Maderick Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 przy 19 to trzeba rozwiercac kanały i kruciec w cylindrze. to może zmienić dysze na większe poprostu, oryginalne tylko zmniejszają zużycie paliwa pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 No to sama dysza (72) wystarczy. :( A kto mi powie cos na temat tego wydechu sportowego? mozna prostowac czy nie czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No to sama dysza (72) wystarczy. :icon_mrgreen: A kto mi powie cos na temat tego wydechu sportowego? mozna prostowac czy nie czy jak ? A po co chcesz prostowac ta koncowke?Przeciez dobrze z nia wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No własnie o to chodzi ze nie ladnie. bo ja mam wersje enduro i to wyglada jak by chcialo a nie mogło bo idzie koncowka strasznie do gory. wiec przydalo by sie to zmienic. A co do wygladu to jak załoze osłonke to bedzie dobrze. Osłonka jest dłuższa i dlatego tez dobrze by bylo wyprostowac. ale nie wiem czy mozna czy nie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 dodać pierścień na tłok i zjechać 1mm głowice ,albo zmienić motor na inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 po cholere dodatkowy pierscien?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Pierscien zwiekszy tarcie i na jedno wyjedzie. Nie oplaca sie robic moim zdaniem. Wez zrob wolny wydech tak jak juz wczesniej pisalem daj wiekszy cylinder albo po prostu zmien moto bo widze ze ciagle stoisz w miejscu zamiast zaczac cos robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A czy ja powiedziałem ze nic nie zrobiłem ? :buttrock: złozylem dysze (72) i zrobilem wolny wydech.... Wiec nie wiem o co Ci chodzi -_-' A moto bede zmieniał pod koniec sezonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Tuning simka.. hmm moim zdaniem wyrzucanie kasy w błotoOsobiście miałem stożkowy filtr powietrza, rezultat większe spalanie, ustawiłem iglice na maksa i ciągle za mało paliwa, muł i osiągi zamiast większe to dużo mniejsze od oryginału.Druga sprawa, miałem wyciągniętą ostatnią przegrodę w tłumiku, głośniej chodził a czy przyrost mocy był... nie czułem. Może był ale rzędu 1,5% ;]Wymiana tłoka wiąże się z szybszym zużyciem wału korbowego. Dużo szybszym.Jedynym ratunkiem jest zmiana tłoka, zmiana gaźnika, zmiana wału korbowego, ale także w tym wypadku może nie wytrzymać konstrukcja "bloku" silnika ;]Moim zdaniem tuning 50 tek sie nie opłaca. Czy to simson czy też skuter z automatem, po tuningu tylko ryczy a dalej nie jedzie jakby się chciało. Spadek wagi kierowcy jest najlepszym tuningiem 50ccm ;] Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Rafalrk nie mów ze tuning 50ccm nic nie daje, zrób cylinder na 6 płuczących, 3 wydechy, gaźnik amal, załóż membrame, wydech i będziesz miał już duży przyrost mocy, w Częstochowie jest zakład który rozwierca cylindry na większa liczbe kanałów, wysyłasz mu i ci robi co chcesz (tylko oryginalnie niemieckie cylindry) lub można kupić gotowe już, nie moge znaleźć linka do strony. Ale możesz poczytać tutaj też http://www.motor-tech.katowice.pl/ (technika- Tuning silnika Simsona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Wał wytrzyma, kartery wytrzymają, i jak nie będziesz wybebeszał tłumika to i wyć nie bedzię, a simson po dobrym tuningu będzie chodził jak mała rakieta :bigrazz: Jak pierwszy raz konkretnie odkręciłem po podrasowaniu to czapka mi spadła (po nieruchliwej ulicy wyjechałem tylko żeby zobaczyć, jak zapłon ustawiony to nie zakładałem kasku :wink: ) Za drugim razem byłem w szoku i zastanawiałem się czy to na pewno na simsonie jade :buttrock: Takie miałem subiektywne odczucia :eek:Jeżeli zaś tuning ma polegać na "sportowym" filtrze paliwa, "sportowym" tłumiku za 80zł, większej dyszy, jakichś świecących fajkach czy wentylach to faktycznie szkoda kasy ;) Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Rafalrk nie mów ze tuning 50ccm nic nie daje, zrób cylinder na 6 płuczących, 3 wydechy, gaźnik amal, załóż membrame, wydech i będziesz miał już duży przyrost mocy, w Częstochowie jest zakład który rozwierca cylindry na większa liczbe kanałów, wysyłasz mu i ci robi co chcesz (tylko oryginalnie niemieckie cylindry) lub można kupić gotowe już, nie moge znaleźć linka do strony. Ale możesz poczytać tutaj też http://www.motor-tech.katowice.pl/ (technika- Tuning silnika Simsona. Za taką kasę to już lepiej kupić jakieś enduro 80ccm zarejestrowane na motorower zmienić zębatke i osiagasz prędkości do 90km/h. Sam jeździłem takim sprzętem a kosztuje tyle co simson + kosztowny tuning czyli wymiana połowy silnika. Pokusiłem się kiedyś na założenie sportowego filtra powietrza i przestawienia iglicy na max. Porażka, odradzam. Romety szybciej jezdzily :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Wiem że za tą kase można kupić lepszego sprzęta, ale tu temat o Simsonku, pomyśl jaki był by szpan jak byś wyjechał na miasto i na światłach wystartował jak rakieta, kierowcom by gały wyszły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jeżeli masz trochę więcej pieniędzy to na www.rzt.de są cylindry o pojemności 90 ccm. To musi być odejście ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Według mnie:- zwiększając pojemność motocykla , szczególnie w 2T musisz dopasować wydech- pamiętaj o pożonnych łożyskach, min SKF, uszczelniacze żadnej chińszczyzny, ani polskich tylko renomowanych marek, najlepiej motoryzacyjne i kierunkowe gdzie możesz i często dwu-wargowe- zapomnij o agresywnym docieraniu, dotrzyć solidnie , olej do mieszanki min pol-syntetyk orlenu- co do gaźnika to musisz dobrać dysze do cylindra, rozpylacz niskich obrotów itp Reasumując gra nie warta świeczki, lepiej kup sobie DT albo MTX "80" i zostaw simsona w oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.