grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 ok.Dodam jeszcze że nie dymi mi cały czas. Jedynie gdy dodam gazu kopci.Czy to w czymś pomoże(w określeniu co jest do wymiany?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Tak, to sa pierscienie.Przy walnietych uszczelniaczach najczesciej kopci przy zapaleniu, a potem to mija, rowniez przy zejsciu z obrotow.Dodawanie gazu - ewidentnie pierscienie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A moge wymienić tylko 1 zgaranijacy pierścien? czy wszystkie będą do wymiany? Jak ewentualnie się do tego zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Sama wymiana pierścieni niewiele pomoże w tym wypadku ponieważ przyczyną jest wielkość luzu miedzy tłokiem a cylindrem oraz wielkosc luzu w rowkach pomiędzy pierścieniami a tłokiem . Chcąc zrobić dobrze trzeba by zrobić szlif i wymienić tłok z pierścieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Ale siły ma dość.Więc chyba kompresja ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Ale kompresji nie mierzyłeś. Opierasz się tylko na swoich własnych odczuciach a to w mechanice niewiele znaczy. Najlepszym rozwiązaniem jest zrobić pomiar ciśnienia sprezania a potem z olejem.Ewentualnie zdjac cylinder i tłok i dac do zmierzenia w zakładzie naprawiającym silniki. Wtedy będziesz wiedział co najbardziej ci sie opłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 (edytowane) A wpadł mi nowy pomysł do głowy.Minowicie czy luzz na dźwignienkach zaworowych moze byc przyczyną spalania oleju? A nich mi ktoś powie.Czy da się zrobić samemu taki manometr(tzn posiadam sam zegar którego skala jest do 2,5 bara,chodzi mi jak to podłączyć do głowicy;])?a Czy u mechanika samochodowego dokonam takiego pomiaru? Edytowane 31 Marca 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A wpadł mi nowy pomysł do głowy.Minowicie czy luzz na dźwignienkach zaworowych moze byc przyczyną spalania oleju? A nich mi ktoś powie.Czy da się zrobić samemu taki manometr?a Czy u mechanika samochodowego dokonam takiego pomiaru?czytając ten temat i twoje wypowiedzi widzę, że za wszelką cene nie chcesz się pogodzić z tym że to prawdopodobnie pierścienie i wyszukujesz coraz to nowsze pomysły. Weź zmiesz cośnienie na zimnym silniku, później próba olejowa i będzie wiadomo. Okaże się wtedy że to pierście i trzeba będzie rozebrać silnik. Wtedy trezba będzie pomierzyć cylindry i tłoki i w razie potrzeby wymieniać.pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 dobra jutro pomieze i wyjaśnie sprawe. Czyli mam na zimnym pomieżyć (kopnąć 2 razy) wlać olej i znowu zmiezyć.Jeśli z olejem wyjdzie wyższe ciśnienie to znaczy ze pierścionki do wymiany. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 dobra jutro pomieze i wyjaśnie sprawe. Nie wiem z jakich beskidów jesteś. Ale jakby co to mam czujnik do pomiaru kompresji w garazu... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Jestem z ł-ce.Miedzy bielskiem a żywcem.Ale juz gadałem z sąsiadem i posiada taki manometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Sprezanie mierzysz na goracym silniku, przepustnica otwarta na max, kopiesz tyle razy az wskazowka na zegarze przestanie sie podnosic, manometr powinien byc wkrecany w otwor swiecy. Potem wlewasz do cylindra lyzke oleju i powtarzasz operacje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Napewno na gorącym? Ktoś wcześniej pisał że na zimnym.Więc w koncu jak?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Napewno na gorącym? Ktoś wcześniej pisał że na zimnym.Więc w koncu jak?>tak na gorącym, to ja napisałem że na zimnym przez pomyłkę. Sorry za zamieszaniepozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a orientuje się ktoś jakie ma być ciśnienie sprężania w xt 600?Ja zmieżyłem i mam 0,3 mpa.Czy to nie zamało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.