adoado0 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Gdzieś widziałem na forum chyba temat odnośnie tego ale przerzuciłem cały dział Mechanika 2T i nie znalazłem tego tematu. Cóz, jeżeli jakimś cudem przeoczyłem to przepraszam. W zasadzie z moim moto się nic nie dzieje ale wiem,że trzeba tam zajrzeć do niego od czasu do czasu ( tzn. tak polecają różne serwisy o tematyce cross-enduro). Zreszta jako,że jest to ruchoma część więc wypada. Tylko pytanie - Co tam zrobić? Mój jest zachlapany tym czarnym olejem z mieszanki i chodzi ok. Nie zacina się jak ruszam ręcznie tym mechanizmem i się otwiera "na oko" dobrze. Coś muszę w nim robić? Czy jeżeli chodzi i nic się nie zacina to zostawić go w spokoju? Jednak często widzę,że trzeba go regularnie serwisować mimo iż chodzi tylko problem,że nie znalazłem dokładnie co mam w nim robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 stary jedyne co mozesz zrobic to przeczyscic z nagaru.nic nie ruszaj jak wszystko chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jak to mówią lepsze jest wrogiem dobrego :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jak to mówią lepsze jest wrogiem dobrego :P Nie sądzę aby to stwierdzenie się sprawdzało w wyczynach. Czasami warto się zainteresować przed faktem. Ja wychodzę z założenia,że wolę częściej coś rozebrać np. kiwaczkę i przeczyscic,dać nowy smar niż wymieniac co chwile z takiego powodu,że nikt tam nie zajrzał. Oczywiscie bez przesady. Mam moto prawie dwa lata więc trochę się nachodził już. No cóz,poczekam jeszcze na zdanie osób,które jednak mają większy kontakt z crossówkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Ja to wymieniłem łożyska zaworu i jeden (bo jest tylko jeden u mnie) simering uszczelniający i wszystko wymyłem. Tyle tylko można zrobić. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jeśli nie ma luzów i chodzi bez żadnych zacięć czy zgrzytów to możesz jedynie zeskrobać nagar z zewnętrznej strony zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja u siebie wyszyscilem wszystko w rozcienczalniku na blysk wymienilem wszystkie oringi i lozyska na nowe i nasmarowalem olejem od mieszanki do tego od nowa dokladna regulacja i chodzi jak cudo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam. A jak sie reguluje zawór wydechowy w dwusówie, np. DT 125? Bo chce go wlaśnie wyciągnąć i co nie co poczyścić, a co najważniejsze wyregulować bo ktoś przy nim grzebał nie bardzo wiedziąc co robi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.