Skocz do zawartości

GS500 - zmiana na nowoczesny, dwuosobowy - na jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Kurde fv jesteś jednym z najdziwniejszych typów jakich miałem okazje poznać na tym forum. Pamiętam jeszcze, jak rok temu uznawałeś GSa za potwora...

 

Cos w tym jest...

Ja tylko dorzuce swoje na obrone SV, jesli tylko poswiecisz troszke czasu na nauke V2 to nic nie jest straszne...

Sam pamietam, jak odradzales mi to moto na prv, a jednak zdecydowalem sie smigam juz rok i nie zaluje.

Niestety nie bedzie to dobre moto dla Ciebie poniewaz zakladasz duzo jazdy z plecaczkiem, a wtedy Suza duzo traci, zarowno na komforcie jak i osiagach.

Mysle, ze nie potrzebnie boisz sie VFR'ki (sam przed SV rozwazalem VFR 98' :)), tak samo jak robisz/les z SV'ka

Ot, moje zdanie

 

Pozdrawiam

dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa "suchego pojazdu" 222 kg

 

To dyskwalifikująco archaiczna waga, zwłaszcza że 70% czasu spędzę w korkach.

Wiecie, co zrobilbym na miejscu Zalozyciela watku? Pozostalbym przy GS-ie. Co innego, gdyby proporcje sie odwrocily i 70% czasu mialo byc spedzone w trasie.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje typy na chwilę obecną (w kolejności)

1. Kawasaki ER6-f

2. Honda CBF600SA 2008

3. Suzuki GSX 750 Inazuma, któremu wybaczam brak ABS ze względu na dwuosobowość i osiągi

4. BMW F800ST (po dozbieraniu sporej sumy = opóźnieniu zakupu o > rok)

5. Suzuki GSR600

 

Z tego co wymieniłeś moge tylko sie wypowiedzieć na temat Hondy CBF.

moim zdaniem czytajac Twoje preferencje byłaby idealna. Naprawde poczciwy motocykl. Wyjątkowo zwinny w mieście, moc nie najmniejsza ale nie porażająca. bardzo dobre wykonanie, fajna praca silnika. Szczerze moge to polecić. Podoba mi się także GSR600 ale tym nigdy nie jezdziłem wiec nie wypada sie wypowiadać, CBF mam od roku.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, co zrobilbym na miejscu Zalozyciela watku? Pozostalbym przy GS-ie. Co innego, gdyby proporcje sie odwrocily i 70% czasu mialo byc spedzone w trasie.

Wiecie co? I tak właśnie zrobię ;-)

 

Nic nie poradzę na to, że cenię sobie technologię, niską masę, mądry pomysł na moment obrotowy. Jak bym nie patrzył BMW F800 i tak wyjdzie najlepiej. Nie stać mnie na niego.

 

Fazer nie podoba mi się aż tak bardzo żeby wydać na niego > 15 tys.

 

Zostanę przy GS 500, do czasu aż jakaś maszyna nie zauroczy mnie na tyle abym nie musiał się pytać innych o zdanie i denerwować swoimi wywodami :> Do czasu aż zapytany o to "dlaczego taka maszyna" nie będę umiał odpowiedzieć "bo mi się podoba".

 

Dzięki za poświęcony czas i przepraszam za niekompetencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Przejeździłem już dwa sezony na swoim GS 500 i chyba czas na zmiany. Suzi ma następujące mankamenty:

- bardzo złe zachowanie po obciążeniu dwoma osobami (wyważenie, dobijanie tylnego amora, hamulce, przyśpieszenie)

- ten motocykl jest dla mnie ciut za mały i nie chroni mnie przed wiatrem mimo szybki

- suzi ma dwa cylindry bez wałka równoważącego co powoduje uciążliwe wibracje

- słaby moment obrotowy powoduje konieczność wachlowania biegami

- bardzo źle idzie z dołu (poniżej 4 tys)

- hamulce mimo pochwał, jak dla mnie mogłyby być lepsze (dozowalność) i brakuje ABS co poskutkowało glebą

 

ma też bardzo ważne zalety:

- jest bardzo lekki i łatwo się prowadzi, zwłaszcza w korku

- bardzo mało pali

- na miasto jest bardzo szybki (gdyby jeszcze hamulce były ciut, ciut lepsze)

- pozycja pasażera jest akceptowalna (na granicy)

- sensowna, niemęcząca pozycja

 

Chciałbym motocykl, który zachowuje powyższe zalety, eliminując wady. Czyli musi mieć lepsze zawieszenie (dwuosobowe), ABS i większy silnik (3-4 cylindry), jednocześnie nie przekraczając na sucho 200kg. Dobrze by było, aby posiadał solidne firmowe zabezpieczenia elektroniczne (immobiliser, system antynapadowy itp).

 

Mój gust w miarę się już ustabilizował i poznałem siebie na tyle, że wiem co będzie dobrym wyborem a co nie. Ścigacz czy inne stukonne bydle z owiewkę zdecydowanie może mnie ponieść i to by nie było dobre. Nie umiem się kontrolować, więc muszę użyć rozsądku za wczasu.

 

Moje typy na chwilę obecną (w kolejności)

1. Kawasaki ER6-f

2. Honda CBF600SA 2008

3. Suzuki GSX 750 Inazuma, któremu wybaczam brak ABS ze względu na dwuosobowość i osiągi

4. BMW F800ST (po dozbieraniu sporej sumy = opóźnieniu zakupu o > rok)

5. Suzuki GSR600

 

Motocykle, które odpadają całkowicie:

- Suzuki Bandit (masa)

- Suzuki SV650 (zdecydowanie za szybki, zrobiłbym sobie kuku).

- Honda CB 750 SF (masa!)

- Yamaha Fazer (całkowity brak dołu)

- cruisery, choppery, enduro

 

Tak, wiem że Hornet kosztuje tyle samo co CBF600SA i że bez sensu itp ale nie potrzebuję motocykla na tor tylko do korków i wypadów do max 300km.

 

Obawiam się czy ER6-f nie będzie za mały - spróbuję się przymierzyć, ale o resztę muszę zapytać Was.

 

Ja Ci proponuję Kawasaki ZX6R-jestem bardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje typy na chwilę obecną (w kolejności)

1. Kawasaki ER6-f

-

hej chłopaki wy chyba nie doceniacie tego skromnego kawiarza... :smile:

to naprawde zajefajne moto, mialem okazje sie nim przejechać (nie raz)

leciutki (ok. 175kg) - w porównaniu do Bandita o wiele zwinniejszy, nie brakuje mocy,

i wygląd niczym sobie moto nadaje sie do turystyki, mało też pali - w granicach 4.5 -5l./100

 

Fajne moto pozdr... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...