magneto Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 witam. wyczyscilem gazniki w swoim GT 650 (silnik ntv) i zastanawia mnie jedna sprawa odnosnie regulacji...: przewidziane przez producenta dysze do tego motocykla to na przedni cylinder 138, a na tylny 132, a ja mam zainstalowane na przod 165, a na tyl 160. Dysze zdaje sie "troche" wieksze, i jak smie sie domyslac zamontowane sa ze wzgledu na stozkowe filtry powietrza K&N [[(juz działaja :))]]. teraz sprawa regulacji gaznikow: wysokosc plywaka zalecana przez producenta to 9,2mm, jednak jest ona podana dla tych mniejszych dysz. czy regulujac, musze uwzglednic ze obecne dysze sa wieksze, i jesli tak, to plywak ma isc nizej czy wyzej? a przy okazji- na najblizszym MWB mam zamiar zakupic oryginalny filtr powietrza do tego swojego, bo do stozkow nie mam zaufania a po drugie denerwuja mnie szmery zasysania paliwa. czy wowczas od razu nalezy zaopatrzyc sie w seryjne dysze(co tez zrobie, bo nie zalezy mi na predkosci i cudownej mocy tylko tez na oszczednosci) chodzi o to, czy filtr da rade zeby mieszanka paliwo-powietrze byla dobrze dobrana, bo paliwa wiecej tylko powietrza tyle samo... z gory dzieki serdeczne za odpowiedzi... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Jak wstawisz oryginalny filtr z airboxem to razem wymienisz dysze na takie jak w serwisowce. Poziom paliwa ustaw zgodnie z fabryką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 witam.teraz sprawa regulacji gaznikow: wysokosc plywaka zalecana przez producenta to 9,2mm, jednak jest ona podana dla tych mniejszych dysz. czy regulujac, musze uwzglednic ze obecne dysze sa wieksze, i jesli tak, to plywak ma isc nizej czy wyzej? a przy okazji- na najblizszym MWB mam zamiar zakupic oryginalny filtr powietrza do tego swojego, bo do stozkow nie mam zaufania a po drugie denerwuja mnie szmery zasysania paliwa. czy wowczas od razu nalezy zaopatrzyc sie w seryjne dysze(co tez zrobie, bo nie zalezy mi na predkosci i cudownej mocy tylko tez na oszczednosci) chodzi o to, czy filtr da rade zeby mieszanka paliwo-powietrze byla dobrze dobrana, bo paliwa wiecej tylko powietrza tyle samo...z gory dzieki serdeczne za odpowiedzi... pzdr:)Poziom paliwa nie jest związany z rozmiarem dysz tylko ogólnymi gabaryrtami gaźnika, czyli przede wszystkim wysokością rozpylacza w gardzieli. Po prostu paliwo nie może być wyżej od wylotu dyszy bo bedzie się wylewało, ani za nisko bo może nie zostać zassane i mieszanka będzie za uboga. Dla tego poziom powinien być "fabryczny". Przy powrocie do układu filtracyjnego w wydaniu producenta powinieneś wrócić do włąściwych dysz, aczkolwiek może się okazać, że te większe też będa odpowiednie, tyle tylko, że motocykl bedzie więcej palił (ale może np będzie lepiej się zbierał przy starcie). Wszystko zależy od stopnia zużycia silnika, jego zestrojenia itp. Ale teoretycznie należało by wstawić mniejsze dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Ktos kto wstawil wieksze dysze glowne pewnie przestawil rowniez iglice, wiec to sprawdz i powroc do ustawien fabrycznych.Reszte napisali poprzednicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Dzieki serdeczne za rzeczowe informacje;) jutro do roboty;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.