Skocz do zawartości

problem z F4 dławi sie i gaśnie na jedynce


medyk88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i prosze o pomoc lub chociaż podowiedzi.

Dziś zrobiem pełny serwis moto (płyny, flitry klocki itp.)

Mam problem na pierwszym biegu z ruszaniem: żeby w miare ruszyć z pierwszego biegu musze dość znacznie podkręcić obroty (do 4 -6 tys). Jadąc bez gazu z prędkością spacerową gdy chce go odkręcić to coś sie dławi ale jak wcisnę znowu sprzęgło i wtedy dodam gazu, potem następuje puszczeni sprzegla jest wszystko ok.

czy może to zła regulacja gazu?? przy manetce mam jakąś nakrętkę na lince.?

 

z góry dzieki

Edytowane przez medyk88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam robiłeś serwis swojego motocykla i popsułeś.

Źle poskładałeś obudowę filtra powietrza lub zapomniałeś o którymś wężyku.

 

sprawdze, ale wydawało mi sie że bardzo dokładnie przykręciłem pokrywe filtra powietrza,

z tego co pamietam to przed wymianą terz sie tak zachowywał

co do wężyków to żadnego nie odłączałem

 

prosze o zrozumienie, jestem początkujący

 

a może jednak cuś popieprz...em

na które wężyki mam zwrócić uwagę??

czy ma znaczenie rodzaj filtra??

zdjąłem k&n niby była naklejka że jest to "wieczny" filtr, jednakże był tak usyfiony że aż na rękach po dotknięciu brud zostawał

i założyłem MIVa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem podobnie , po wrzuceniu jedynki moto tracil obroty i trzeba bylo przygazowac. ,zbyt uboga mieszanka na jednym z gaznikow,i zrob sobie synchro takze.

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli był ustawiony pod K&N to może rzeczywiście potrzebne synchro gaźników.

Sprawdź dokładnie trzy cieńkie wężyki pomiędzy gaźnikami i dolną obudową filtra powietrza ( powinny być wsunięte na wystające bolczyki z obudowy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszanka??

czyi paiwo sie postarzało i straciło octany??

tankowałem w styczniu i od tego czasu aż do dzisiaj nie ruszałem sprzeta

mialem na mysli stosunek ilosci powietrza do paliwa raczej.:)polecam ksiazke o gaznikach,budowie dzialaniu i przypadlosciach polskego autora(dla poczatkujacego jak znalazl sa opisane wszystkie podstawowe od ruskich,polskich po japonskie) do sciagniecia z netu tytulu nie pamietam ale jak wroce do domu to napisze

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękować

zabieram sie za lekturę.

 

a jak mysicie, jeżeli trzebaby było robić synhro to jechać do warsztatu czt zabierać sie samemu????? (są w sprzedaży urządzenia zwane waukometrami do reg gaźników-takie 4 wskaźniki z wężykami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli robisz to pierwszy raz to skorzystalbym z serwisu i zrobil to dobrze.

 

Adam M.

 

 

no tak, ale... nastepnym razem tez bedzie pierwszy raz wiec kiedy? :(

 

a szczerze to mozesz sie do tego zabrac jak masz checi, zapal i troche wiedzy technicznej nie ma co zepsuc, najwyzej rozregulujesz :crossy: przede wszystkim poczytaj tematy na forum o synchronizacji i sam zdecyduj czy zalapales w czym rzecz...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...