55555 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 witammam pytanie czy możliwe jest że moduł z husqvarny te610e jest taki sam jak w suzuki gs500 ? moduły są identyczne obydwa firmy kokusan denki wyprodukowane w japonii, obydwa mają po kabli po 4 na każde 2 kostki tylko długośc przewódów jest inna ale podejżewam że to kwestia innym miejsc montażu w tych motocyklach, tak jak juz pisałem moduły sa identyczne można je tylko odróżnić po długości kabli, husky jest 1 cylindrowa a suzuki chyba 2 cylindowa nie wiem czy to bedzie miało wpłym na prace silnika po zamontowaniu takiego modułu ..... moduł taki znalazłem na aukcji wiec prosiłbym o jak najdzybsza pomoc i jeszcze jedno pytanie cze tłoki w suzuki gs 500 chodzą razem czy na przemian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Chyba sobie sam odpowiedziałeś .To że zewnętrznie moduł jest identyczny o niczym nie świadczy, nie rób sobie jaj :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ale jeżeli w tym suzuki tłoki chodzą równocześnie to znaczy że iskra jest podawana równocześcnie na obydwa cylindry czyli bez rożnicy jest czy motor ma 1 czy 2 cylindry tak przynajmniej uważamobydwa silniki sa czterosuwowe wiec chyba podejdzie ten modół. husqvarna nie produkuje chyba modółów wiec myśle że taki sam modoł jaki jest w gs500 zastosowano w husqvarnie może sie myle a może mam racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ....ale jeżeli w tym suzuki tłoki chodzą równocześnie to znaczy że iskra jest podawana równocześcnie na obydwa cylindry czyli bez rożnicy jest czy motor ma 1 czy 2 cylindry tak przynajmniej uważam... Witam niezaleznie jak chodza to iskra w obu cylindrach jest podawana w tym samym czasie nawet gdy jeden z tlokow jest na dole to w tym cylindrze z reguly tez nastepuje przeskok iskry... bardzo mozliwe ze moduly sa kompatybilne, a czy nie ma na nich jakichkolwiek oznaczen, parametrow itp? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 nie jest tylko napisana kokusan denki co ltd made in japan mają taką samą obudowe i tyle samo przewódów i kostek wiecej nie wiem , a mam jeszcze pytanie czy łatwo jest naprawić taki modoł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 nie jest tylko napisana kokusan denki co ltd made in japan mają taką samą obudowe i tyle samo przewódów i kostek wiecej nie wiem , a mam jeszcze pytanie czy łatwo jest naprawić taki modoł? nie jest latwo, co wiecej najczesciej jest nienaprawialny... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Oprocz nazwy powinien byc numer to raz. To tez nam nie pomoze bo numer moze sie roznic z powodu innej dlugosci przewodow.Poza tym w singlu iskra jest podawana co 720 stopni, a GS500 ma prace cylindrow co 180 stopni, wiec jednak nie sadze ze bedzie pasowal.Moduly w wiekszosci nie sa zalewane zadna masa wiec proponuje naprawic w Elserwisie, ktory zajmuje sie taka dzialalnoscia i prowadzi naprawy wysylkowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ...Poza tym w singlu iskra jest podawana co 720 stopni, a GS500 ma prace cylindrow co 180 stopni, wiec jednak nie sadze ze bedzie pasowal... Adam M. no tak ale modul przyjmuje informacje z impulsatora prawda?... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Tak rzeczywiscie - zacmienie.Jednak w tym wypadku zakladamy ze krzywa zaplonu w Husqvarnie jest taka jak w GS500 ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Tak rzeczywiscie - zacmienie.Jednak w tym wypadku zakladamy ze krzywa zaplonu w Husqvarnie jest taka jak w GS500 ? Adam M. no i tu jest pies pogrzebany bo ... w to watpie :wink: prawda jest taka, ze trzeba sie do jakiegos n-ru dokopac, ale jak sam wspomniales moze sie on roznic chociazby z uwagi na roznice w dlugosci przewodow... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Pierwsza podana przez Adama M. informacja jest prawidłowa. w GS-ie zapłon jest co 180 stp a potem następny po 540 stp. Powoduje to koniecznosc stosowania dwóch oddzielnych systemów dla kazdego cylindra. Osobne sa cewki impulsatora , cewki HV i 2 układy umieszczone w jednej obudowie modułu. Inaczej w silnikach twin gdzie wykorbienie jest takie jak w maluchu . Tam wystarczy moduł i 1 cewka dwuiskrowa bo zapłon jest co 360 stp.Tak więc moduł na pewno nie pasuje mimo podobnego wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 nie za bardzo sie znam na elektronice ale jeśli w suzuki są 2 cylindry to sygnał z impulsatora jest dostarczany dwa razy a w husgvarnie jest jeden cylinder wiec sygnał bedzie wysyłany tylko raz co 720stopni a nie jak w suzuki najpierw przy 180 a potem przy 540 stopniach jak piszecie wiec iskra bedzie podawana w właściwym momencie po wysłaniu sygnału z impulsatora do modułu, tak to rozumiem a co do oznaczeń to sa dwa numery CU257 OK06 ale nie jestem pewny czy ostatnia cyfra to 6 Breżniew Ty jeździsz na gs500 byłbym wdzięczny jakbys sprawdzicz czy na twoim module sa jakieś numery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jeśli sie upierasz to najpierw ściągnij schemat instalacji moto by porównać układ połączeń miedzy tymi modułami. http://img153.imageshack.us/img153/7258/zapongshl1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 numer z modułu suzuki to BB1225 kupie ten moduł i spróbuje założyć jak myślicie może sie coś spalić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 numer z modułu suzuki to BB1225 kupie ten moduł i spróbuje założyć jak myślicie może sie coś spalić?? nie kupuj...jesli brezniew pisze ze nie podejdzie to nie podejdzie, facet zna sie na "pradzie" i do tego ma ten motor wiec tu bym nie eksperymentowal... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.