Iluminat Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Powiem prosto: w 2T zawór wydechowy w zależności od otwarcia przepustnicy otwiera się i zamyka, zwiększając/zmniejszając ciśnienie spalin. W skócie - odpowiada za "elastyczność" silnika 2T (fabrycznie z myślą głównie o dolnym zakresie obrotów). pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Meteory to zostaw w kosmosie niech sobie lataja i armagedonu na siebie nie sciagaj. Na tloku sie nie oszczedza. Zawor wydechowy mechaniczny dziala tak samo jak zawor w kranie w twojej lazience im bardziej odkrecisz kurek tym mocniej leci woda ;d w tym przypadku im bardziej otworzysz przepustnice wydostaje sie wiecej spalin ;p Elektryczny natomiast otwiera sie od pewnego zakresu obrotow. Jesli sie myle prosze o poprawke ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 W jakim stsosunku robić mieszanke?? ile oleju na litr?? całkiem odłączyc dozownik?? czy ustawić na najmniejszy pobór oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Czy spalanie stukowe moze doprowadzic do wypalenia sie dziury w tloku ?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Z tego co wcześniej pisali wynika,że poprzez spalanie stukowe może dojść do wypalenia tłoka;]Chciałbym sie dowiedziec jaki ma być stosunek mieszanki do Aprili;]Zaproponowano mi tłok z jednym pierścieniem o co w tym chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 dziura w tłoku to najczęściej efekt zastosowania złej świecy albo zbyt ubogiej mieszanki paliwo-powietrze (czyli iglica za nisko, pęknięty króciec lub zła dysza główna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.