Skocz do zawartości

Derbi Senda usterka


Symek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znalazłem tematu który by opisywał podobny problem więc zakładam ten, zacznę od opisu sytuacji.

 

Posiadam derbi sende z 2000r, jechałem sobie normalnie 80 km/h kiedy nagle silnik całkowicie stracił moc, po zwolnieniu do 20 km/h na 3 biegu dotoczyłem się do zatoczki. Silnik wchodził tylko do pewnych obrotów a dalej przerywał. Chwila przerwy odpalam to samo, kolejna chwila odpalam wszystko w porządku. Myślałem że może jakiś syf do gaźnika zassał więc jeździłem dalej spokojnie. Po kilkuset kilometrach stało się to samo, znając sytuacje powoli(20km/h) toczyłem sie do domu(15km), chwilami silnik odzyskiwał moc, i jechałem normalnie, chwilami znowu sie psuło i 20km/h. Objaw jest taki, że silnik po osiągnięci pewnych obrotów zaczyna przerywać tak że cały motor lata, dosyć podobny objaw jak odcięcie zapłonu w 4-suwie.

 

Gaźnik czysty jak łza, wydech sprawdzony, świeca wymieniona, byłem w intermotors stał u nich motor 2 tygodnie stwierdzili że moduł, ale że nie mają gdzie skołować takiego więc nie zrobią. Moduł kupiłem na allegro założyłem, objaw ten sam.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komprecha 7,5-8 atmosfer, ale zgodnie z mackiem bym ją wykluczył, bo wtedy motor by miał taką samą mocą zawsze, a nie raz mniej, raz więcej, a czasami jakby dopiero co z salonu wyjechał.

 

Mówiąc moc mam na myśli, że ma jej mało bo sie silnik nie zbiera, w pewnym momencie zaczyna przerywać, raz jest to blisko max obrotów, raz przy bardzo niewielkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli to nie elektryka(moduł nowy moze byc zesrany) to wydaje mi sie ze cos z dopływem paliwa moze sie bak zapowietrza i stad te muły, kompresja odpada bo by przestal jezdzic

czy po postoju motor przez jakis czas jezdzi normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych nie pokojącuch stuków, puków? Zajrzyj do cylindra zobacz w jakim stanie masz pierścienie oraz ale jesli kompresja jest, na ciepłym sprawdzałeś?

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche mala kompresja...

 

sprawdz podstawowe czynnosci jak wyczeszczenie i wyregulowanie gaznika,sprawdzenie stanu filtra powietrza, swieca jaki ma kolor??

 

Boczi, to co wymieniasz to jest oczywiste, dlatego nie wymieniałem, to jest sprawdzone!

 

Na prawie 100% będzie coś z elektryką, tylko nie wiem co jest winne takim objawom: cewka, przerywacz(czy jakoś tak, to co w komarze jest jako platynka) a może 2 moduł też był kaput ?

 

Ewentualnie jakby ktoś miał schemat instalacji elektrycznej do derbi sendy z 2000 roku to proszę o kontakt na PW

Edytowane przez Symek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% elektryka ...... w starym sprzęcie typu WSK w takich sytuacjach wymieniało sie kondensator (po prostu na zimno chodził troche sie nagrzał i słabł przerywał nie wchodził na wysokie obroty strzelał z wydechu czasem)

 

w tym przypadku nie ma kondensatora i platynek więc na 100% moduł......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

specjalnie zalozylem temat derbi senda - problemy, po to zeby nierobic co chwile nowych tematow, a jest caly czas pelno o usterkach z derbi sendą ...

moj kumpel mial podobnie i było to przez to ze miał rdze w baku, ale w sendzie to niemożliwe bo ma plastikowy

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupa blada, w sendach i am6 lubia sie palic statory ( cewki ) i to radzilbym sprawdzic :)

 

dzięki słoniu za pierwszą konstróktywną wypowiedź, wiesz może jak sprawdzić te cewki ?

Edytowane przez maciek-r6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz iskre czy dobra (mocna) daje, poza tym odkrecasz lewy dekiel, jak bedzie totalnie ciemno, wyciagnij moto na dwor i lukaj czy gdzies iskra nie spieprza na magnecie albo po przewodach, poza tym zdejmij magneto (sciagacz musisz miec) i pomierz napiecie na cewkach, jak mozesz to przeloz od kogos najlepiej, no i kabelki czy nie sa delikatnie poprzecierane nawet, a jak cewki juz sa nadjarane to wymiana :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...