Papa Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 tak myslalem ale chcialem sie upewnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 24 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 chyba jednak sobie kupie tom swiece ktos pisal nizej ze daje lepsze spalanie czy to znaczy ze odpali szybciej np. na normalnej swiecy bende kopal 2 kazy a na sportowej 1 :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 24 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2003 chyba jednak sobie kupie tom swiece ktos pisal nizej ze daje lepsze spalanie czy to znaczy ze odpali szybciej np. na normalnej swiecy bende kopal 2 kazy a na sportowej 1 :?: :?: teoretycznie tak :D ale praktycznei twojemu silnikowi wisi czy masz super power swiece jak i tak masz coś innego walnietego :D jezeli wszytko masz cacy tzn. dobrze ustwaiony zapłondobrze wyrególowany gaźnik tto odczujesz przyrost mocy :D a jesli jest ch**nia to nawet super bomba power ekstra sieca ci nie pomoze :D :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 25 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2003 no wlasnie ten zaplon wlasnie mie to czeka ustawic dobrze zaplon moze macie jakies praktyki zwionzane z tym zabiegiem :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 25 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2003 no wlasnie ten zaplon wlasnie mie to czeka ustawic dobrze zaplon moze macie jakies praktyki zwionzane z tym zabiegiem :?: :?: :?: 1.odkrecasz swiece 2.wsadzasz tam albo śrubokre albo suwmiarke(to drugie lepsze) 3.krecisz magnetem w prawo i w momecie gdy tłok jest na samej górze cofasz go o 3mm krecac magnetem w lewo 4.luzujesz srubke która trzyma przerywacz i wsadzasz tam najlepiej szczeliniomiesz grubośc szczelini powina być 0.3mm 5.trzymajc wsadzony szczeliniomierze dokrecasz srubke od przerywacza 6.spawdzasz czy jest przerwa tak gdzie powina być czyli 3mm od górnego punktu jeźlei jest cacy to sprawdzasz jaka jest iskra powina byc niebestka, fioletowa i dośc spora nie tam zadna kreseczka!!!!!!! 7.wkrecasz swiece i odpalasz jezeli przerwa zrobiła sie troche późnije ale iskra jest łada to odkrecasz 3 śrubki mocujace iskrowinik i przesuwasz go w lewo!(albo w prawo nie pamietam ) najlepej po kazdej zmianie testuj moc moto pozdrawaim ten teks pisałem o wsk 125 ale zasada jest ta sam ewentualnei liczba srubek moze sie nie zgadzać :D :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 Ludzie, kiedy zmadrzejecie? Lepsze spalanie mieszanki? Wiecie wogle co to znaczy? Naprawde zamiast kupowac 'sportowe' swiece (juz samo to okreslenie wywoluje u mnie smiech) wypolerujcie sobie kanaly dolotowe, zabawcie sie fazami rozrzadu i zwiekszcie stopien sprezania. To wam cokolwiek da (choc i tak nie bedzie to zadna rewelacja, bo moment nadal pozostanie niski). Jakis czas temu, robilem remont w Suzuki TS50XK.Zrobilem szlif na 70cc (cylinder był zeliwny wiec bylo sporo zapasu, bo nie bylo tulei) i wstawilem komplet tlokowy od Simsona S70. Do tego polerka kanalow dolotowych i wszystkich pozostalych, lekkie zwiekszenie stopnia sprezania. To naprawde cos dalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 Ludzie' date=' kiedy zmadrzejecie? Lepsze spalanie mieszanki? Wiecie wogle co to znaczy? Naprawde zamiast kupowac 'sportowe' swiece (juz samo to okreslenie wywoluje u mnie smiech)[/quote'] Świeta prawda. "Sportowe" świece to tylko placebo i chwyt marketingowy producentów świec. Tak naprawde w tej dziedzinei nie wiele można poprawić i to naprawdę nie zależy od świecy (udział świecy w przedsięwzięciu pt. spalanie mieszanki jest znikomy - oczywiście jeśli jest to stara zajechana i zuzyta świeca to pogorszy ona parametry moto, ale wszystkie świece są takie same). Poza tym w maszynkach które mają te2 - 5 zKM różnica nie będzie zauważalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 Jeszcze jedno co do swiec, NGK produkuje swiecie Iridium, ktore maja 6x twardsza i 8 mocniejsza elektrode niz platinium - maja wieksza zywotnosc. Nie wiem czy warto placic za jedna swiece Iridium 60 PLN 8O zamiast 12 PLN za zwykla.Slyszalem,ze takie swiece stosuje sie w motocyklach z mocno zajechanymi silnikami, ktore maja problemy z odpalaniem, ile w tym prawdy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 9 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2003 Jeszcze jedno co do swiec' date=' NGK produkuje swiecie Iridium, ktore maja 6x twardsza i 8 mocniejsza elektrode niz platinium - maja wieksza zywotnosc. Nie wiem czy warto placic za jedna swiece Iridium 60 PLN 8O zamiast 12 PLN za zwykla.Slyszalem,ze takie swiece stosuje sie w motocyklach z mocno zajechanymi silnikami, ktore maja problemy z odpalaniem, ile w tym prawdy nie wiem.[/quote'] W sumie to na jedno wychodzi bo za 60 zeta masz 5 zwykłych świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 E tam, ja jeżdrze na BOSCH'u i jestem z niej bardzo zadowolony :D Silnik na niej nigdy mi się nie zalał ani niebyło żadnych awarii. Jedyne co musiałem zrobić te zmniejszyć troche szczeline między elektrodami, bo z tego co wiem od profesionalnego mechanika jawek i innych wehikułów jawki dobrze chodzą jak jest mała szczelina między elektrodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 Dla jawki najlepsza szczelina to 0,4 (sprawdzone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 Ja właśnie na takiej jeżdrze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 E tam' date=' ja jeżdrze na BOSCH'u i jestem z niej bardzo zadowolony :D Silnik na niej nigdy mi się nie zalał ani niebyło żadnych awarii. Jedyne co musiałem zrobić te zmniejszyć troche szczeline między elektrodami, bo z tego co wiem od profesionalnego mechanika jawek i innych wehikułów jawki dobrze chodzą jak jest mała szczelina między elektrodami.[/quote'] Z3US zalewanie sie swiecy nie jest spowodowane jakoscia samej swiecy.Naprawde zbyt czesto piszesz o rzeczach o ktorych za duzo nie wiesz. Sprawa dzialania swiecy po zalaniu to oddzielny temat. Kiedys tak namietnie skopalem Honde MB, ze zalalem NGK ktora pozniej juz nie dala zadnej iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.