Skocz do zawartości

jak rozpoznac czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sama wymiana pierścieni niewiele pomoże w tym wypadku ponieważ przyczyną jest wielkość luzu miedzy tłokiem a cylindrem oraz wielkosc luzu w rowkach pomiędzy pierścieniami a tłokiem . Chcąc zrobić dobrze trzeba by zrobić szlif i wymienić tłok z pierścieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kompresji nie mierzyłeś. Opierasz się tylko na swoich własnych odczuciach a to w mechanice niewiele znaczy. Najlepszym rozwiązaniem jest zrobić pomiar ciśnienia sprezania a potem z olejem.

Ewentualnie zdjac cylinder i tłok i dac do zmierzenia w zakładzie naprawiającym silniki. Wtedy będziesz wiedział co najbardziej ci sie opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wpadł mi nowy pomysł do głowy.Minowicie czy luzz na dźwignienkach zaworowych moze byc przyczyną spalania oleju?

 

A nich mi ktoś powie.Czy da się zrobić samemu taki manometr(tzn posiadam sam zegar którego skala jest do 2,5 bara,chodzi mi jak to podłączyć do głowicy;])?a Czy u mechanika samochodowego dokonam takiego pomiaru?

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wpadł mi nowy pomysł do głowy.Minowicie czy luzz na dźwignienkach zaworowych moze byc przyczyną spalania oleju?

 

A nich mi ktoś powie.Czy da się zrobić samemu taki manometr?a Czy u mechanika samochodowego dokonam takiego pomiaru?

czytając ten temat i twoje wypowiedzi widzę, że za wszelką cene nie chcesz się pogodzić z tym że to prawdopodobnie pierścienie i wyszukujesz coraz to nowsze pomysły. Weź zmiesz cośnienie na zimnym silniku, później próba olejowa i będzie wiadomo. Okaże się wtedy że to pierście i trzeba będzie rozebrać silnik. Wtedy trezba będzie pomierzyć cylindry i tłoki i w razie potrzeby wymieniać.

pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezanie mierzysz na goracym silniku, przepustnica otwarta na max, kopiesz tyle razy az wskazowka na zegarze przestanie sie podnosic, manometr powinien byc wkrecany w otwor swiecy. Potem wlewasz do cylindra lyzke oleju i powtarzasz operacje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...