jachuer5 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam, po odpaleniu mojej Kawy, zauważyłem że chodzi na jednym garze(nie trzymała obrotów, i słabo paliła). Po rozgrzaniu nic nie minęło, dopiero jak sie przejechałem, i troszke przeciągnołem na biegu, to jakby coś załapało. Sazde że jedna świeca odmówiła posłuszenstwa, a potem powróciła do zycia. Jak myślicie, co to mogło być???? aha...podczas ostatniej jazdy do garażu wjechałem na ssaniu, ponieważ w bramie akurat wachy zaczęło mi brakować, i na ssaniu dojechałem do garazu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Jak sam powiedziales ... swieca , a jesli po wymianie nie minie typuje brudny jeden z gaznikow ... ewentualnie syf w zbiorniku , woda po zimowym postoju itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam, po odpaleniu mojej Kawy, zauważyłem że chodzi na jednym garze(nie trzymała obrotów, i słabo paliła). Po rozgrzaniu nic nie minęło, dopiero jak sie przejechałem, i troszke przeciągnołem na biegu, to jakby coś załapało. Sazde że jedna świeca odmówiła posłuszenstwa, a potem powróciła do zycia. Jak myślicie, co to mogło być???? aha...podczas ostatniej jazdy do garażu wjechałem na ssaniu, ponieważ w bramie akurat wachy zaczęło mi brakować, i na ssaniu dojechałem do garazu..Prawdopodobnie twoje sugestie co do świecy są prawidłowe. Ale bardzo łatwo jest to sprawdzić. Kup nowe i wstaw. A wczesniej obejżyj stare. Jesli ta na której cylinder nie chodził jest czarna, zakopcona i dodatkowo mokra a druga będzie miała kolor kawowy bez nalotów, to będzie to ewidentnie swiadczyło o niesprawności pierwszej świecy. Jesli wymiana nie pomoże, trzeba szukać po kolei: fajki, przewody, cewka, gaźnik. W końcu dojdziesz co jest przyczyną. Lektura forum da ci pełną wiedzę jak poszczególne części sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Odświeżam swój temat. Nie będę zakładał nowego. Mam problem z cewką w swoim moto. Urwany jest uchwyt przy cewce do którego wkręcenia kabel WN. Jakoś udało mi sie przylutwać ale moto w pewnych obrotach chodzi i tak na 1 gar. Moje pytanie czy mogę zastąpić ową cewkę inną nie koniecznie od tego modelu np. Jawka simson. Instalacja 6V. Jeżeli tak to czy od razu wymienić na 2 takie same. Jestem w tym temacie zielony i nie wiem czy to dobry pomysł, ponieważ będę miał problemy ze zdobyciem oryginalnych. Jeszcze jedno czy przyczyna, że moto chodzi na 1 gar może też leżeć w braku synchronizacji gaźników??? Pozdr.!http://img110.imageshack.us/my.php?image=p2090141lc8.jpg Ps. Honda cb 125 t 1979r. instalacja 6V Zaznaczam, że fajki, świece, i kable Nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.