Juzef Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 witam mam takie pytanie, dzisiaj byłem oglądać kawasaki gpz 500s, to ta wersia 60 konna, ale na motorze nie ma naklejek typu 500s, i moje pytanie brzmi jak idzie rozpoznac te modele (30km,50km, i 60km) ????? bo niechce kupic wersji 30 ani 50 konnej, chce 60 konna i niechce żeby ktoś mi wcisnoł slabsza wersje? co wy byscie zrobili na moim miejscu? dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ja oceniłem tak, że wsiadłem i się przejechałem. Odkręć gaz i zobaczysz, jak Cię zrzuca z siedzenia tzn ze 60 konna:D Możesz zobaczyć też w dowodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a dlaczego nie chcesz słabszej wersji ???? jeśli ogólny stan jest dobry to bierz bez względu na moc . przywrócenie pełnej mocy to koszt około 150 zł więc chyba nie jest jakiś super kosmiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bori Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a dlaczego nie chcesz słabszej wersji ???? jeśli ogólny stan jest dobry to bierz bez względu na moc . przywrócenie pełnej mocy to koszt około 150 zł więc chyba nie jest jakiś super kosmicznyZ tegp co sie orientuje to z 27 na 60 jest to prosta sprawa zas z 50 na 60 troche bardziej skomplikowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Z tegp co sie orientuje to z 27 na 60 jest to prosta sprawa zas z 50 na 60 troche bardziej skomplikowana.to źle się orientujesz - blokady są TYLKO w gaźniku i nigdzie więcej (wystarczy kupić gaźniki od niezablokowanej wersji i mamy pełne 60 KM ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Blokady zdjąć to nie jest ciężko , natomiast ja o 50 konnym słyszałem też pozytywne opinie. Przejedz się. TO będzie czuć czy 27 kucy czy 50/60. Chyba że to będzie EX500 (amerykańska wersja, to one były bodajże tylko 60 konne- znak szczególny to jedna tarcza po bodajze prawej stronie). PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juzef Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 ok to już wszystko wiem właśnie oladałem te wersje z jedna tarcza, niema co w czwartek po nia jade, :banghead: dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Wersja z jedną tarczą to wersja amerykańska bądź kanadyjska. Z kawy GPZ 500S będziesz zadowolony !!! Miałem rocznik 2002 przejechałem bezawaryjnie i z "bananem na twarzy" 10 tysi. Ale jak zawsze : zachowaj czujność ! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.