hubert_afri Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 No jak to jak, do Mumbaju, w kontener i do Gdańska lub Hamburga :icon_eek: : Jeśli chodzi o transport do Polski to kilku Afrykańców wysyłało drogą morską motocykle do Indii a potem spowrotem ... a więc jeśli chodzi o transport to się da to na pewno załatwić. Tylko zastanawiam się jak z rejestracją w kraju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jeśli chodzi o transport do Polski to kilku Afrykańców wysyłało drogą morską motocykle do Indii a potem spowrotem ... a więc jeśli chodzi o transport to się da to na pewno załatwić. Tylko zastanawiam się jak z rejestracją w kraju ?? Faktura zakupu, cło, zbierasz wszystkie kwity, robisz tłumaczenia, przegląd i rejestrujesz. Tak samo jak z USA czy Ukrainy :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 rejestracja w PL tak samo jak każdy inny pojazd spoza UE. Problemem są kwity w Indiach, ale wszystko jest do załatwienia. Jak się uda to dam znać, bo pewnie kilku chętnych na np. BSA, Ariela, Triumpha za 5000PLN już po opłatach się znajdzie ;) Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A jaki masz problem z kwitami z Indii? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 taki, ze jest potrzebne pozwolenie na eksport pojazdu zarejestrowanego w Indiach, chyba że to egzemplaż wyprodukowany w IN specjalnie na eksport. Polska ambasada musi napisać pismo w imieniu polskiego rzadu, że w przypadku nieszczescia spowodowanego jazda na tym motocyklu nie bedzie miala roszczen do rzadu hinduskiego i jest swiadoma, że motocykl nie spełnia norm europejskich takie bla, bla, które w przypadku weteranów wystawiaja bez problemu.Gdyby to było takie hop siup to np. ebay by był zalany tanimi weteranami z Indii, a jakoś tego nie stwierdziłem :lapad: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 zobaczymy co to będzie. Na reklame Jaguara nie da to zbyt wiele, jeśli będzie kojarzony z hinduskim koncernem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Oho też mi prawidłowość. A jak Jaguar należał do Forda to był taki bardzo prestiżowy? Nie wydaje mi się. Ważna jest jakość, styl i duch marki - nie istotne kto za tym wszystkim stoi. Jeśli jakość samochodów nie spadnie to nikt nie zwróci uwagi na zmianę właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Oho też mi prawidłowość. A jak Jaguar należał do Forda to był taki bardzo prestiżowy? Nie wydaje mi się. Ważna jest jakość, styl i duch marki - nie istotne kto za tym wszystkim stoi. Jeśli jakość samochodów nie spadnie to nikt nie zwróci uwagi na zmianę właściciela. Land Rover po przejęciu przez Forda stracił na prestiżu (bo kto by tam chciał kupić Transita 4x4 w budzie LR :buttrock: ) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 hehe, z tym Transitem 4*4 to nie przesadzajmy :biggrin: Ale wyobraź sobie nowego XKR===> to będzie ten najtanszy wozik firmy tata z troche wiekszym przodem :bigrazz: naped na tył , prawie to samo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 rejestracja w PL tak samo jak każdy inny pojazd spoza UE. Problemem są kwity w Indiach, ale wszystko jest do załatwienia. Jak się uda to dam znać, bo pewnie kilku chętnych na np. BSA, Ariela, Triumpha za 5000PLN już po opłatach się znajdzie :icon_exclaim: Ja bym chętnie wziął SHL M11 która jest tam wciąż produkowana pod nazwą Rajdoot. A co do tematu to serio lipa. Nie wyborażam sobie ciapatego Jaguara. Przeciez to prestiż marki, pochodzeni świadczą o nim a teraz będzie tylko nazwa. Ford nie jest taki zły - robią dobre fury, szczególnie na rynek USA. Ale ciapaty Dżaguś? :P Już chyba lepiej jakby niemcy przejęli te marki. Fakt że od kiedy Mini jest robiony przez BMW żywię niesamowitą pogardę dla tych pojazdów. Mnie tlyko stary dobry Mini Cooper się widzi z brytonów i AM DB9 - dzwięk "deptanego" Astona na ulicy wprawia mnie w stan ekstazy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 (bo kto by tam chciał kupić Transita 4x4 w budzie LR :icon_question: ) :) Albo Mondeło w opakowaniu Jaguara... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.