czarli Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 witam mam pytanie do znających temat moto które mają zbiornik oleju zamiast misy.problem wygląda następująco.zauważyłem że w moim dominatorze po 2-3 dniowym przestoju znika zupełnie olej ze zbiornika bagnet jest zupełenie suchy mimo że po odstawieniu maszyny poziom był ok.byłbym wdzięczny za odpowiedzi ewentualne wskazówki co wymienic a może się nie przejmowac czy ma to wpływ na smarowanie zwłaszcza zimnego silnika z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (edytowane) to odpal go na okolo 3 min i zagas. Po 1 min sprawdz poziom oleju:) a najlepiej sciagnij sobie serwisowke i spardz dokladnie jak sprawdza sie poziom oleju bo ja podalem przyklad z dr350 ma olej w ramie Edytowane 28 Lutego 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Nie ma znaczenia, w silnikach z systemem "suchej miski olejowej" poziom oleju sprawdzasz na goracym silniku po wylaczeniu go.W wiekszosci wypadkow olej w ciagu nocy splywa do skrzyni korbowej silnika i pompa musi go najpierw z tamtad do tego zbiornika napompowac aby moc sprawdzic rzeczywisty poziom. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Rób tak jak pisze AdamM. Poziom na bagnecie lekko powyzej połowy. http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/manual.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Standardowy objaw nieszczelności zaworu zbiornika oleju. Ale to częsta przypadłość, nie wpływa w żaden sposób na smarowanie silnika. Już podczas kręcenia rozrusznikiem pompa olejowa wtłoczy olej z miski do zbiornika. Tak samo miałem w XTZ660. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Standardowy objaw nieszczelności zaworu zbiornika oleju.Ja też mam olej w ramie i nawet serwisówka podaje że trzeba najpierw odpalić silnik po co by to robić skoro olej miałby zostawać w zbiorniku To że podczas postoju olej zatapia silnik musi mieć jakiś cel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 To nie cel tylko sila ciezkosci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.