romek77 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Mam pytanie czy opona o wymiarach 150/80 -16 (tylna) zmieści sie do Kawasaki GPZ 600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 A po co chcesz zmieniać profil na inny? Poszerzenie opony upośledza trakcje, dynamikę i zwiększa spalanie. Chyba, ze chodzi o "lans" to załóż od razu 180, ale w innych przypadkach pozostań przy standardowych rozmiarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 A po co chcesz zmieniać profil na inny? Poszerzenie opony upośledza trakcje, dynamikę i zwiększa spalanie. Chyba, ze chodzi o "lans" to załóż od razu 180, ale w innych przypadkach pozostań przy standardowych rozmiarach. nie chodzi mi o żaden lans.W danych motocykla powinna być 130/90-16,ale dziś byłem w sklepie z oponami i w katalogu Continentala przy moim motocyklu jest właśnie taki rozmiar co mnie troche ździwiło i dla tego pytam czy ktos się z tym już spotkał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) owszem można , opona będzie wyższa na profilu o ok 3mm i szersza o około 20 mm ,więc jeśli masz felge minimum 3.5" - 3.75" to mozesz , jeśli weższa to pomimo wzrostu szerokosci opony powierzchnia styku z podlozem zmalejepozdro paweł Edytowane 30 Marca 2008 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Moja rada to załóż taką jaką masz podaną w serwisówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) jest zasada, ze mozna wsadzic wieksza o jeden rozmiar, dalsze ingerencje zmieniaja trakcje maszyny na minus Edytowane 30 Marca 2008 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jak mialem zalozona 160 zamiast 150, to zjadala sie baaaardzo nierownomiernie - cienki pasek na srosku lysy, reszta mjut. Po zalozeniu 150 (nie wiem, moze sugestia, albo sam fakt ze nowa) prowadzi sie lepiej, no i przede wszystkim zuzywa sie rownomiernie. Przyjrzalem sie na profil tej 160, to bylo widac, ze jest "scisnieta" w zbyt waskiej feldze. Dlatego nie polecam manewrowania - nawet o ta dyszke - przy starszych sprzetach, gdzie felgi maja mniejsza szerokosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a co myślicie o tej oponie na przód http://www.conti-bike.pl/product_info.php?products_id=36,a tej na tył http://www.conti-bike.pl/product_info.php?products_id=62 czy te opony nadają się do mojego moto i czy ktoś ma jakieś uwagi co do tych opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ja bym Ci radził szukać Pirelli Sport Demon, bo "opona do starych motocykli" jakoś do mnie nie przemawia - pewnie będzie kartoflem, pozdr! PS co do rozmiaru na tył ew 10mm szersza niż w serwisówce, przód bezwzględnie tej samej szerokości co fabryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.