CzEsKi Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam, mam nastepujacy problem, kiedy odpalam moto (CBR f2) na zimnym silniku z ssaniem to cos mi stuka w silniku. Stuki slychac przy 1000 obrotoach a po kilkunastu sekundach kiedy silnik sie nagrzeja i obroty sie unormuja w okolicach 1500 stuki znikaja. Nie mam pojecia co to moze byc, dodam ze mam wstawiony napinacz od FZR-ki 600 wiec to raczej nie lancuszek, moze przyczyna jest to ze motor przy odpalaniu ma zbyt niskie obroty zanim sie nagrzeje?. Jesli ktos wie co to moze byc prosze o pomoc,Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) Witam, mam nastepujacy problem, kiedy odpalam moto (CBR f2) na zimnym silniku z ssaniem to cos mi stuka w silniku. Stuki slychac przy 1000 obrotoach a po kilkunastu sekundach kiedy silnik sie nagrzeja i obroty sie unormuja w okolicach 1500 stuki znikaja. Nie mam pojecia co to moze byc, dodam ze mam wstawiony napinacz od FZR-ki 600 wiec to raczej nie lancuszek, moze przyczyna jest to ze motor przy odpalaniu ma zbyt niskie obroty zanim sie nagrzeje?. Jesli ktos wie co to moze byc prosze o pomoc,Pozdrawiam. określ dokładnie jaki charakter mają stuki, czy bardziej to jest cykanie, czy porządne stuki, osłuchaj czy bardziej z podkrywy zaworów czy z okolic wału powiedz od kiedy tak masz i czy się pojawiło nagle i ile to trwa jeśłi dosłownie kilkanaście sekund na całkowicie zimnym silniku to najprawdopodbniej szarpanie przez za niskie obroty na początku a to mogą być słabo ustawione gaźniczki, ale mało danych aby powiedzieć konkretnie Edytowane 18 Marca 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nawet jakby miał za niskie obroty to stukać nie powinien. Większość ścigów tak odpala że kuśtyka a po około 15 sekundach wskakuje na wyższe obroty. Moim zdaniem te stuki nic dobrego nie wróżą. Stawiam na luz na korbowodzie ale obym był w błędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzEsKi Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) Nie jest to glosne stukanie (cos jakby silnik probowal probowal pracowac a nie dal rady) i trwa tylko do czasu kiedy obroty wzrosna do 1,5 tys. Zaczela sie to kiedy odpalilem go po zimie czyli jakies trzy tygodnie temu. Jeszcze nie robilem synchronizacji gaznikow i regulacji zaworow wiec moze to przez te gazniki??? Edytowane 18 Marca 2008 przez CzEsKi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 z tego co piszesz to jak dla mnie jest problem z odpowiednio dużą i bogatą dawką paliwa na pierwszych sekundach, ja bym postawił na gaźniczki,elementy by się tak szybko nie rozgrzały aby luz na korbowodzie się zmniejszył po tych paru sekundach i przestało, ale nie założyłbym się o to niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam, mam nastepujacy problem, kiedy odpalam moto (CBR f2) na zimnym silniku z ssaniem to cos mi stuka w silniku. Stuki slychac przy 1000 obrotoach a po kilkunastu sekundach kiedy silnik sie nagrzeja i obroty sie unormuja w okolicach 1500 stuki znikaja. Nie mam pojecia co to moze byc, dodam ze mam wstawiony napinacz od FZR-ki 600 wiec to raczej nie lancuszek, moze przyczyna jest to ze motor przy odpalaniu ma zbyt niskie obroty zanim sie nagrzeje?. Jesli ktos wie co to moze byc prosze o pomoc,Pozdrawiam. Ja bym zaczął od sprawdzenia napinacza rozrządu (masz na wierzchu-odkręcasz 2 śruby i wychodzi). Poźniej zawory też bym wyregulowałOd zbyt bogatej mieszanki napewno nie będzie dzwonić przy odpalaniu. Ewentualnie od źle ustawionego zapłonu. Nie jest to glosne stukanie (cos jakby silnik probowal probowal pracowac a nie dal rady) i trwa tylko do czasu kiedy obroty wzrosna do 1,5 tys. Zaczela sie to kiedy odpalilem go po zimie czyli jakies trzy tygodnie temu. Jeszcze nie robilem synchronizacji gaznikow i regulacji zaworow wiec moze to przez te gazniki??? Kolego Drogi Synchro gaźników to konieczność ostateczna...Zacznij od regulacji...W Hondzie zawory ustawia się co 24 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Od zbyt bogatej mieszanki napewno nie będzie dzwonić przy odpalaniu. Ewentualnie od źle ustawionego zapłonu.Kolego Drogi Synchro gaźników to konieczność ostateczna...Zacznij od regulacji...W Hondzie zawory ustawia się co 24 000 km. nie od zbyt bogatej tylko zbyt ubogiej lub problem z doprowadzeniem odpowiedniej ilości paliwa tuż po rozruchu. pisał, że mu silnik jakby przerywa a nie dzwoni pozatym piszesz, że gaźniki to konieczność ostateczna, a zawory proponujesz regulować, to co? że niby zawory co 24kkm a gaźniki może co 50?? jedno i drugi jest naturalną czynnością tylko, że gaźniki powinno się częściej bo co 12 no i mowa nie o samej synchro, ale najpierw trzeba by je wyjąć i wyczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Nieszczelne wydechy przy glowicy ?Zuzyty amor kosza sprzegla ?Ew nierowna praca silnika na wolnych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ewentualnie od źle ustawionego zapłonu. Co Ty masz z tym zapłonem? Jakieś traumy po Romecie? W takich motocyklach zapłonu się nie ustawia. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.