sharesnake Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam chciałem zapytać o blaszki do tłumika te po rogach co są przynitowane na trzy nity 7mm, a w nowych blaszkach które chcę wymienić były już otwory i nie zgadzają się z tymi z tłumika, i w tej sytuacji muszę wywiercić nowe otwory w tłumiku tylko wiecie co zrobić z tymi otworami starymi na tłumiku, nie było by problemu jak by te blaszki były pełne ale mają otwory i takie paski wycięte więc będzie widać stare otwory na tłumiku. A wiecie może co to za tworzywo jest na tłumiku?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad046b1de4b56d30.html pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Wytnij lepiej pasek z nierdzewy i wywierć dziury pokrywające się z oryginalnymi. Zanituj i po problemie.Będzie wygladać identycznie a nie będziesz musiał kombinować z łataniem starych otworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharesnake Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Wytnij lepiej pasek z nierdzewy i wywierć dziury pokrywające się z oryginalnymi. Zanituj i po problemie.Będzie wygladać identycznie a nie będziesz musiał kombinować z łataniem starych otworów. Wiem a nawet jak bym chciał z nierdzewki wyciąć, to nie mam za bardzo z czego wyciąć. A już mam zakupione te blaszki i prawie 100 zł zapłaciłem więc wolał bym już te blaszki wykorzystać na tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 podjedź do ludzi co kominy robią , za 10zł Ci wytną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) Witam chciałem zapytać o blaszki do tłumika te po rogach co są przynitowane na trzy nity 7mm, a w nowych blaszkach które chcę wymienić były już otwory i nie zgadzają się z tymi z tłumika, i w tej sytuacji muszę wywiercić nowe otwory w tłumiku tylko wiecie co zrobić z tymi otworami starymi na tłumiku, nie było by problemu jak by te blaszki były pełne ale mają otwory i takie paski wycięte więc będzie widać stare otwory na tłumiku. A wiecie może co to za tworzywo jest na tłumiku?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad046b1de4b56d30.htmlpozdrawiam Tłumik jest z carbonu, nawiasem mówiąc fajny kolor.Ja bym założył nowe blaszki - nawiercając nowe dziurki w tłumiku.W stare dziury po nitach, które będzie widać w ażurowych wycięciach nowych blaszek też bym nity wstawił - można dać nity z mniejszymi łbmi, żeby weszły całe w wycięcia nowych blaszek - powinno fajnie wyglądać. Ewentualnie większe nity mogą wychodzić przez wycięcie i zamykać się grzybkiem na "wierzchu" nowej blaszki /mniej ładnie :buttrock: / No albo wyciąć pasek z aluminiowej gietkiej blachy - ja bym po prostu ostrożnie rozbebeszył puszkę po piwie żeby nie połamać blachy i dajesz taki pasek pod te nowe blaszki co kupiłes błyszczącą stroną na wierzch będzie ją widac w ażurowych wycięciach nowych pasków, przykryje dziury w carbonie, a blacha z puszki po piwie będzie tak cienka że z tyłu nic nie będzie widać. Całosc odporna na temperaturę. -- p.s. pewnie zaraz znajdą sie znawcy i skrytykują ten drugi pomysł, że nieprofesjonalny, ale ja bym tak zrobił. Trza se radzić Edytowane 21 Marca 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Tłumik jest z carbonu, nawiasem mówiąc fajny kolor.Ja bym założył nowe blaszki - nawiercając nowe dziurki w tłumiku.W stare dziury po nitach, które będzie widać w ażurowych wycięciach nowych blaszek też bym nity wstawił - można dać nity z mniejszymi łbmi, żeby weszły całe w wycięcia nowych blaszek - powinno fajnie wyglądać. Ewentualnie większe nity mogą wychodzić przez wycięcie i zamykać się grzybkiem na "wierzchu" nowej blaszki /mniej ładnie / Ten sposob jest chyba najprostszy i bardzo dobry i tez bym tak zrobil. Niemniej mozesz jeszcze skrocic karbon z obu stron o 1-1,5 cm tak zeby odciac ta czesc z otworami i nawiercic juz wlasciwe otwory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.