Tomek Kulik Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Siemanko. Jaki wynik rozbiórki? Pytam odkopując temat, bo jako zawodowy użytkownik GS500 jestem bardzo zainteresowany wszelkimi możliwymi przypadłościami takiej maszyny.Czekam niecierpliwie. Agrotuner Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Siemanko. Jaki wynik rozbiórki? Pytam odkopując temat, bo jako zawodowy użytkownik GS500 jestem bardzo zainteresowany wszelkimi możliwymi przypadłościami takiej maszyny.Czekam niecierpliwie. Agrotuner dzisiaj do niego zasiedlismy, tzn starczylo czasu tylko na sprawdzenie tego co pod pokrywa zaworow. napiecia rozrzadu i luzow zaworowych. po dokreceniu napinacza- bez zmian..w tym tygodniu jeszcze zdejme to kolo magnesowe i dam znac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Łańcuch był trochę za luźny i jeden zawór podparty, drugi na granicy. To tyle pozytywów :) Na koło nie starczyło czasu, ale w weekend będzie done. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 zdjalem wczoraj kolo magnesowe, no i rzeczywiscie- sruby sprzegla byly poluzowane.. dobra wiadomosc, ze nic nie bylo zniszczone. zakrecilem je na loctite, kolko do walu tez i nie dzwoni :Dna srubach nie bylo widac zuzycia, na rolkach sprzegla tez. jeszcze tylko te 2 zaworki podregulowac i GS bedzie tiptop :crossy: dzieki Greedo za zdjecie pokrywy zaworow i regulacje, i dla Tomka za trafna diagnoze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 zdjalem wczoraj kolo magnesowe, no i rzeczywiscie- sruby sprzegla byly poluzowane.. dobra wiadomosc, ze nic nie bylo zniszczone. zakrecilem je na loctite, kolko do walu tez i nie dzwoni :biggrin:na srubach nie bylo widac zuzycia, na rolkach sprzegla tez. jeszcze tylko te 2 zaworki podregulowac i GS bedzie tiptop :icon_razz: dzieki Greedo za zdjecie pokrywy zaworow i regulacje, i dla Tomka za trafna diagnoze :banghead:Cieszę się, że trafiłem i mogłem pomóc :) Cała przyjemność po mojej stronie :icon_mrgreen: Należy się flaszka Karmi :icon_mrgreen: Agrotuner Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
005gs500 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 koledzy ja mam taka sama usterke jak jest opisane rozebralem motor ale nie moge sciagnac koła magnesowego odkrecilem srube mocujaca i nie chce zejsc sciagaczem moze jest cos jeszcze do odkrecenia czego nie wiem albo jakis patent na sciagniecie tego kola pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 koledzy ja mam taka sama usterke jak jest opisane rozebralem motor ale nie moge sciagnac koła magnesowego odkrecilem srube mocujaca i nie chce zejsc sciagaczem moze jest cos jeszcze do odkrecenia czego nie wiem albo jakis patent na sciagniecie tego kola pozdrawiam jakim sciagaczem to robisz? tak jak w serwisowce? ja uzywalem po prostu sruby i dystansu wlozonego w srodek kola (jakies 4cm dlugosci) zeszlo bez problemu. kolo magnesowe przytrzymujesz kluczem plaskim i wkrecasz w nie srube, mozesz uzyc jakiejs rurki, aby dzwignie zwiekszyc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
005gs500 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 udalo sie dorobilem sciagacz podobny do tego co jest w serwisowce. wszystkie sruby przy kole sa dokrecone, ale zdaje mi sie ze zebatka za kolem magnesowym ma za duzy luz wie ktos jaki luz powinien byc na tej zebatce ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 luz w którą stronę? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
005gs500 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 luz w którą stronę? jak bylo przykrecone kolo magnesowe to zebatka przesuwala po wale od kola w strone silnika ale byl tez luz na samym wale na koncu kola cos kolo 1 moze 1,5 mm czy tak powinno byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 że żebatka sie przesuwała od koła do bloku silnika po wale to normalne, "ale byl tez luz na samym wale na koncu kola cos kolo 1 moze 1,5 mm" nie rozumiem nadal, wał sie rusza? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.