Skocz do zawartości

Jakie sa objawy padniętego modułu?


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej

wypiszcie jak zachowywal sie motocykl, gdy walnięty był moduł zapłonowy.

zakładam ze sprzet albo nie palil, a jak juz palił, to źle.

ulatwi mi to diagnoze, z gory thx

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma iskry na świecy albo chwile się pojawia a potem znika.

Bywa też, że na zimnym chodzi a jak się nagrzeje nagle iskry nie ma.

Podobnymi objawani może się ujawniać uszkodzona cewka zapłonowa, czy świeca, dlatego najlepszą metodą sprawdzenia modułu jest podłączenie drugiego i wtedy wszystko wiadomo. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie mam zamiar zrobic.

a czy objawy palenia "co drugi cykl" albo wypadania zaplonow tez sie kwalifikuja pod moduł? dodam ze swieca cala czarna

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Shadow VT 500C miałem sytuacje że padła jedna część modułu a dokładnie jeden z dwóch scalaków, objawy były takie że tylko na jednym cylindrze nie miałem iskry a na drugim były one (bo są dwie świece na garnek) w rezultacie palił na jeden cylinder, udało sie znaleść i wymienić scalak i do tej pory nie ma problemów z nim, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a czy objawy palenia "co drugi cykl" albo wypadania zaplonow tez sie kwalifikuja pod moduł? dodam ze swieca cala czarna

 

Niekoniecznie, sprobuj na nowej swiecy. Jak przez pierwsze 15 min bedzie dobrze to moze byc to za bogata mieszanka, ktora niszczy swiece.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nowej swiecy ten sam problem.

jakies pomysly dlaczego moto nie trzyma obrotow i gasnie ponizej 5 tys?

od 5 tys wzwyz wkreca sie i ma moc.

przy przyspieszaniu nie ma objawow wypadania zaplonow, jest on tylko gdy przepustnica jest otwarta w stalym polozeniu.

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Breżniew - iglica nie ma regulacji, ssanie jest zamknięte.

 

Adam - tu rozchodzi sie o moja Kawasaki KLR 250. Single, 4T.

Sugerujesz gruntowny przeglad gaznika w takim razie...?

Zabiore sie za to w najblizszym czasie, dzieki za wskazówkę.

Rozumiem ze w przypadku nieszczelnosci zaworka w gre wchodzi jedynie wymiana?

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gruntowny.

Wyjmij gaznik, zrzuc komore plywakowa, zdejmij plywak, odkrec gniazdo zaworka iglicowego i z pomoca wlasnych oczu, lub lepiej szkla powiekszajacego obejrzyj dokladnie stozek iglicy i gniazdo w punkcie styku z iglica.

Jak na iglicy masz odcisniete poziome kolko, albo brzegi gniazda sa wybite i nierowne to mozesz byc pewien ze zaworek ci cieknie i daje za duzo paliwa na wolnych i srednich obrotach.

Od 5 tys ten przeciek jest juz przepalany i moto chodzi bez klopotow.

Taka jest moja teoria, obadana organoleptycznie na moim Suzuki.

Mimo ze 4 cyl a ciekl tylko jeden zaworek to wszystkie cylindry nie chodzily dobrze na niskich / srednich obrotach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna docierac pasta do zaworow , o ile nie jest bardzo zjechany - w ecie dzialalo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wszystko mozna, byle wolno i z ostrozna" :icon_biggrin:

Jak znajdziesz tanio w Larsonie, czy Klasie to wymien.

Oryginal moze cie niezle zakosztowac - moj suzukowy $75 za calosc ( zaworek z gniazdem i filtrem stanowi jeden zespol wymienny )

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam ale tu masz 1 zaworek + dysza a nie 4 + filterek jak w GS :flesje: ale i tak ponizej 100 zl za komplet nie licz :smile:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...