Skocz do zawartości

Proosze nie usowajcie:)To nie zart!


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

widze ze temat sie rozwino :)hehe troche sie opuznilo bo zamowilismy Dryla na allegro i komplet tarcz wiecei taka mala slzifiereczka aby to kanaly potezne zrobic.mysle ze jutro albo dzisiaj jescze bedzie:)moge zalatwic paliwo do helikopterow takie jakie jest lane co tam jest za paliwo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu sprzęgła to tam niezbyt trudno byłoby wstawić 3 tarcze trzebaby tylko wytoczyć trochę powierzchnię dla tarcz na zabieraku silnik 0-19 miał właśnie sprzęgło 3 tarczowe, kiedyś nad tym myślałem 3 tarcze normalnie wchodzą tylko brakuje tego luzu na wysprzęglanie a za tarczami miejsce jest tylko że ograniczane przez zabierak

 

a co do 3 biegowej skrzyni od Dezamet 019 to nie podejdzie do S-38

 

z tego co wiem to helikoptery z silnikami turbospalinowymi chodzą na oleju napedowym albo nafcie bo taki silnik spali wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pomyslał żeby z rury wydechowej zrobić silnik ,który dodatkowo do ze 100koni .http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_pulsacyjny

to raczej nie wypali ... Mozna ewentualnie wbić sie do garazu Wojtka N i mu coś poprzestawiać w tym Rysiu... :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)moge zalatwic paliwo do helikopterow takie jakie jest lane co tam jest za paliwo ??

Swego czasu jeździliśmy na działce komarem na takim paliwie. Ciężko zapalić (trzeba wstrzykiwać benzynę przez gaźnik, aż się nagrzeje) i jest słaby. To jest nafta bezparafinowa. Tylko diesle na tym chodzą dobrze. Ale też słabo z rozruchem i trzeba to paliwo dodatkowo mieszać z jakimś mixolem lub pół na pół z ON, bo jest za suche dla pompy.

 

Nikt nie pomyslał żeby z rury wydechowej zrobić silnik ,który dodatkowo do ze 100koni .http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_pulsacyjny

Taki silnik to da najwyżej hałas 100 zarzynanych koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam,ze taki extremalny tjuning to raczej stopniowo trzeba robic. Przeciez nie ma szans (przynajmniej ja w to nie wierze),ze wszystko bedzie cykalo jak zegarek w dniu wyscigu. Trzeba przeciez silnik wyregulowac i dostroic. Trzeba bedzie go odpalic pare razy a co jak wysra wal przy pierwszym odpaleniu? a gdzie nastepne odpalenia celem wyboru najlepszego rozw. Ja bym sie ograniczyl do minimalnej masy. nowy wal,podkowa polerka kanalow komory,plan glowicy, zaplon na samej krzywce i aku,Dobrze dobrany dyfuzor i gaznik i wygrana w kieszeni. Wiecej nic nie zdzialasz. Jesli kolega wycisnie cos wiecej to po 500m cos sie posypie i wtedy wygra dziadek na ukrainie.

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...