kazan Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 nie chce nic mówić ale...za 16 tyś to miałbym honde 1100 xx która to osiągami wciąga nosem i r1 i bladego... no ja też bym wolał XX-a i takie będzie moje następne moto, ale kolega wybiera między bladym a R1 no ale tak czy siak Hondaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Czy 929 tez ma polaczony wahacz z silnikiem... w ten sposob jak to kolega wyzej pisze o CBR 954? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VARTAS Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Przed nowym rokiem stałem przed takim samym wyborem. Na domiar wszystkiego jak pojechałem oglądać SC44 koleśmiał też R1 z 00 roku za takie same pieniądze. Ale po długiej lekturze na temat w/w sprzętów padło na bladego bo wyglądał jak z salonu. Moto JEST w stanie wizualnym prawie idealne rocznik 2001 sprowadzone z Włoch i kosztowało ok 16000 tyś. XX jest fajny na długie wypady ale w mieście nie ma szans z Bladym :icon_question: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Dowiedziałem sie ze Yamaszki lubią brać olej co od razu dyskwalifikuje taki motocykl spośród mojego wyboru. Jak sprzet bedzie zajezdzony, to kazdy wciagnie. Moj Fazer 1000 ma ponad 40 kkm przebiegu i jak na razie zrobilem ponad 2 kkm od wymiany oleju i nic nie ubylo. nie chce nic mówić ale...za 16 tyś to miałbym honde 1100 xx która to osiągami wciąga nosem i r1 i bladego...Ale co Ty porownujesz?? To motocykle w zaden sposob nie sa do siebie konkurencyjne. "Wciaga nosem"na autostradzie(a tych to mamy w Polszy zatrzesienie :icon_question:), w kazdym innym przypadku XX pozostaje malo porecznym tramwajem. Edytowane 17 Marca 2008 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss636 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam masz podobny problem jak ja kiedyś kiedy kupowałem kawę mialem do wyboru 636 z 2005r i honda cbr600rr 2005. Wszyscy doradzali hondę bo kawa to szrot niby i sie sypie ale i tak kupiłem to co bardziej mi sie podobało i nie zaluje wyboru bo moto sprawuje sie świetnie zrobiłem jak naraźie 20tys km i wszystko gra. Następny mój moto to właśnie r1 bo inne poduk wyglądu wymiękają mowa o 2007r hoc podobają misie wszystkie modele......... A porównywanie 929 z 2000 r do r1 2000r to jak porównanie krowy do konia ale to tylko moje zdanie........ pozd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka1987 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ja z kolei slyszalem ze r1 bierze olej tylko przy dzidowaniu, co moge potwierdzic bo mam r1 z 2001 roku i przy spokojnej jezdzie mi nic nie bierze tego oleju, a skrzynia dziala jak ta lala (odpukac... ). Rozumiem ze fire jest ta krowa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Ja z kolei slyszalem ze r1 bierze olej tylko przy dzidowaniu, co moge potwierdzic bo mam r1 z 2001 roku i przy spokojnej jezdzie mi nic nie bierze tego oleju, a skrzynia dziala jak ta lala (odpukac... ). Rozumiem ze fire jest ta krowa :clap: jeśłi akurat potrzebne ci mleko :buttrock: to fire jest ta krowa bo to będzie to co trzeba :buttrock: a tak w ogóle to wątek wrzątek bo od zawsze panuje kłotnia czy r1 czy blady no ale coż kłotnie kłotniami i tak jak mamy hondy mamy to wygrywamy :crossy: Edytowane 17 Marca 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss636 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Rozumiem ze fire jest ta krowa wlasnie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Rozumiem ze fire jest ta krowa wlasnie tak...Mnie tam ta krowa sie bardziej podoba od starej chabety R1 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Temat trochę zboczył więc cytuję samego siebie sprzed kilku miesięcy: Pisałem ostatnio komuś, że odkąd ja jestem na forum to osobą najbardziej wiarygodnie wypowiadającą się na temat porównań R1 i 929 był