Skocz do zawartości

AF1


kubcok1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem prosto: w 2T zawór wydechowy w zależności od otwarcia przepustnicy otwiera się i zamyka, zwiększając/zmniejszając ciśnienie spalin. W skócie - odpowiada za "elastyczność" silnika 2T (fabrycznie z myślą głównie o dolnym zakresie obrotów).

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meteory to zostaw w kosmosie niech sobie lataja i armagedonu na siebie nie sciagaj. Na tloku sie nie oszczedza. Zawor wydechowy mechaniczny dziala tak samo jak zawor w kranie w twojej lazience im bardziej odkrecisz kurek tym mocniej leci woda ;d w tym przypadku im bardziej otworzysz przepustnice wydostaje sie wiecej spalin ;p Elektryczny natomiast otwiera sie od pewnego zakresu obrotow. Jesli sie myle prosze o poprawke ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wcześniej pisali wynika,że poprzez spalanie stukowe może dojść do wypalenia tłoka;]

Chciałbym sie dowiedziec jaki ma być stosunek mieszanki do Aprili;]

Zaproponowano mi tłok z jednym pierścieniem o co w tym chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...