thefex Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 hejwypiszcie jak zachowywal sie motocykl, gdy walnięty był moduł zapłonowy.zakładam ze sprzet albo nie palil, a jak juz palił, to źle.ulatwi mi to diagnoze, z gory thx Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 u mnie były zimne luty, motocykl labo chodził idealnie jak głupi i w pewnym momencie gasł, puknięcie w moduł i odpalał itd! czasem zdarzało sie że zaczęła odbijać! i w sumie tyle! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Nie ma iskry na świecy albo chwile się pojawia a potem znika.Bywa też, że na zimnym chodzi a jak się nagrzeje nagle iskry nie ma.Podobnymi objawani może się ujawniać uszkodzona cewka zapłonowa, czy świeca, dlatego najlepszą metodą sprawdzenia modułu jest podłączenie drugiego i wtedy wszystko wiadomo. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 tak wlasnie mam zamiar zrobic.a czy objawy palenia "co drugi cykl" albo wypadania zaplonow tez sie kwalifikuja pod moduł? dodam ze swieca cala czarna Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 w Shadow VT 500C miałem sytuacje że padła jedna część modułu a dokładnie jeden z dwóch scalaków, objawy były takie że tylko na jednym cylindrze nie miałem iskry a na drugim były one (bo są dwie świece na garnek) w rezultacie palił na jeden cylinder, udało sie znaleść i wymienić scalak i do tej pory nie ma problemów z nim, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 a czy objawy palenia "co drugi cykl" albo wypadania zaplonow tez sie kwalifikuja pod moduł? dodam ze swieca cala czarna Niekoniecznie, sprobuj na nowej swiecy. Jak przez pierwsze 15 min bedzie dobrze to moze byc to za bogata mieszanka, ktora niszczy swiece. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) na nowej swiecy ten sam problem.jakies pomysly dlaczego moto nie trzyma obrotow i gasnie ponizej 5 tys?od 5 tys wzwyz wkreca sie i ma moc.przy przyspieszaniu nie ma objawow wypadania zaplonow, jest on tylko gdy przepustnica jest otwarta w stalym polozeniu. Edytowane 27 Lutego 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 za bogata mieszanka a nie moduł. sprawdź zaworek pływaka i wyreguluj gaźnik. może kombinowałeś z iglica i jest za wysoko. Ssanie się zamyka do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Przy padnietym module nie chodzil by na wysokich obrotach.Leja ci zaworki iglicowe gaznika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (edytowane) Breżniew - iglica nie ma regulacji, ssanie jest zamknięte. Adam - tu rozchodzi sie o moja Kawasaki KLR 250. Single, 4T.Sugerujesz gruntowny przeglad gaznika w takim razie...?Zabiore sie za to w najblizszym czasie, dzieki za wskazówkę.Rozumiem ze w przypadku nieszczelnosci zaworka w gre wchodzi jedynie wymiana? Edytowane 28 Lutego 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie gruntowny.Wyjmij gaznik, zrzuc komore plywakowa, zdejmij plywak, odkrec gniazdo zaworka iglicowego i z pomoca wlasnych oczu, lub lepiej szkla powiekszajacego obejrzyj dokladnie stozek iglicy i gniazdo w punkcie styku z iglica.Jak na iglicy masz odcisniete poziome kolko, albo brzegi gniazda sa wybite i nierowne to mozesz byc pewien ze zaworek ci cieknie i daje za duzo paliwa na wolnych i srednich obrotach.Od 5 tys ten przeciek jest juz przepalany i moto chodzi bez klopotow.Taka jest moja teoria, obadana organoleptycznie na moim Suzuki.Mimo ze 4 cyl a ciekl tylko jeden zaworek to wszystkie cylindry nie chodzily dobrze na niskich / srednich obrotach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 mozna docierac pasta do zaworow , o ile nie jest bardzo zjechany - w ecie dzialalo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 "Wszystko mozna, byle wolno i z ostrozna" :icon_biggrin:Jak znajdziesz tanio w Larsonie, czy Klasie to wymien.Oryginal moze cie niezle zakosztowac - moj suzukowy $75 za calosc ( zaworek z gniazdem i filtrem stanowi jeden zespol wymienny ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 adam ale tu masz 1 zaworek + dysza a nie 4 + filterek jak w GS :flesje: ale i tak ponizej 100 zl za komplet nie licz :smile: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 To byl jeden zaworek, przeciez napisalem ze tylko jeden ciekl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.