jacek1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Psh źle mnie zrozumiałeś, całkowicie popieram twoją teorię. W upiside down simmeringi nie wysuwają się podczas ugięcia zawieszenia lecz tak jak piszesz podczas powrotnego ruchu lagi. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) heh. wlasnie nie do konca ogarnalem Twoja intencje :) wybacz wiec i zapraszam do lublina na tor. My do bilgoraja pewnie tez zawitamy znowu na kielbache o ile jeszcze tam do was da sie wjechac :)) pozdrawiam PS: sorry za oftop Edytowane 11 Marca 2008 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Widze ze moj temat zapoczatkowal zazarta dyskusje :) Moje odczucia sa takie ze to sie stalo wlasnie przy podrywaniu (jakby pod ciezarem kola) Jezeli tak to moze ustawienie odbicia mogloby temu zapobiec Co myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Myślę, że dla twojego bezpieczeństwa pasowało by rozebrać zawieszenie i dokładnie obczaić. Może wcześniej ktoś przy nim grzebał, może nie jest dobrze skręcone, albo zastosowany jakiś patent. Będziesz pewny, przy okazji wymienisz olej ( niewiadomo ile go teraz jest ), uszczelniacze. Moim zdaniem lagi nie powinny się na tyle wysunąć żeby wywalało simmeringi. Ale twoja wola jak chcesz to ustawiaj. Odbicie możesz ustawić wkręcając o parę kliknięć śrubkę w dolnej części lagi ( w obu lagach tak samo ). Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 niby czym jest ten uszczelniacz dociskany;| Bo jak dla mnie to wywala go nagły wzrost ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Powinien byc zabezpieczony drucianym segerem wygietym w takie esyfloresy wchodzace do rowka w obudowie simmera i zachodzace na sam simmer, oprocz tego powinien byc osadzony na wcisk.Przy istnieniu tego zabezpieczenia ( ktore nalezy wymienic przy kazdej zmianie simmeringow ) nie ma mowy zeby simmer wylecial.Tutaj kilka rzeczy moglo byc zle zrobione - akcesoryjny simmer o mniejszej srednicy, zle zalozone i nie wymienione zabezpieczenie i juz mamy pewnosc ze calosc sie rozleci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Myślę, że dla twojego bezpieczeństwa pasowało by rozebrać zawieszenie i dokładnie obczaić. Może wcześniej ktoś przy nim grzebał, może nie jest dobrze skręcone, albo zastosowany jakiś patent. Będziesz pewny, przy okazji wymienisz olej ( niewiadomo ile go teraz jest ), uszczelniacze. Moim zdaniem lagi nie powinny się na tyle wysunąć żeby wywalało simmeringi. Ale twoja wola jak chcesz to ustawiaj. Odbicie możesz ustawić wkręcając o parę kliknięć śrubkę w dolnej części lagi ( w obu lagach tak samo ). Pzdr. No to jak w koncu? Wielki znawca tematu tomekd (patrz wyzej) twierdzi ze w dolnej czesci lag znajduja sie sruby regulacji dobicia. Ty natomiast piszez ze na dole jest odbicie. Juz mam metlik w glowie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Zawieha zlozona, w lagach zagoscil nowy olej, po pierwszej jezdzie probnej (ze stawianiem na kolo wlacznie) nic niepokojacego sie nie stalo - uszczelniacze pozostaly na swoim miejscu. Chyba sprawca zamieszania bylo nieprawidlowo osadzone zabezpieczenie uszczelniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.