VinAlucard Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam, Dzisiaj zakupiłem Sendę z 04 r i mam taki problem...siadam... wrzucam 1-szy bieg... zgasł... jeszcze raz... glancko... wyjedżam na drogę... dodaję gazu i przyspiesza (nie byłoby problemu gdyby), gdy przychodzi wejście na obroty strasznie się czai... dodaję gazu a ona trzyma prędkość...po paru sekundach bierze jak porąbana i się jedzie... nie wiem czy to normalnie na zimno? Dodam tylko że w moich okolicach dzisiaj temp nie przekracza +2 stopni i mam na dnie oleju który miesza się z paliwem... Jeśli byscie mogli to podajcie mi dokładne nazwy olejów do skrzyni , paliwa , zawieszenia... czy wy też tak macie w swoich moto? (Poprzednio posiadałem jinchenga także nie znam się całkowicie na motorach typu derbi.)Z góry thx, VinA. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam Obroty (patrz. wystrzał w pewnym zakresie obratów) to normalene w silnikach dwutaktowych, trzeba to polubić :) Olej do przekładni: 10W-40 Motul Transoil Expert 2T Olej do dozownika: Castrol R2 Racingbike (teraz chyba jest zastapiony przez Castrol Power 1 Racing 2T... to to samo tylko inna nazwa) Olej do zawieszenia: w zależności od tego jak ma pracować patrz index "w" np Castrol Fork Oil. Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Mhm... mhm bałem się że coś mam nie tak x]. A jeszcze mógłbyś mi podać nazwę płynu do chłodnicy ? :) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...