Pawelo Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 witam, a wiec mam taki problem. od pewnego czasu w mojej ns-1 wariuje temperatura. zdarza sie nawet, ze juz w kilka minut po odpaleniu temperatura dochdzi do maksymalnej. kiedy jade na bardzo wysokich obrotach ~~9tys. temperatura spada, tak samo podcas postoju. Chlodnica nie jest jakas specjalnie gorąca przy tych temperaturach. Otworzylem zbiornik wyrownawczy i znalazlem w nim troche oleju, ktory zmieszal sie z plynem chlodniczym. No i teraz zastanawiam sie czy:-wariuje czujnik temperatury-wydaje mi sie, ze uszczelka pod glowica przepuszcza i stad ten olej w zbiorniku wyrownawczym. Dostaje sie do tego zaworu od chlodnicy, ktory byc moze sie zapaprał i dlatego tak dziwnie temperatura skacze. Napiszcie co o tym sadzicie, bo ja juz nie mam pomyslow. Napewno postaram sie wymienic ta uszczelke, lecz nie moge jej nigdzie znalezc. Byc moze ktos z was zna sklep internetowy, gdzie moglbym zakupic taka uszczelke (pod glowice do NS-1 montessa 96 r.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 a skad wzialby sie olej w ukladzie chlodzenia? DO 4t TO nsce daleko... uszczelke mozesz dac od MBXa- jest prawie taka sama, tylko troche grubsza co przeklada sie na nieznaczne zmniejszenie kompresji, ale jesli moto bylo robione to na pewno masz dana od MBXa. zlej plyn chlodzacy i przeplucz kilka razy woda. potem nalej czystego. wykrec czujnik temperatury i wyczysc. w ostatecznosci masz porzebicie czujnika gdzies na mase, sprawdz przewody od czujnika do kontrolki. i naucz sie ze to jest MONTESA A NIE MONTESSA :icon_biggrin: pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 akurat blad w nazwie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. wrcajac do tematu, przeplukiwalem juz zbiornik wyrownawczy i po jakims czasie znow pojawia sie tam olej. sprobuje sie jeszcze dostac do tego czujnika i caly uklad chlodzenia wyplucze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Olej moze sie dostawac do ukladu chlodzenia przez nieszczelnosci miedzy pompa wody a koszem sprzeglowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 w pierwszej kolejnosci to wypierdziel termostat bo pewnie on szwankuje i nie otwiera duzego obiegu.stad zimna chlodnica a cylinder koracy jak skurwy no;]no i zobacz te usczelke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Uszczelka od Mbx daje duży spadek jak dla mnie przerabiałem ten temat jakiś rok temu. Magneto u mnie porzprzednik robił remont a mam tą cienką oryginalną;) Jak masz sporo kasy to możesz ją kupić na www.cmsnl.com. tam kosztuje coś 14 euro +wysyłka z holandii ale uwierz mi jak bys miał ją w polsce kupić to by cie taniej nie wyszło Zestaw naprawczy pompy wodnej dostaniesz w sklepie klasa i w larssonie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) w pierwszej kolejnosci to wypierdziel termostat bo pewnie on szwankuje i nie otwiera duzego obiegu.stad zimna chlodnica a cylinder koracy jak skurwy no;]no i zobacz te usczelke.Swiete slowa Twoj termostat sie ze*ral mialem takie same objawy w DT dawno dawno temu ;d A z tym olejem to dziwna sprawa ale na pewno cos gdzies z dolu przepuszcza bardzo mozliwe ze to ten uszczelniacz przy koszu. Apropos, czy ty czasem nie jestes z Bronislawa ? Edytowane 12 Marca 2008 przez Filipecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no z bronka jestem. wyciagnalem te czesci + wyplukalem caly uklad. mam nadzieje ze pomoze cos ^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.