rafalNsR5o Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 elo mam problem bo w mojej nsr 50 coś stuka od strony sprzęgła a zaczeło się to od tego -->Jade sobie na rondzie a jakiś debil nie ustąpił mi pierwszeństwa i wjechał prawie mi pod same koła i ja aby uniknąć zderzenia nacisnołem hamulec zarzuciło mną i motor przy prędkości 20km/h polożył się na prawy bok silnikiem nie dotknoł asfaltu bo zamortyzuował upadek kierunkowskaz i pod nurzek pasażera gdy go podniosłem to z przewodu "przelewowego wyleciało dużo benzyny" (to chyba normalne) siadłem i jak dojechałem do chaty to od tamtego czeasu już tak jest co może być nie tak acha i jeszcze jedno gdy jadę jest wszystko ok (stukanie dalej występuje) i gdy wskazuwka obrotów wejdzie na 5tys. zaczyna wibrować cały motor jak wskazówka wejdzie na 6ts. obrotów to motor elegancko jedzie bez żadnych wibracji co może byc nie tak prosze o szybkoą odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 witam :) jeśli chodzi o to paliwo, które Ci wyleciało to niczym się nie przejmuj tak musi być (normalna oznaka po przechyleniu sie motoru...)co do stuków, które słyszysz to nie wydaje mi się, aby one były od silnika (jeśli motor nie uderzył silnikiem, a tak piszesz).... Moim zdaniem (chociaż mogę się mylić) to ustawa motor niech ktoś trzyma obroty na 5tyś. a ty dokładniej sprawdź skąd masz te niepokojące dźwięki...może to jakaś poluzowana śruba łącząca coś. Przytrzymaj możliwe śruby, a dźwięk może minie.....Co do tych wibracji to poproś kogoś bardziej doświadczonego, aby sie przeleciał maszyna i może on coś wynajdzie, bo tak z opisu to nie wiele można powiedzieć co to może być..... Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 mozliwe ze sprezyna od kopki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 ten stukot wydobywa się z prawej strony motoru więc niewiem co to może być silnik asfaltu nie dotknoł co to może być nie tak czy możliwe że to np. coś się stało z łańcuchem sprzęgłowym czy coś prosze o pomoc witam :D jeśli chodzi o to paliwo, które Ci wyleciało to niczym się nie przejmuj tak musi być (normalna oznaka po przechyleniu sie motoru...)co do stuków, które słyszysz to nie wydaje mi się, aby one były od silnika (jeśli motor nie uderzył silnikiem, a tak piszesz).... Moim zdaniem (chociaż mogę się mylić) to ustawa motor niech ktoś trzyma obroty na 5tyś. a ty dokładniej sprawdź skąd masz te niepokojące dźwięki...może to jakaś poluzowana śruba łącząca coś. Przytrzymaj możliwe śruby, a dźwięk może minie.....Co do tych wibracji to poproś kogoś bardziej doświadczonego, aby sie przeleciał maszyna i może on coś wynajdzie, bo tak z opisu to nie wiele można powiedzieć co to może być..... Pozdrawiam :Pco do tych wibracji chodzi o to że na biegu potczas kręcenia na 5 tys. obrotach cały wibruje a jak wejdzie na 6 tys to gładko ciągnie PS. po tym upadku biegi mi ciężej wchodzą musze zredukować i dopiero wbić wyższy biego co może być nie tak z tymi biegami wystąpił właśnie ten problem po tym wypadku prosze o odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) W tych silnikach nie ma łańcuszka sprzęgłowego to nie WSk:) Z tego co piszesz to nie ma bata żeby nie spadł na silnik może tego poprostu nie widać. Z drganiami też miałem problem (poszukaj w moich ostatnich tematach), ale nie sądze żeby to było to u Ciebie skoro przed glebą chodziło normalnie :D Edytowane 22 Marca 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 nie spadł na śilnik bo mam taką owiewkę co by się musiała złamac żeby silnikiem walnoł o asfalt a on asie tylko przetarła więc wcale nie dotknoł asfaltu prosze o pomoc co mogło się stac po tym dzwonie czasami mi bieg 3 lub 4 nie chce wejść musze zredukować i dopiero więc co to może byc proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 pisze sie dotknął i walnął a najlepiej uderzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 pisze sie dotknął i walnął a najlepiej uderzyłkacpextreme nic sensownego mi nie podpowiedziałeś gratuluje inteligencji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 kacpextreme nic sensownego mi nie podpowiedziałeś gratuluje inteligencji :smile:Tobie gratulujemy inteligencji ze sie wywaliles przy 20 na godzine.Silnik Ci sie w ramie nie poluzowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 człowieku widać że jesteś pusty jak dzwon to jak by się silnik poluzował to co biegi by mi nie wchodziły? :crossy: :) a co do tego wypadku to nacisłem hebel i na mokrym asfalcie mnie zarzuciło i się wywaliłem żal mi ciebie a pozatym spamujesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Jestes tutaj po to zeby obrazac ludzi czy po to zeby zasiegnac po informacje ? Byc moze cos sie poluzowalo od samego uderzenia motocykla o asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 zaszokowała mnie opinia takiego typka z allegro co naprawia motorki powiedział że to nie mogło się sprzęgło odkręcić bo jest tam jakieś zabezpieczenie tylko łożysko na wale się posypać a jeśli nie to to jakieś kulki powpadały do skrzyni i się biegi blokują dlatego możecie mi pomuc bo sam już nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Rafał - jeśli uważasz się za mondżejszego od innych to po co szukasz tutaj porady? Nie ma takiej możliwości, aby było winne łożysko wału korbowego. Ściągnij dekiel i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalNsR5o Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 nie nie uważam się za takiego tylko nie lubię takich ludzi co nie wiedzą jak wyglądała sytuacja i się naśmiewają acha no i mówił o tym że jeśli nie to to jakaś przeciw waga więc co to może być?a no i zinpretował sprawę z biegami tak że jakieś kulki powpadały tam i się skrzynia rozsypie jak będe na niej jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Miałem cos podobnego,ale w Hondzie MBX 50,ale po tym miałem tylko dwa biegi okazało sie ze przeciw waga sie urwała;/ nitwierdze ze u Ciebie to samo,ale też wibracje ogromne!! tak między 5 a 6 a później luzik.Pozdro Przeciw waga tłumi drgania i jak naprzykład składasz silnik to ona jest na łozyku i to jest przeważnie taki tryb i musisz ja miec ustawiona odpowiednio na znakach bi inaczej bedzie drgał.Moze łożysko od Przeciwwagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.