fxrider Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 cóż, LC4 to to nie jest, ale w las można się śmiało zapuszczać.spalanie zależy od egzemplarza - generalnie słychać od 5,5 do 8 litrów (po mieście) - pewnie sporo zależy od kierownika i regulacji gaźników :notworthy:xtz 750 przyjemnie trzyma się 140 w trasie, można też 160 - ale to już raczej bez kufrów bocznych. Przy 160-170 trzymanych w trasie przy na prawdę paskudnym wietrze moja xtz spaliła mi kiedyś ok. 7l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ja BIG-iem na trasie trzymam 140 km/h. Zoltecek, zapewniam Cię, że BIG potrafi znacznie więcej znieść niż tylko leśny dukt :notworthy: Mimo wszystko to singiel więc niełatwo go zakopać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Cagiva Elefant 900 - 70 km- 6 biegów, na 6 można jechać 60/h, ładowność do 390 kg, spalanie 5-6 litrów, prędkość - 190 km/h, hamulce BREMBO -klasa sama dla siebie, widelec upside-down, masa 225 kg , Silnik V2 DUCATI (drogi serwis) motocykl dla zapalenców ale za jedną afrikę można kupić 2 i to młodszePzdr. hose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 moze mi ktos napisac jakie sa piety achillesowe tych moto? wiem ze w DR(przynajmniej tych 600) zawsze były problemy z głowicami jak jest w 800? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Po 19 000 km-ów od remontu nie stwierdziłem żadnych problemów z głowicą BIG-a. Zawory trzymają ustawienia przez każdy przebieg między kontrolami (6 000 km-ów).hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Minusy AT:-niewygodna kanapa-za niska szyba-jak się nie dba to padają regulatory-pompa paliwa potrafi się popsuć (elektryczna)-w sumie ze 20KM za mało, ale nie do zapie**alania jest ten motocykl... Reszta to same plusy, tak subiektywnie rzecz ujmując. Ale serio - poszukaj o AT na forum, było o niej spooooro powiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 no i jak twierdzisz że afri jest na leśne dukty to poleć z Wiecznym na poligon :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Marcin Africa 190 km/h ?? XTZ 750 nie wycisnie tyle a ma 10 koni wiecej , albo masz nitro + turbo , albo napraw sobie licznik. IMHO big to zadna rewelacja , jedzie tak samo jak inne 1 garowe 650, a jest przy tym ciezszy , przebiegi po 100 ty km bez remontu to duza zadkosc , ale jak masz nowego Biga i dbasz to jest to mozliwe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Marcin Africa 190 km/h ?? XTZ 750 nie wycisnie tyle a ma 10 koni wiecej , albo masz nitro + turbo , albo napraw sobie licznik. Pewnie ze tyle pojedzie-kumpel jezdzi na AT to zdarza sie ze tyle trzeba jechac zeby za nim nadazyc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) dane katalogowe Africi mowia co innego OSIĄGI: Prędkość maksymalna 170km/h , biorac pod uwage pewne zuzycie silnika , 190 wydaje sie dziwne Z takich turystykow mozna pokusic sie o BMW f 650 gs Edytowane 11 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) dane katalogowe Africi mowia co innego OSIĄGI: Prędkość maksymalna 170km/h , biorac pod uwage pewne zuzycie silnika , 190 wydaje sie dziwne Z takich turystykow mozna pokusic sie o BMW f 650 gsOn ma jakas sportowa koncowke wydechu zalozona, wiec pewnie cos to tez daje. No a kazdy licznik swoja droga oszukuje :Phttp://www.africatwin.prv.pl/ tutaj w dziale "testy porownawcze" masz porownanie z GSem, Tygrysem i Sloniem z Motocykla sprzed 13 lat :) Edytowane 11 Marca 2008 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (...)190 km/h ?? XTZ 750 nie wycisnie tyle(...) wyciśnie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Moja XTZ-ta nie chciała za nic przekroczyć licznikowych 185 km/h... no ale miałem podwyższoną owiewkę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 jeden z gości na forum afryki który jeździ po niemczech na autostradzie dogina z prędkością 200 km/h afryką, w swojej afryce równiez mam podwyższoną szybe, a 190 km/h nie było ostatecznym wynikiem, tylko mi się dobra droga kończyła :) oczywiście, wiem, że liczniki oszukują, ale to nie jest tak, że te w afrykach bardziej :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hmm no tak 240 leci sportowa 600 ze 100 kunikami :biggrin: - nadal twierdze ze to nie wykonalne na seryjnym silniku. W takim razie 60 konna Africa objedzie 100 konne LC8 ktory leci 210- conajmniej dziwne. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.