Skocz do zawartości

Moduł honda CBR 600 f4 2004


boldix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zwracam sie z pewna prosbą, gdyz mam problem z modulem w hondzie cbr 600 f4(model na wtrysku).

Padł mi moduł, kupilem wiec na amerykanskim ebayu modul do cbr 600 ale wersji amarykanskiej( nie ma HISS). jednak po zalozeniu tego modulu motor nie odpala, gdzy pompa paliwowa sie nie zalancza. Wyglada na to ze amarykasnkie wesje maja inna instakacje elektryczna. CZy ktos mial podobny problem?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy który kombinuje w ten sposób ma te same problemy.

Kupuje się cały komplet czyli stacyjka + wiązka + moduł zapłonu.

a w jakim celu wiązka? bo ze stacyjką rozumiem że chodzi o immo, ale czemu wymieniać wiązkę?

pytam z czystej ciekawości :)

pozdroo

Edytowane przez bartek gawlik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy porównać schematy wiązek elektrycznych z obu modeli aby zobaczyć ile jest różnic.

Jeżeli już był kręcony rozrusznikiem na tym amerykańskim module to czarno to widzę bo prawdopodobnie już jest uszkodzony.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy porównać schematy wiązek elektrycznych z obu modeli aby zobaczyć ile jest różnic.

Jeżeli już był kręcony rozrusznikiem na tym amerykańskim module to czarno to widzę bo prawdopodobnie już jest uszkodzony.

aha czyli wymiana wiazki jest tu spowodowana jedynie tym, że to inne instalacje... Myślałem że wynika to z innych, nieznanych mi przesłanek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam ... trochę pobawiłęm się w archeologa ale mam podobny problem.

Mam cbr F4 99 rok - gaźniki i padł mi moduł.

Wracałem z wakacji pod koniec których pojawiły się problemy z rozładowującym się aku po dłużyszm postoju. Stwierdziłem że przyjżę się temu w domu jednak nie dane mi było dojechać tam na własnych 2oo. Moto stanęło nagle w trakcie wyprzedzania, ześwirowały liczniki, zagotowało akumulator tak że dotknąć się go nie dało. Stawiałem na regulator, ale okazało się na spaliło również moduł i teraz niemam/niewiem jak sprawdził regulator. Może ktoś wie jak to zrobić? A może mogę go w ciemno wymienić bo przecież cóż innego mogło spowodowaćtaki pomór w elektronice?

Po drugie czy w F4 (gaźnik) również konieczna jest wymiana całej wiązki wraz z modułem i stacyjką? Czy można to jakoś obejść (wiadomo - koszty)?

 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...