Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zajechać silnik to możesz nawet w połowę tego czasu, ale jak będziesz o niego dbał, to spokojnie 100tys i więcej nim wykręcisz :)

 

 

Moto chce kupić z anglii znalazłem w dobrej kasie po tuningu:) Raz tym jechałem i sie w nim zakochałem:)

Dacie mi jakies wskazówki jak sprawdzić stan silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te serie XB to juz sa wtryskowe,wiec w sumie wazne zeby kontrolka "check engine" sie nie swiecila dluzej niz kilka sekund po odpaleniu. A co do sprawdzania silnika to tak samo jak z kazdym innym spalinowym. Nie zdziw sie tylko glosna praca silnika, bowiem wyraznie slychac caly uklad rozrzadu i to jest normalne w tych motórach. no i pochwal sie jak kupisz.

 

a zywotnosc to roznie bywa, jedni kreca 50tys. km a inni ponad 100tys. km, najwczesniej odpadnie gora (zawory, popychacze itd.), dol jest solidny.

Edytowane przez Unix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info:) Na którymś forum ktos mnie postraszył,że 40 tys i motor kaputt ale wydało mi sie to niemożliwe,żeby taki wolnoobrotowy silnik taką małą żywotnośc miał.Jak kupie to na pewno sie pochwale.Mam jeszcze jedno pytanie.Jak sie wymienia olej w silniku z sucha miską?? I jaki olej najlepiej stosować??Oryginał harleya czy jakis motul albo castrol do v twinów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siemka:-)

zapodawaj linki :-)

 

Jak przerobic samemu tłumik http://www.voodoo-fabrication.com/diy_muffler_pg1

gość z tej stronki robi cuda z bułami http://xoptiinside.com

części : http://www.trojan-horse.co.uk/

troche techniki : http://www.tigerbythetail.de/

forum wart poczytać całe http://www.buelletinboard.com/forums/index.php

kolejne mądre forum http://www.buellxb.com/

części https://www.ironmachine.com

technika http://www.hillbilly-motors.com/

manual do buły http://www.buell.com/om/99474-05Y_en/index.asp

 

to narazie tyle ciekawych linków na forach podanych przezemnie znajdziesz dużo wiecej

 

no to mnie też postraszył, a tak z innej beczki może by tak spotkanie właścicieli BUELLi niekoniecznie zimowe

 

Ciekawa propozycja ale znając życie to ciężko będzie zgrać miejsce i czas.

 

Możemy spróbować.

 

Jeszcze jedno jest pare trików dzięki którym nasze bułki kręcą się lepiej i dostają troszkę mocy.

A można je zrobić samemu mając podstawowe zdolności mechaniczne,poczytałem troche forum amerykańskich pre trików zastosowałem u sie bie i powiem że :lalag: .

 

Np:

1. Odprowadzenie odm z filtra powietrza (nawet niewiecie ile wody i spienionego oleju one wypluwają) efekt równiejsza praca silnika i brak hd-kowskiej czkawki

2. Otwarcie filtra powietrza (pomaga oile masz K&N i akcesoryjny tłumik)

3. maty deflekcyjne (dzięki nim nie jest już gorąco w tyłek i airbox nie nagrzewa się tak mocno co skutkuje chłodniejszym powietrzem do spalania mieszanki)

4. przy fabrycznym ECM (kompie) wypięcie jednego z kabelków spowoduje wyczuwalny przyrost mocy

5. jak zrobić żeby przy długich świeciły obie lampy

6. nie musisz wydawać kasy skróc tył samemu :rolleyes:

 

 

Pozdrawiam!

 

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Od miesiąca jestem posiadaczem cyclone'a M2. Fajnie, że powstał wątek nt. buella. Kilka, spośród zawartych tu opinii pozwoliły mi podjąć decyzję, co do zakupu tego moto.

Być może pytanie padło już gdzie indziej, ale interesuje mnie jakiego oleju używacie (cena harleyowskiego syn3 jest trochę "mało konkurencyjna" :wink: )?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja uzywam syntetycznego (badz polsyntetycznego nie pamietam) oleju firmy Screaming Eagle (dzial performance HD) , i naprawde polecam, tez mam Cyclone M2 i ogromna jest roznica jesli chodzi o utrzymywanie ciepla pod kontrola szczegolnie w miescie. Gestosc to 20W50. Mysle ze jakbys znalazl olej syntetyczny innej renomowanej firmy z ta gestoscia i do silnikow V-Twin chlodzonych powietrzem to tez bedzie ok, ale polecam syntetyk duzo lepszy od minerala. Olej to jedna z tych rzeczy na ktorych nie warto oszczedzac.

Edytowane przez Unix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja osobiscoe nie przepadam za tego typu motocyklami ale przyznaje ze sprzeciki sa spoko na wypasie. mrugacz.gif nawet mam zajebi.. ochote takim polatac ;]

 

Czy jest ktoś na forum kto posiada Buella XB 12 R?? miałbym kilka pytań o wymiary motocykla ale takie nietypowe ktorych raczej nie ma w opisach (wiem bo sie naszukalem juz).

 

 

z gory dzieki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej się za dużo nie interesuj bo się zarazisz tak jak ja to zrobiłem :P

Na początku nawet za bardzo na nie uwagi nie zwracałem, później zafascynował mnie sound, następnie rozwiązania techniczne i tak od pewnego czasu mam ochotę na Bułkę :D :buttrock:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tym roku Buellowi zalewam Royal Purple poczytałem troche na jego temat na Amerykańskim Forum użytkowników Buella i zdecydowałem sie spróbować cena była niska dolar stał nisko to kupiłem pare qwart.

Wcześniej używałem RevTecha

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego kolega chciałby się dowiedzieć na temat XB12R??

A tak nota bene - zna ktoś dobrego człowieka z centralnej Polski (Włocławek, Toruń) lub okolic Wawy kto zna się na grzebaniu w ECM??

Właśnie buduję kabel diagnostyczny pod SpyEcm i zacznie się grzebanie. Tyle że jeszcze praktyki nie mam więc instruktaż na żywo by się przydał.

Poza tym ma ktoś pomysł na ogólnodostępny materiał na matę termoizolacyjną pod airbox? Chcę sprawdzić czy wiele to zmieni.

Próbował ktoś zmienić miejsce czujnika temperatury powietrza wpadającego?

Ehhh mam kilka pomysłów i pytań ale mało prawdziwych ekspertów u nas w kraju.

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"

A czego kolega chciałby się dowiedzieć na temat XB12R??

"

 

najważniejsza rzecz jaka mnie teraz meczy to długość przedniego zawieszenia tj. odległość od osiki koła do górnej półki i odległość od ziemi do oski przedniego kola. aha może jeszcze odległość miedzy osiami kół zamachowych na których jest założony pas napędowy. mam nadzieje ze udało mi się wytłumaczyć :D

 

 

z góry dzięki za odpowiedz. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Buell-a XB9SX,jest to moje pierwsze moto więc nie bardzo dysponuję doświadczeniem w grzebaniu w motocyklach, jestem zmuszony do oddawania moto na przeglądy do serwisu.

 

Czy możecie polecić kogoś kto serwisuje Buelle w okolicy Warszawy za normalne pieniądze, a przy okazji pokaże to i owo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...