Skocz do zawartości

BMW 1150


MotoTroll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

Po zakupie BMW jestem najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem .........

Od japończyka to ona jest daleko tylko jeszcze nie wiem czy z przodu czy z tyłu..........

Już kiedyś pisałem o braku momentu w niskim zakresie obrotów i może bym sie przekonał ze tak ma być, ale po ostatnich testach nadal mnie coś niepokoi. BMW ma wolne gniazdo w skrzynce bezpieczników służy ono do podpięcia "Codierungsstecker für Motronic" zworka do zmian mapy ...

Po zwarciu 2 pinów odpowiadających mapie dla K&N motocykl wkręca sie do 3500 n/min i koniec :banghead: Na innych jest OK .......

Powymieniane wszystko co może być wszystkie ustawienia są OK wiec o co jej chodzi??

Może mieliście podobny problem ??

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW ma wolne gniazdo w skrzynce bezpieczników służy ono do podpięcia "Codierungsstecker für Motronic" zworka do zmian mapy ...

Po zwarciu 2 pinów odpowiadających mapie dla K&N motocykl wkręca sie do 3500 n/min i koniec :

W rozpisce wtyczek kodujacych, którą mam nie ma niczego co jest przeznaczone dla K&N. Powinieneś mieć wtyczkę złotą (GOLDGELB) zwierającą pin 30 (masa) z 87. I tylko taka jest przewidziana dla europejskiej wersji R1150GS.

Jedna z wtyczek (91ROZ) pozwala na pracę silnika na kiepskim paliwe, często jest to łączone z dławieniem motocykla do 25kW i ograniczaniem obrotów. Może w jej srodku nie ma połaczeń i efekt jest taki jak u Ciebie.

Pozdro

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) ;) :clap: :P :biggrin: :biggrin:

NIE POJADĘ DO SERWISU

Mam już dwie w garażu także będę mógł w końcu porównać ten dołek .... ale ciekawi mnie wiele innych rzeczy więc pisze bo nikt o tym nie napisał ....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dwie i jedna nie jest Twoja to wystarczy przekręcić tablicę :)

Później tłumaczyć właścicielowi,że"boksery tak mają";)

Tak w ogóle to jeździłem silnikami 1150 i mają niezły dół, może nie taki wariacki, bo mają niezwykle równą charakterystykę, ale to mocne silniki. Z informacjami o bawarkach jest ciężko w Polsce, ja nawet do swojej szukałem długo serwisówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przyzwyczajony do Japończyka z BMW jest inaczej ostatnio jeździłem i ruszałem z 1500 n/min i przy 2000 już stawia bokiem także chyba sie od tego dołu odczepie ale chciałbym żeby wszystko było naj...

GS-911 już płynie także będzie dobrze!!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manuala do 11,5 mam na dysku (jakies 50MB), ale z tego co pamietam to o wtyczkach nic tam nie bedzie. Jak to zwykle w manualach jest tam ile czego wlac, na ile ustawic, ile dokrecic itp. Schematow elektrycznych nie ma. Instrukcje taka znajdziesz na necie (sam sciagnelem w ten sposob) - chyba z emula.

Kolega ma oryginalna ksiazeczke (ze schematami) tylko to jest na papierze.

A o ustawieniu zworki na K&N tez nie slyszalem - chyba ze przeczytales moze o przypadku tego filtra i takiej konfiguracji od jakiegos uzytkownika.

Jezeli startuje Ci juz przyzwoicie od 1500 to bedzie dobrze :clap: Wczesniejsze 3500 to chyba do stawania na kole :)

PS. A sprawdzales moze jaki masz dyfer w niej wsadzony ?

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

............ jaki mam dyfer??? na pewno oryginalny ale rozbierać żeby zęby liczyć nie będę :)

Motocykl jest w super stanie przez parę miesięcy nie mogę sie do niczego przyczepić ale niewiedza w temacie BMW zmusza mnie czasem do pisania "głupich" postów.

Gdyby było źródełko wiedzy na ich temat to bym nie pisał! Spodobał mi sie ten motocykl i do momentu kiedy nie będę wystarczająco dużo wiedział pojawiać sie będą posty z kolejnym głupim zapytaniem mego autorstwa!

Proszę wszystkich sympatyków BMW o wyrozumiałość i w razie możliwości o pomoc!! :smile:

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...