MotoTroll Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam Wszystkich!Po zakupie BMW jestem najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem .........Od japończyka to ona jest daleko tylko jeszcze nie wiem czy z przodu czy z tyłu..........Już kiedyś pisałem o braku momentu w niskim zakresie obrotów i może bym sie przekonał ze tak ma być, ale po ostatnich testach nadal mnie coś niepokoi. BMW ma wolne gniazdo w skrzynce bezpieczników służy ono do podpięcia "Codierungsstecker für Motronic" zworka do zmian mapy ...Po zwarciu 2 pinów odpowiadających mapie dla K&N motocykl wkręca sie do 3500 n/min i koniec :banghead: Na innych jest OK .......Powymieniane wszystko co może być wszystkie ustawienia są OK wiec o co jej chodzi??Może mieliście podobny problem ?? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 (edytowane) BMW ma wolne gniazdo w skrzynce bezpieczników służy ono do podpięcia "Codierungsstecker für Motronic" zworka do zmian mapy ...Po zwarciu 2 pinów odpowiadających mapie dla K&N motocykl wkręca sie do 3500 n/min i koniec :W rozpisce wtyczek kodujacych, którą mam nie ma niczego co jest przeznaczone dla K&N. Powinieneś mieć wtyczkę złotą (GOLDGELB) zwierającą pin 30 (masa) z 87. I tylko taka jest przewidziana dla europejskiej wersji R1150GS.Jedna z wtyczek (91ROZ) pozwala na pracę silnika na kiepskim paliwe, często jest to łączone z dławieniem motocykla do 25kW i ograniczaniem obrotów. Może w jej srodku nie ma połaczeń i efekt jest taki jak u Ciebie.Pozdro Edytowane 29 Lutego 2008 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Mam 30 ; 36 w opisie z tego co wnioskuje jest to przewidziana dla K&N-a ???????? :P Ale o 30 ;37 to znowu nic nie napisali :icon_razz: KOCHAM ten motocykl :icon_razz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 No tak, chyba na kilku forach pisałeś o swoich problemach z GS. Może byś udał sie do mechanika, który zna się na bawarkach. Wiem,że miałeś duże opory przed tym, ale po co się tak męczyć i zwalać wszystko na motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 :) ;) :clap: :P :biggrin: :biggrin: NIE POJADĘ DO SERWISUMam już dwie w garażu także będę mógł w końcu porównać ten dołek .... ale ciekawi mnie wiele innych rzeczy więc pisze bo nikt o tym nie napisał ....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jak masz dwie i jedna nie jest Twoja to wystarczy przekręcić tablicę :)Później tłumaczyć właścicielowi,że"boksery tak mają";)Tak w ogóle to jeździłem silnikami 1150 i mają niezły dół, może nie taki wariacki, bo mają niezwykle równą charakterystykę, ale to mocne silniki. Z informacjami o bawarkach jest ciężko w Polsce, ja nawet do swojej szukałem długo serwisówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jestem przyzwyczajony do Japończyka z BMW jest inaczej ostatnio jeździłem i ruszałem z 1500 n/min i przy 2000 już stawia bokiem także chyba sie od tego dołu odczepie ale chciałbym żeby wszystko było naj... GS-911 już płynie także będzie dobrze!!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) Manuala do 11,5 mam na dysku (jakies 50MB), ale z tego co pamietam to o wtyczkach nic tam nie bedzie. Jak to zwykle w manualach jest tam ile czego wlac, na ile ustawic, ile dokrecic itp. Schematow elektrycznych nie ma. Instrukcje taka znajdziesz na necie (sam sciagnelem w ten sposob) - chyba z emula.Kolega ma oryginalna ksiazeczke (ze schematami) tylko to jest na papierze.A o ustawieniu zworki na K&N tez nie slyszalem - chyba ze przeczytales moze o przypadku tego filtra i takiej konfiguracji od jakiegos uzytkownika.Jezeli startuje Ci juz przyzwoicie od 1500 to bedzie dobrze :clap: Wczesniejsze 3500 to chyba do stawania na kole :)PS. A sprawdzales moze jaki masz dyfer w niej wsadzony ? Edytowane 1 Marca 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ............ jaki mam dyfer??? na pewno oryginalny ale rozbierać żeby zęby liczyć nie będę :) Motocykl jest w super stanie przez parę miesięcy nie mogę sie do niczego przyczepić ale niewiedza w temacie BMW zmusza mnie czasem do pisania "głupich" postów.Gdyby było źródełko wiedzy na ich temat to bym nie pisał! Spodobał mi sie ten motocykl i do momentu kiedy nie będę wystarczająco dużo wiedział pojawiać sie będą posty z kolejnym głupim zapytaniem mego autorstwa!Proszę wszystkich sympatyków BMW o wyrozumiałość i w razie możliwości o pomoc!! :smile: Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jezeli oryginalny to OK. A do sprawdzenia przelozenia nie trzeba go rozbierac. Jak bedziesz mial czas to dobrze sobie go obejzyj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Mam rozpiskę wtyczek kodujących dla R1100 i R1150 (w języku niemieckim, ale "nie władający" ze słownikiem sobie poradzą). Chętnym mogę podesłać na maila.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ja bardzo bym prosił o podesłanie [email protected]Jak będzie sie różnic od tych moich to podeśle to co mam!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.