Skocz do zawartości

Wieksze osiągi


Ryjek Ocw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie o to chodzi ze nie ladnie. bo ja mam wersje enduro i to wyglada jak by chcialo a nie mogło bo idzie koncowka strasznie do gory. wiec przydalo by sie to zmienic. A co do wygladu to jak załoze osłonke to bedzie dobrze. Osłonka jest dłuższa i dlatego tez dobrze by bylo wyprostowac. ale nie wiem czy mozna czy nie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierscien zwiekszy tarcie i na jedno wyjedzie. Nie oplaca sie robic moim zdaniem. Wez zrob wolny wydech tak jak juz wczesniej pisalem daj wiekszy cylinder albo po prostu zmien moto bo widze ze ciagle stoisz w miejscu zamiast zaczac cos robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tuning simka.. hmm moim zdaniem wyrzucanie kasy w błoto

Osobiście miałem stożkowy filtr powietrza, rezultat większe spalanie, ustawiłem iglice na maksa i ciągle za mało paliwa, muł i osiągi zamiast większe to dużo mniejsze od oryginału.

Druga sprawa, miałem wyciągniętą ostatnią przegrodę w tłumiku, głośniej chodził a czy przyrost mocy był... nie czułem. Może był ale rzędu 1,5% ;]

Wymiana tłoka wiąże się z szybszym zużyciem wału korbowego. Dużo szybszym.

Jedynym ratunkiem jest zmiana tłoka, zmiana gaźnika, zmiana wału korbowego, ale także w tym wypadku może nie wytrzymać konstrukcja "bloku" silnika ;]

Moim zdaniem tuning 50 tek sie nie opłaca. Czy to simson czy też skuter z automatem, po tuningu tylko ryczy a dalej nie jedzie jakby się chciało. Spadek wagi kierowcy jest najlepszym tuningiem 50ccm ;] Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafalrk nie mów ze tuning 50ccm nic nie daje, zrób cylinder na 6 płuczących, 3 wydechy, gaźnik amal, załóż membrame, wydech i będziesz miał już duży przyrost mocy, w Częstochowie jest zakład który rozwierca cylindry na większa liczbe kanałów, wysyłasz mu i ci robi co chcesz (tylko oryginalnie niemieckie cylindry) lub można kupić gotowe już, nie moge znaleźć linka do strony. Ale możesz poczytać tutaj też http://www.motor-tech.katowice.pl/ (technika- Tuning silnika Simsona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał wytrzyma, kartery wytrzymają, i jak nie będziesz wybebeszał tłumika to i wyć nie bedzię, a simson po dobrym tuningu będzie chodził jak mała rakieta :bigrazz: Jak pierwszy raz konkretnie odkręciłem po podrasowaniu to czapka mi spadła (po nieruchliwej ulicy wyjechałem tylko żeby zobaczyć, jak zapłon ustawiony to nie zakładałem kasku :wink: ) Za drugim razem byłem w szoku i zastanawiałem się czy to na pewno na simsonie jade :buttrock: Takie miałem subiektywne odczucia :eek:

Jeżeli zaś tuning ma polegać na "sportowym" filtrze paliwa, "sportowym" tłumiku za 80zł, większej dyszy, jakichś świecących fajkach czy wentylach to faktycznie szkoda kasy ;)

Edytowane przez Lukass102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafalrk nie mów ze tuning 50ccm nic nie daje, zrób cylinder na 6 płuczących, 3 wydechy, gaźnik amal, załóż membrame, wydech i będziesz miał już duży przyrost mocy, w Częstochowie jest zakład który rozwierca cylindry na większa liczbe kanałów, wysyłasz mu i ci robi co chcesz (tylko oryginalnie niemieckie cylindry) lub można kupić gotowe już, nie moge znaleźć linka do strony. Ale możesz poczytać tutaj też http://www.motor-tech.katowice.pl/ (technika- Tuning silnika Simsona.

 

Za taką kasę to już lepiej kupić jakieś enduro 80ccm zarejestrowane na motorower zmienić zębatke i osiagasz prędkości do 90km/h. Sam jeździłem takim sprzętem a kosztuje tyle co simson + kosztowny tuning czyli wymiana połowy silnika.

 

Pokusiłem się kiedyś na założenie sportowego filtra powietrza i przestawienia iglicy na max. Porażka, odradzam. Romety szybciej jezdzily :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie:

- zwiększając pojemność motocykla , szczególnie w 2T musisz dopasować wydech

- pamiętaj o pożonnych łożyskach, min SKF, uszczelniacze żadnej chińszczyzny, ani polskich tylko renomowanych marek, najlepiej motoryzacyjne i kierunkowe gdzie możesz i często dwu-wargowe

- zapomnij o agresywnym docieraniu, dotrzyć solidnie , olej do mieszanki min pol-syntetyk orlenu

- co do gaźnika to musisz dobrać dysze do cylindra, rozpylacz niskich obrotów itp

 

Reasumując gra nie warta świeczki, lepiej kup sobie DT albo MTX "80" i zostaw simsona w oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...