szandi Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Zła regulacja sprzegla, slizgaja Ci sie tarcze jak sie olej nagrzeje...sprobuj wyregulowac sprzeglo a jak to nie pomoze to wymiana tarcz i przekladek Cie czeka odrazu przydalo by sie wymienic sprezyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 A w jakim satnie jest olej?Kiedy wymieniany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szandi Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 A w jakim satnie jest olej?Kiedy wymieniany?[/quot Witam:) Olej w moto jest w miare czysty! Sprzeglo bieze przy samym koncu 3 cm jesli je naciagam to slizga,jesli je poluzuje robi sie bardzo miekkie i zabiera wczesniej. Jak powinno byc wyregulowane sprzeglo? Wymienie olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Jak regulujesz linke sprzegla ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szandi Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Jak regulujesz linke sprzegla ? Adam M. Popuszczam nakretke kontrujaca i wkrecam lub wykrecam linke sprzegla. Przy silniku tez jest regulacja ale tam jeszcze nie zagladalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Regulacja przy klamce sprzegla sluzy do ustawienia luzu na klamce, a nie do regulacji sprzegla. Regulujesz regulacja przy silniku, moze rezultaty beda lepsze :) Musisz doprowadzic do sytuacji gdy sprzeglo calkowicie rozlacza przy wcisnieciu, a jednoczesnie nie slizga po puszczeniu klamki.Radze rowniez poczytac watki Tomka Kulika i innych o zmianie biegow, moze nie trzeba bedzie tego sprzegla tak ostro uzytkowac :wink: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Napisz coś więcej o tych biegach.Czy ciężko jest włączyć bieg, czy sprzęgło się ślizga.Jakie są konkretne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szandi Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Regulacja przy klamce sprzegla sluzy do ustawienia luzu na klamce, a nie do regulacji sprzegla. Regulujesz regulacja przy silniku, moze rezultaty beda lepsze :icon_eek: Musisz doprowadzic do sytuacji gdy sprzeglo calkowicie rozlacza przy wcisnieciu, a jednoczesnie nie slizga po puszczeniu klamki.Radze rowniez poczytac watki Tomka Kulika i innych o zmianie biegow, moze nie trzeba bedzie tego sprzegla tak ostro uzytkowac :icon_razz: Adam M. Przeczytam napewno dzieki :buttrock: Napisz coś więcej o tych biegach.Czy ciężko jest włączyć bieg, czy sprzęgło się ślizga.Jakie są konkretne objawy. Moto rozgrzane do 75 C pierwszy bieg odkrecam manetke do 6000 tys/obr. dwa bez oporu do 6/7000 tys/obr.trzy spoko, czwarty i wyzsze trzeba urzyc sily! Tak sie dzieje tylko przy rozgrzanym silniku. Nie slychac slizgu sprzegla. Sprzeglo (linke) ustawilem na postoju przy wlaczonym biegu wcisniete sprzeglo do polowy moto zachowuje sie jak na luzie. Nie wiem czy ta metoda jest poprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.