Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Montując akcesoryjny wydech nie ma konieczności zmiany map zapłonowych, można to zrobić w celu poprawienia osiągów motocykla.

Użytkowałem już motocykle z akcesoryjnym wydechem ze standardową mapą i nie zauważyłem negatywnych skutków. Przy użyciu wydechu bardziej otwartego niż seryjny motocykl po prostu dostosowuje mieszankę (na bardziej ubogą) i tyle.

Drummer - wydechy do XB moim zdaniem "takie sobie" - niemal modyfikacja seryjnych. Do 1125 również po prostu pusta pucha i tyle. Dają po uszach że aż zastosowałem "db klillera" własnej produkcji, bez tego po każdej przejażdżce wracałem lekko niedosłyszący.

Jardine - wydechy przelotowe w 3 wersjach (alu, tytan, carbon). Niektórzy twierdzą że za głośne i moto zbytnio strzela w wydech. Mnie i mojej Martusi (która nota bene użytkuje taki wydech) bardzo podoba się dźwięk wydobywający się z tłumików produkcji Jardine i to bez zastosowania jakiegokolwiek wyciszenia. Jak to pewna anegdota o Buellu opowiada: " nie widać ale słychać"!

Jardine ma również ogromną zaletę iż nie ma konieczności montowania pługa. Mocowania są osobno.

Sebring/Remus - ciekawa konstrukcja 2 rur, szkoda tylko że i tak z łącznika 2 w 1. Dźwięk inny niż Jardine. Innym bardziej się podoba innym nie. Używam takiego ale chyba i tak wolę Jardine. Wada - mocowania pługa przytwierdzone na stałe.

Oryginalny RACE Buell'a - kształt zbliżony do seryjnego, 2 wyloty. Ładny, subtelny dźwięk. Mocowania pługa jak i w seryjnym.

Tani substytut to umiejętne "wyprucie" tłumika seryjnego. Brzmi dobrze i wygląda znowu jak nowy. Można go zrobić na kilka stylów...

Zaznaczam że nie trzeba ale MOŻNA i lepiej jest kiedy wraz z takim tłumikiem ma się zainstalowany filtr powietrza o lepszej przepustowości i zmodyfikowane mapy wtrysków oraz jeszcze kilka innych modyfikacji...

ITP ITD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W zwiazku z zakupem nowej szyby sprzedam stara. Ma 3 lata, stan bardzo dobry. W grudniu bede w polsce, moge wyslac z kraju. Kolor jasny braz.

 

Z nowa szybka motorek wyglada tak :)

 

Bula z maslem

 

 

Udalo mi sie kupic oba nowe orginalne siedzenia do Firebolta (custom turning seat), trafilem przypadkiem na wyprzedazy za 50% ceny.

To sie nazywa fuks :)

Dam nowe zdjecie jak tylko dojda :)

Edytowane przez dolarek69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów a posiadaczy Bułek zwłaszcza!

 

Mam pytanie bo tematu takiego jeszcze tu nie było;

Jakie są różnice w budowie pomiędzy starszą generacją silników w serii XB oraz nową oznaczoną jako seria Thunderstorm?

Czy może ktoś z was porównywał to w praktyce czyli podczas jazdy?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria Thunderstorm sięga roku 1998 lub głębiej.

Głowice Thunderstorm pojawiły się po raz pierwszy w Buell S1W produkowanym tylko w roku 1998.

Poza tym wszytskie silniki Buella od tamtej pory sygnowane były owym przydomkiem.

Tobie na pewno chodzi o różnice między silnikami z lat 2003-2007 a silnikami z lat 2008-2010.

Tak więc w zasadzie to te same silniki ale ciut przekonstruowane m.in.: pompa oleju od modelu RR, brak możliwości ustawienia zapłonu, inna elektronika i elektryka itp itd

Nie koniecznie uważam że zmiany owe wpłynęły na plus mając na uwadze użytkowanie i zakres regulacji tuningowych (zapłon, mapy itp.).

Nie będę się rozpisywał - ale ja osobiście wolę do 2007, choć nie uważam że nowsze są gorsze.

Posiadam/łem takie i takie.

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lightning SCG od Lightninga S różni się również (oprócz siodła które jest o 1 cal niższe) kompletem zawieszenia, czyli przedni i tylni amortyzator mają mniejszy skok, co za tym idzie motocykl uzyskuje mniejszy prześwit.

Przedni amortyzator (lagi) w wersji SCG ma 41mm średnicy, a sprężyna tylnego ma kolor żółty. Tak można to poznać.

Poza tym to te same motocykle.

SCG bardzo fajnie wygląda - jest bardziej "przyczajony"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem :-)

Ale i tak lubię HD.

Poza tym może na dobre wyszło to wszystko Ericowi?

http://www.badweatherbikers.com/buell/mess...html?1291043688

Może się kiedyś doczekamy w naszych garażach :-D

Poza tym Eric ma jeszcze mnóstwo fajnych pomysłów np: tłumik w wahaczu...

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_eek: wooow zajebisty !!!!

ja trochę odpuściłem ostatnio Buellowe sprawy oszedłem trochę w stronę przyrody ;) znaczy enduro ,też wydumke ala buell mam Husaberg się nazywa z częściami jak do bułki trzeba kombinować. Ale jazda o wiele ciekawsza niż po drodze ( może dlatego że już z 15 lat po płaskim śmigam).

Ale Bułki nie planuje sprzedawać puki co :crossy:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...