boldix Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Witam,Zwracam sie z pewna prosbą, gdyz mam problem z modulem w hondzie cbr 600 f4(model na wtrysku).Padł mi moduł, kupilem wiec na amerykanskim ebayu modul do cbr 600 ale wersji amarykanskiej( nie ma HISS). jednak po zalozeniu tego modulu motor nie odpala, gdzy pompa paliwowa sie nie zalancza. Wyglada na to ze amarykasnkie wesje maja inna instakacje elektryczna. CZy ktos mial podobny problem? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Każdy który kombinuje w ten sposób ma te same problemy.Kupuje się cały komplet czyli stacyjka + wiązka + moduł zapłonu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Każdy który kombinuje w ten sposób ma te same problemy.Kupuje się cały komplet czyli stacyjka + wiązka + moduł zapłonu.a w jakim celu wiązka? bo ze stacyjką rozumiem że chodzi o immo, ale czemu wymieniać wiązkę? pytam z czystej ciekawości :)pozdroo Edytowane 26 Lutego 2008 przez bartek gawlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Wystarczy porównać schematy wiązek elektrycznych z obu modeli aby zobaczyć ile jest różnic.Jeżeli już był kręcony rozrusznikiem na tym amerykańskim module to czarno to widzę bo prawdopodobnie już jest uszkodzony. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Wystarczy porównać schematy wiązek elektrycznych z obu modeli aby zobaczyć ile jest różnic.Jeżeli już był kręcony rozrusznikiem na tym amerykańskim module to czarno to widzę bo prawdopodobnie już jest uszkodzony.aha czyli wymiana wiazki jest tu spowodowana jedynie tym, że to inne instalacje... Myślałem że wynika to z innych, nieznanych mi przesłanek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 zapytam po co stacyjka jeśłi chodzi o immobilajzer to przy stacyjce jest tylko antena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam ... trochę pobawiłęm się w archeologa ale mam podobny problem.Mam cbr F4 99 rok - gaźniki i padł mi moduł.Wracałem z wakacji pod koniec których pojawiły się problemy z rozładowującym się aku po dłużyszm postoju. Stwierdziłem że przyjżę się temu w domu jednak nie dane mi było dojechać tam na własnych 2oo. Moto stanęło nagle w trakcie wyprzedzania, ześwirowały liczniki, zagotowało akumulator tak że dotknąć się go nie dało. Stawiałem na regulator, ale okazało się na spaliło również moduł i teraz niemam/niewiem jak sprawdził regulator. Może ktoś wie jak to zrobić? A może mogę go w ciemno wymienić bo przecież cóż innego mogło spowodowaćtaki pomór w elektronice?Po drugie czy w F4 (gaźnik) również konieczna jest wymiana całej wiązki wraz z modułem i stacyjką? Czy można to jakoś obejść (wiadomo - koszty)? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.