kubus2905 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 witam mam nsr z 97 r silnik idealnie pyka czyma wolnie nie ma problemu z zapalaniem wszystko oki ale idze ok 100 na 4 bo na 5 i 6 nie ma zabardzo mocy talk jak by cos go dusilo ma bialy kolor swiecy regulacja gaznika nie pomaga moto kreci sie na biegach do 11 tys na luzie z 12,5 nie ma blokady na wydechu co moze byc przyczyna pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Może to być taki banał jak np. świeca albo zapchany gaźnik, filtr ale w najgorszym wypadku słaba kompresja a co za tym idzie tłok do wymiany, a cylek do szlifu (chyba że masz nicasil). Sprawdź świecę, gaźnik i filtr - najlepiej profilaktycznie przeczyść a jak to nie pomoże to sprawdź kompresję w jakimś warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Jeśli świeca ma biały kolor, to mieszanka jest zbyt uboga, sprawdź to wyczyść filtr wyreguluj gaźnik.Jeśli to nie pomoże sprawdź jaka kompresja jest w cylindrze. Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 kompresja 9,5 mam nicasil gaznik czyszczony filtr tez mloze to bys jakas blokada na membranach i przz to ma zamoalo zupy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Czyli kompresja jest ok. Możesz spróbować podnieść iglicę o jeden poziom. Membrana ma metalowe ograniczniki, ale gdyby coś z nią było nie tak to na wszystkich biegach by było marnie przynajmniej tak mi sie wydaje Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez SuleY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Sprawdź zawór wydechowy.Ja miałem CRM(silnik jak w nsr) to mi szedł 90km/h okazało się, że zawór nie chodził i był ciagle zamknięty do połowy i zamulał sprzęta :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 No zawór mógł się zapiec bo się tak dzieje ja tam miałem w ktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 zawor jest oki iglica nie zmienia nic ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 moze poprostu masz zle przelozenie (zebatki) i moto nie ma sily ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jeśli coś jest nie tak zmienione przełożenie, to możesz sam się dowiedzieć jakie przełożenie ma mieć NSR, może ktoś wymianiał zębatki i założył takie które mają krótsze przełożenie, Zawdzwoń do tego gościa co kupiłeś od niego moto i się zapytaj.Chociaż jakby było zmienione przełożenie na krótsze to by moto miało dobrego kopa, ale v-max znikomy.Ty piszesz że nie ma siły na ostatnich dwóch biegach. Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 pewnie zawor albo iglica no i ja bym swiece nowa kupil i zmienil olej, mialem pegaso 125 to szla 150km/h i to nie byl motocykl sportowy tylko fuunduro~~ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimas Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja w mojej NSR miałem tak isam problem wszystko sprawdziłem i nei znalazłem blokady ale okazało sie ze w wydechu jest pierscien ale nie jak to wszysty mówili zaraz przy wysciu z cylindra tylko na pierwszy spawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ja juz sprawdzilem wlasnie na 1 spaie i nic nie ma zawur dziala na pewno ale mialem crm to od tych 8 tys to szla jak glupia a nsr tez ide ale nie tak jak powinna zębatki mam z przodu o 1 zab wiecej tyl o 1 mniej aha swieca nowa iglica ok a co ma olej do osiagów to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Moze modul ?Pozdrawiam Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 na pierwszych biegach idze do ok 11 tys a potem nie ma mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.