a!ntek, który już na forum (to forum) nie zagląda, ale w archiwum są jego posty.Wiedział co mówi bo miał w garażu jednocześnie obydwa modele.Oto jeden z linków, poszukaj sobie resztę bo na pewno były i inne : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...6215&hl=cbr+929 No i powodzenia. AAAA, jeszcze jedno. Tak, odkąd obserwuję rynek motocykli sportowych to wszystkie modele CBR praktycznie nie zmieniają cen z upływem czasu.929 kosztują podobnie jak 2 lata temu. F3 po trzech sezonach sprzedałem z utratą bodajże 1,5 tys. zł.Rozglądając się za egzotykiem CBR 400RR dla mojej połówki stwierdzam, że w dobrym stanie nie ma możliwości kupna poniżej 10 tys. zł rocznika 92-94!!! Artykuły w prasie i w internecie mówią o tym niesamowitym zjawisku (zwłaszcza za granicą). Co ciekawe, w testach CBR potrafią przegrywać tylko i ze względu na fakt : "rynkowe ceny tego rocznika są nienormalne, po kilkadziesiąt procent wyższe niż konkurencji z tych samych lat". Tak już jest pomimo tego, że "genialność" CBR wcale nie zasługuje na takie zachowanie rynku. Jeżeli link do wypowiedzi a!ntka rozjaśnił komuś w głowie to macie taki, który teraz Wam wszystko zaciemni.Artykuł jest obszerny i jest po angielsku. Opis 929 z porównaniem do reszty klasy z tych roczników....i co?.... "So why should you buy a 929RR when the magazines are all saying that the Suzuki is top of the sport bike tree, and the R1 is probably in second spot? " Miłej lektury. http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...cleID=45&Page=1 P.S. Jeżeli chodzi o porównanie krowy z koniem to rzeczywiście! 929 wygląda jak napakowany byk, a R1 jak wyścigowa klacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss636 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Szczerze mówiąc to mi sie wszystkie moto podobają jedne mniej drugie bardziej,każdy ma to cos w sobie,sorki jak kogoś obraziłem tom krowom ale wygląd to rzecz gustu i niech każdy bierze jaki mu sie podoba :P ....... pozd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Szczerze mówiąc to mi sie wszystkie moto podobają jedne mniej drugie bardziej,każdy ma to cos w sobie,sorki jak kogoś obraziłem tom krowom ale wygląd to rzecz gustu i niech każdy bierze jaki mu sie podoba :banghead: .......pozd... Rzecz gustu, więc nie ma o czym dyskutować.Ktoś nawet kiedyś napisał, że dla niego 929 wygląda jak imbryk Suzuki :buttrock: Natomiat Ty boss636 popracuj nad ortografią bo umacniasz stereotyp Erjedyniarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Problem z dużymi cenami jest niestety faktem. Honda jest mocno przereklamowana i kiedyś sam wierzyłem w mit wyższości Hondy nad wszystkim. Później się okazało, że potrafi zaskoczyć. Odnośnie cen to salonowe są stosunkowo duże, nie da się w ogóle negocjować. Myślę,że księgowi szkodzą tej marce i może kiedyś ktoś przejrzy na oczy. Serwisowania w ASO też należą do najdroższych z jakimi się spotkałem. Dwa lata temu Pan Europa kosztowała w HP ponad 80 tys. teraz kosztuje 50 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) nie kupuj sc33 ten sprzęt jest jakieś 8 lat do tyłu w porównaniu do 929. sc33 to praktycznie nie zmieniona konstrukcja z 1992. Jeśli dasz 10 koła za starego bladego to jest to super opcja ale za 14-15 koła naprawdę lepiej kupić 929. Edytowane 18 Marca 2008 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 nie kupuj sc33 ten sprzęt jest jakieś 8 lat do tyłu w porównaniu do 929. sc33 to praktycznie nie zmieniona konstrukcja z 1992. Jeśli dasz 10 koła za starego bladego to jest to super opcja ale za 14-15 koła naprawdę lepiej kupić 929.Tylko sc33 ma mega plusa-jest to sprzet bez zadnych niedorobek i pali niewiele w porownaniu do 929. Moze i jest wolniejszy od konkurencji-ale to jeden z ostatnich "wiecznych" sprzetow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.