Skocz do zawartości

husqvarna te610e 2000r suzuki gs500


55555
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie czy możliwe jest że moduł z husqvarny te610e jest taki sam jak w suzuki gs500 ? moduły są identyczne obydwa firmy kokusan denki wyprodukowane w japonii, obydwa mają po kabli po 4 na każde 2 kostki tylko długośc przewódów jest inna ale podejżewam że to kwestia innym miejsc montażu w tych motocyklach, tak jak juz pisałem moduły sa identyczne można je tylko odróżnić po długości kabli, husky jest 1 cylindrowa a suzuki chyba 2 cylindowa nie wiem czy to bedzie miało wpłym na prace silnika po zamontowaniu takiego modułu ..... moduł taki znalazłem na aukcji wiec prosiłbym o jak najdzybsza pomoc

 

 

i jeszcze jedno pytanie cze tłoki w suzuki gs 500 chodzą razem czy na przemian?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jeżeli w tym suzuki tłoki chodzą równocześnie to znaczy że iskra jest podawana równocześcnie na obydwa cylindry czyli bez rożnicy jest czy motor ma 1 czy 2 cylindry tak przynajmniej uważam

obydwa silniki sa czterosuwowe wiec chyba podejdzie ten modół. husqvarna nie produkuje chyba modółów wiec myśle że taki sam modoł jaki jest w gs500 zastosowano w husqvarnie może sie myle a może mam racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ale jeżeli w tym suzuki tłoki chodzą równocześnie to znaczy że iskra jest podawana równocześcnie na obydwa cylindry czyli bez rożnicy jest czy motor ma 1 czy 2 cylindry tak przynajmniej uważam...

 

Witam

 

niezaleznie jak chodza to iskra w obu cylindrach jest podawana w tym samym czasie nawet gdy jeden z tlokow jest na dole to w tym cylindrze z reguly tez nastepuje przeskok iskry...

 

bardzo mozliwe ze moduly sa kompatybilne, a czy nie ma na nich jakichkolwiek oznaczen, parametrow itp?

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest tylko napisana kokusan denki co ltd made in japan mają taką samą obudowe i tyle samo przewódów i kostek wiecej nie wiem , a mam jeszcze pytanie czy łatwo jest naprawić taki modoł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest tylko napisana kokusan denki co ltd made in japan mają taką samą obudowe i tyle samo przewódów i kostek wiecej nie wiem , a mam jeszcze pytanie czy łatwo jest naprawić taki modoł?

 

 

nie jest latwo, co wiecej najczesciej jest nienaprawialny...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz nazwy powinien byc numer to raz. To tez nam nie pomoze bo numer moze sie roznic z powodu innej dlugosci przewodow.

Poza tym w singlu iskra jest podawana co 720 stopni, a GS500 ma prace cylindrow co 180 stopni, wiec jednak nie sadze ze bedzie pasowal.

Moduly w wiekszosci nie sa zalewane zadna masa wiec proponuje naprawic w Elserwisie, ktory zajmuje sie taka dzialalnoscia i prowadzi naprawy wysylkowe.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Poza tym w singlu iskra jest podawana co 720 stopni, a GS500 ma prace cylindrow co 180 stopni, wiec jednak nie sadze ze bedzie pasowal...

 

Adam M.

 

 

no tak ale modul przyjmuje informacje z impulsatora prawda?...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak rzeczywiscie - zacmienie.

Jednak w tym wypadku zakladamy ze krzywa zaplonu w Husqvarnie jest taka jak w GS500 ?

 

Adam M.

 

 

no i tu jest pies pogrzebany bo ... w to watpie :wink:

 

prawda jest taka, ze trzeba sie do jakiegos n-ru dokopac, ale jak sam wspomniales moze sie on roznic chociazby z uwagi na roznice w dlugosci przewodow...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza podana przez Adama M. informacja jest prawidłowa. w GS-ie zapłon jest co 180 stp a potem następny po 540 stp. Powoduje to koniecznosc stosowania dwóch oddzielnych systemów dla kazdego cylindra. Osobne sa cewki impulsatora , cewki HV i 2 układy umieszczone w jednej obudowie modułu. Inaczej w silnikach twin gdzie wykorbienie jest takie jak w maluchu . Tam wystarczy moduł i 1 cewka dwuiskrowa bo zapłon jest co 360 stp.

Tak więc moduł na pewno nie pasuje mimo podobnego wyglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie za bardzo sie znam na elektronice ale jeśli w suzuki są 2 cylindry to sygnał z impulsatora jest dostarczany dwa razy a w husgvarnie jest jeden cylinder wiec sygnał bedzie wysyłany tylko raz co 720stopni a nie jak w suzuki najpierw przy 180 a potem przy 540 stopniach jak piszecie wiec iskra bedzie podawana w właściwym momencie po wysłaniu sygnału z impulsatora do modułu, tak to rozumiem

 

a co do oznaczeń to sa dwa numery CU257 OK06 ale nie jestem pewny czy ostatnia cyfra to 6

Breżniew Ty jeździsz na gs500 byłbym wdzięczny jakbys sprawdzicz czy na twoim module sa jakieś numery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numer z modułu suzuki to BB1225

kupie ten moduł i spróbuje założyć jak myślicie może sie coś spalić??

 

nie kupuj...jesli brezniew pisze ze nie podejdzie to nie podejdzie, facet zna sie na "pradzie" i do tego ma ten motor wiec tu bym nie eksperymentowal...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...