Papa Opublikowano 23 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 obrotów nie da sie regulowac.jak jade i np. wcisne sprzeglo żeby zredukowac bieg to silnik wyje,albo kiedy puszcze gaz(często tego nie robie tylko kiedy musze :D )to moto nie schodzi z obrotów tylko jedzie stałą prędkością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 Nie wiem czy masz gaźnik jawki, czy rometa. Jeśli rometa to podejżewam zużycie się śruby regulacyjnej.Regulacja wolnych obrotów polega na unoszeniu / opuszczaniu przepustnicy poprzez wkręcanie / wykręcanie śrubki ze stożkowym zakończeniem. Przy puszczeniu manetki przepustnica udeża w śrubę. Po jakimś tam czasie w śrubce powstanie wgłębienie, a co za tym idzie zmniejszy się jej średnica. W takiej sytuacji mamy dwa stopnie regulacji wolnych obrotów: albo brak, albo wysokie. Jest to spowodowane tym, że na śrubie nie ma już stożka. Pracujący silnik wibruje, czym doprowadza do minimalnych zmian regulacji, lub w przypadku zużytej czy nieprawidłowej sprężyny zabezpieczającej śrubkę doprowadzić może do znacznej zmiany regulacji.W rezultacie przepustnica opiera się raz o zużytą część stożka (mała średnica) a raz o nie zużytą (duża średnica). Sprawdź stan śrubki, a jeśli będzie wymagała wymiany to warto się też przyjżeć (wymienić?) przepustnicę. Nie wiem jak wygląda gaźnik jawki - powyższe dotyczy ogarów z polskim gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 23 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 w tej chwili zgłupiałem myślałem ,że jest tylko jeden typ gaźnika do ogara(200),szczerze mówiąc nie skumałem z tą przepustnicą i średnicą,wiem że mam gaźnik od jawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 nie mam nic do gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 23 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 niewiem o co chodzi.wiem tylko ze to moze byc cos z gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 człowiku to sie nie pytaj jak nie wiessz o co chdzi. 8OJak nie wie o co chodzi to się powinien pytać. Kamil > Nidorozwinięty jesteś :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 człowiku to sie nie pytaj jak nie wiessz o co chdzi. 8O A co ty moze taki jestes Hop do przodu????Daje glowe uciac ze bys zginol w przed biegach przy remoncie zwyklego silnika od motorynki.Po to jest forum ze jak ktos nie wie to sie pyta. Papa nie zwracaj na tego oszołoma uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 23 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 wiem ,chłopak albo ma cos z banią ,albo źle przeczytał i pośpieszył sie z odpoiwdzią.ale niestety problem jak byl tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 Kamil niebadz taki do przodu bo cie tylu zabraknie :D :D :D :D :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 Moje zdanie jest takie ze jesli obroty sa tak duze caly czas, to powinienes obnizyc iglice o jeden zabek i jesli obroty bede za niskie to regulowac sruba od wolnych obrotow. Nic mi wiecej do glowy nie przychodzi. Co do gaznika to w ogarze 200 montowany byl TYLKO gaznik od jawki. Nigdy w ogarze 200 nie bylo gaznika o motoryny, ktory jest w ogarze 205 (tym co ma silnik od motorynki) "człowiku to sie nie pytaj jak nie wiessz o co chdzi."Co tam nie wkurzajcie sie odrazu chlopak nie pomyslal i napisal i juz koniec pisania o tym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 24 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 nie sa duze cały czas.Jak przegazuje to spadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 Możliwe że kiedy przygazujesz to silnik się lekko zalewa i obroty maleją. Więc wtedy musiałby to być problem z gaźnikiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 24 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 chyba jak narazie nikt nie rozumie o co mi chodzi :D :D :D Jak przegazuje to obroty maleją ale juz nie podskakują tylko cały czas sa niskie,natomiast gdy znów rozpedze moje moto i wcisne sprzegło to obroty pozostaja takie do jakich rozpedzilem moje moto i znów jak przegazuje to spadaja i silnik sie nie zalewa :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 Czyli silnik niezmienia obrotów ? Nierozumiem. Z Mojego rozumowania to moto w tej sytuacji w ogóle by się nierozpędzał. Ale niekoniecznie silnik jeżeli się zaleje to gaśnie. Wystarczy że dostaje troche zadużo wach i sie nią dławi i spadają obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 24 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 ale te obroty z których on nie schodzi to nie sa maksymalne tylko wyższe.A przegazowac nie koniecznie znaczy zalać silnik :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.