe a tego bym nie chcial :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 W 9 to się musi maarp wypowiedzieć, ale mi pasuje ta mapa, silnik śmiga aż miło (miał więcej palić ale 5l na 100 km przy ostrzejszym używaniu manetki to chyba nieźle ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słonik Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 5l to zajebiscie :ohmy:ja na calym zbiorniku do rezerwy robie 100 mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Panowie,Mam sory problem z moim Ulyssesem lub nawet nie tyle ja co mechanicy ktorzy go robia. Podczas rozruchu, czasami zamiast krecenia rozrusznika byl odglos jakby klikania czy zwarcia. Zadrzylo sie to kilka razy i rozladowywal sie akumulator i trzeba bylo Bulke odpalac z samochodowego aku. Teraz ten efekt jest caly czas - tzn w ogole nie kreci. Czy ma ktos moze pomysl co to moze byc? Ponizej cytat z maila od nich"Niestety usterka twojego motocykla to obecnie zagadka. Tzn. że przekaźniki są ok, rozrusznik sprawny, akumulator dobry, sprawdzaliśmy go pod kątem kompresji i efekt jest taki ,że jak wykręcamy świece z jednego cylindra to wówczas kręci. Wniosek z tego jest taki ,że problem może leżeć po stronie zaworów jednego z cylindrów. U ciebie są popychacze hydrauliczne czyli tak jak w samochodzie luzy same się regulują pod wpływem ciśnienia oleju, jednakże czasami bywa że jedna z dysz olejowych się przytyka, lub ulega uszkodzeniu. Niemniej jednak chcemy jeszcze zgłębić temat ponieważ kontrola zaworów wiąże się z demontażem silnika z ramy." Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audica80 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Hej . Nie jestem jakimś specjalistą ale z doświadczenia wiem że aku musi być bardzo dobre żeby szarpnąć tymi 2-ma słoikami , miałem taki przypadek w moim ulim zapłon on, start a tu lekki zgrzyt rozrusznik stoi odpuszczenie startera , start ruszył kupiłem nowy aku i kręci normalnie stary był po prostu za słaby. Miałem problemy z ładowaniem aku i wiem że jak napięci na aku jest troczkę po wyżej 12v to rozrusznik bedzie tylko klikał spadek npięcia do 10,7 v i lipa . Jeżeli chodzi o zawory i kasatory luzu to przy ich nieprawidłowej pracy słychać klepanie zaworów ale mechanicy to wiedzą. Zeby Cię nie naciągnąć na aku to pożycz od kogoś 12Ah najlepiej z tego sezonu i zobacz jak będzie, sprawdz ładowanie , aku w pełni naładowane ok 12,8 v , 12,0v to tylko 25% mocy aku. Cytuj Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und BleiDa Dieselkraftstoff Benzin! Benzin! Benzin! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Masę pewnie sprawdzali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audica80 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Aha jeszcze sobie coś przypomniałem kiedyś liczyłem jaką żywotność ma aku w naszych motocyklach i wyszło przy założeniu że normalnie wytrzymują 8 lat to u nas ok 2 lat , jest to spowodowane złym umiejscowieniem aku , temperatury jakie panują pod siedzeniem są nie do przyjęcia wokolicach 65c a z tego co pamiętam to każde 8c powyżej 20 to jakiś tam % stażenia Cytuj Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und BleiDa Dieselkraftstoff Benzin! Benzin! Benzin! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 przewinęło mi się ok 17 motocykli w życiu, żadne aku nie wytrzymało mi dłużej niż 2 lata. Wygląda na to że w Buell chyba co 6 miechów będę musiał wymieniać :D .A tak na poważnie, napewno jakość aku ma znaczenie. O ile nie zauważyłem dużej różnicy w aku za 170zł i 300zł , to gdy kupiłem aku za 680zł różnica w wytrzymałości była wyraźna. (KTM990) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Aku nie jest problemem - juz mnie zdazyli przekonac do kupienia nowego wiekszego za 425 PLN. Wiec jest nowka - ergo tu nie jest problem. ja obstawiam jakis przebicie, bo klikanie z rozrusznika kojarzy mi sie ze zwarciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Jak się odpowiednio dba o akumulator to wytrzyma nawet 8 lat w kawie z 2006r mam aku seryjny a wkładali tam YUSA i do dziś kręci jak szalony.Podstawa to na zimę wyjąć aku z sprzęta, postawić go w ciepłym miejscu i raz na miesiąc podładować prostownikiem przez dwie-trzy godzinki ;) Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 A jednak okazalo sie ze problemem byl akumulator.Dziwne, bo kupilem go 2 miesiace temu jako calkiem przyzwoity Yuasa za 425 PLN. Teraz jest HD - zobaczymy ile da rady pociagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Dobra piekarze mam pytanie . Ponoć w Naszych sprzętach można rysy wypolerować, bo plastik jest barwiony,a nie malowany. I teraz pytanie - robił to Ktoś z Was ? Mam dużo otarć po ekspanderach, torbach itp na zadupku czy baku. Na razie czyściłem ręką, jest lepiej, ale dalej nie jestem zadowolony. Jakby ktoś, coś wiedział ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 mnie też to czeka, możesz spróbować chemii której używa się do odświerzania i czyszczenia plastików w enduro, kiedyś husaberga tak czyściłem, dość pracochłonne, ale efektowne. (tylko nie pamiętam jak to się nazywało) zadzwoń do MotoX.pl powinni mieć coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nairolf Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 http://www.cycleworld.com/2013/10/22/2014-erik-buell-racing-1190rx-first-look-review-photos/Panowie taki temat i cisza na forum ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.