santi Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam ,dzisiaj jeżdziłem ktm sx 125 po torze.Było mokro ,tor piaszczysto -błotnisty.Nie mam doświadczeń z setami ale generalnie jeździło mi się ciężko ,właściwie najczęściej używałem dwójki w porywach trójki.Często na trójce zamulał ,brakowało mu mocy z tym że błoto było na maksa.Nie wiem czy to norma czy coś jest nie tak z tym motorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 to jest tylko 125cc Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 to jest tylko 125ccNo ale SX - wyczyn. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 a błoto mogło być metrowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 za male obroty ? :F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 mysle ze po prostu sxa trzeba wysoko krecic;]napewno trzeba tak jak kxa;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 mam exc .. i z doświadczenia powiem że lepiej mentką nie ruszać szybko na niskich bo moze sie zalewać a najlepiej cały czas trzymać go na wysokich to wtedy można odczuc tą moc .. :P:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nie dawały mi spokoju slabe osiągi motoru.Rozbebeszyłem silnik i okazało się ,że wyłamany był bolec w dźwigni regulującej otwarcie zaworu wydechowego ,który znajdował się koło pompy wodnej. Dżwignie latała luźno i pewnie nie otwierała tego zaworu.Jeźeli coś ma katalogowo 35-40 km to powinno dość żwawo jeździć a ten ktm na początku zaczynał jechać fajnie a potem brakowało mu mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.