Fiedi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 WitamPodczas ostatniej jazdy zauważyłem delikatne cykanie które po przejechaniu mniej więcej kilometra przerodziło sie w dziwne klekotanie silnika.Zupełnie nie mam pojęcia co może być tego przyczyną,tym bardziej ze na jesień zrobiłem pełen serwis ( regulacja zaworów,wymiana świec,nowy łańcuszek rozrządu).Motocykl zapewne i tak wyląduje w serwisie ,ale póki co chciałbym sie rozeznać w temacie.Dodam że chodzi o cbr 929 z 2000 roku z przebiegiem 43 tys km.Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam. Pewnie ci elegancko ustawili zawory. Oddałbym na twoim miejscu moto do reklamacji. Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam. Pewnie ci elegancko ustawili zawory. Oddałbym na twoim miejscu moto do reklamacji. Pzdr, Niby tak ,tylko ze problem pojawił sie dopiero po przejechaniu około 50 km.Na początku było wszystko okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Niby tak ,tylko ze problem pojawił sie dopiero po przejechaniu około 50 km.Na początku było wszystko okej. też bym postawił na zaworki, jak ci włożyli kiepskie płytki lub szlifowali (kiepsko) to się uklepały i szczelinki między krzywką a zaworem się powiększyły, a to powoduje cykanie zaworków, przynajmniej jak masz tak jak u mnie płytki pod szklanką, podejrzewam, u ciebie jako, że masz dość podobne moto może być tak samo Edytowane 11 Marca 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 WitamPodczas ostatniej jazdy zauważyłem delikatne cykanie które po przejechaniu mniej więcej kilometra przerodziło sie w dziwne klekotanie silnika.Zupełnie nie mam pojęcia co może być tego przyczyną,tym bardziej ze na jesień zrobiłem pełen serwis ( regulacja zaworów,wymiana świec,nowy łańcuszek rozrządu).Motocykl zapewne i tak wyląduje w serwisie ,ale póki co chciałbym sie rozeznać w temacie.Dodam że chodzi o cbr 929 z 2000 roku z przebiegiem 43 tys km.Bardzo proszę o pomoc. stawiam na źle wyregulowane zawory-za luźne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A z łańcuszkiem rozrządu wymieniłeś napinacz, może on tez sie kwalifikuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.