vpower Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Na Twoim miejscu zrobilbym z tego customa - jesli oczywiscie owa cena taka atrakcyjna. Warrior to super model wyjsciowy do dalszej zabawy. Ja bedziesz chcial powrot do oryginalu to nie tak hop bedzie znalesc czesci (ebay w usa itp.) a nowki w salonie yamahy moga Cie o palpitacje serca przyprawic. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałB Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam wszystkich "warrior - owców" Właśnie kupiłem takie cóóóóódo. Fartem udało mi się za naprawdę psie pieniądze, kupić Warriora. Co prawda bak i parę szczegółów do zrobienia, ale cena była rewelacyjna. Witam jeszcze raz i dopisuje się na zlocik o którym była mowa... Witamy w naszym gronie i gratuluję wyboru maszyny :buttrock: :clap: Co do zlotu to już nie długo wiosna :D W jakim kolorze kupiłeś Warriora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocean Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 No niestety ale kolor mojego bolidu to wiśnia z aerografem. na szczęście bak mam do wymiany więc docelowo będzie czarny mat, niestety silnik mam w chromie, a wolałbym w kolorze czarnym tak jak jest w wersji night... ale za te pieniążki to nie mam co narzekać hehehehe W sumie to mam do zrobienia poprawki kosmetyczne ( oprócz baku, który muszę kupić nowy i kiery, ale to nie są jakieś tam wielkie pieniążki ) więc nie narzekam. Znalazłem w USA KIT który robi zawieszenie pneumatyczne i lać z tylu 280 za ok 7000$ ( kit zawiera wszystko co jest potrzebne do przeróbki łącznie z przeniesieniem napędu) wszystko i nie wiem czy się nie zdecyduje. wiem że to dużo, przy dzisiejszym kursie $ ale efekt jest niesamowity. Piątal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Jest na youtube filmik z warriorem z pneumatyczny zawieszenia - obejrzyj zani zainwestujesz. I jeszcze sprawa baku - strasznie mnie denerwuje mały zasięg. Zastanawialiście się kiedyś nad zamontowaniem czegoś większego? Ocean, pisałeś, że będziesz wymienial bak. Jesli przy okazji poszukiwań, zamawiania itp natkniesz sie na jakieś niestandardowe lub ciekawe rozwiązania to wrzuć jakieś informacje na forum. No i gratuluję sprzęta. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez tedarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 I jeszcze sprawa baku - strasznie mnie denerwuje mały zasięg. Zastanawialiście się kiedyś nad zamontowaniem czegoś większego? Ocean, pisałeś, że będziesz wymienial bak. Jesli przy okazji poszukiwań, zamawiania itp natkniesz sie na jakieś niestandardowe lub ciekawe rozwiązania to wrzuć jakieś informacje na forum. Zobacz tu: http://www.gg.riders.pl/ zapytaj jeszcze chamsina - ma namiary na człeka z bytomia, który przerabia. A jak Ci tak źle z zasięgiem to możemy się zamienić - violka 250km zajedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zulus, poczieszyłeś mnie. W trasie na oparach to takie naciągane 250 przejadę. Jak pojedziemy gdzieś dalej to nie tylk ja będę chciał tankowac co chwilę :biggrin: Zasięg dragstara 650, ale to pewnie wiesz ;-) wynosił ponad 300km. W porównaniu do Warriora to z 50%więcej, a do violki to też kilkadziesiąt %. Zawsze mogę kupić tangbaga zaczepianego na taki patent przykręcony do wlewu paliwa. Tangbag jest nieprzmakalny więc można go też zatankować. Dalej to już tylko jakaś rurka i mam zasięg 500. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Kiera, manetki, filtr, wydech, błotnik - to jest wystawione na allego. Bak, podnóżki - chyba nigdy na polskich aukcjach nie widziałem. "Opieradeło" to jakiś wynalazek - odkręcisz i już po naprawie. I zbieraj się z tą naprawą żebyś miał czym przyjechac na zlot warriorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) Wszystko kupisz na amerykańskim ebay-u.Tam jest duży wybór.A tu lista http://motors.shop.ebay.com/items/Parts-Ac...sQ2dAccessories . A ceny za bak są tak śmieszne że możesz sobie kupić kilka. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Takie szybkie pytanie koledzy - ma ktoś może w swoim Warriorze sportowe wkłady powietrza K&N ?? Miewam sie z zamiarem wymiany przed sezonem włąsnie na wkłady K&N i męczy mnie jak sie moto sprawuje na tych filtrach?? dostaje wiekszego kopa ??Swiszczy jak przy stożkowych w autach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Mam K&N ale w otwartej obudowie + puste rury V&H więc i tak nic nie słyszę ze strony filtra :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Mam K&N ale w otwartej obudowie + puste rury V&H więc i tak nic nie słyszę ze strony filtra :D STIFF a jakąś różnice w odejściu odczułeś po założeniu K&N ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałB Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 STIFF a jakąś różnice w odejściu odczułeś po założeniu K&N ?? Czołem Panowie! Ja też mam K&N w swoim Warriorze ale jeszcze w puszce :banghead: + tak samo jak Stiff puste rury V&H. Przez to kumple nie chcą za mną jeździć i muszę zawsze zaginać na końcu :crossy: Ja jak wymieniałem tłumiki założyłem power commander i filtr K&N. Teraz ma zajefajne pierdnięcie :buttrock: http://nasza-klasa.pl/profile/307425/gallery/81 Co do zlotu to może zaczniemy coś wstępnie planować? Każdy ma jakieś plany także dobrze by było rzucić jakiś wstępny termin np. miesiąc czy coś :D Tu masz próbkę jak mój Warrior pracuje z tłumikami V&H To moja zeszłoroczna 1/4 mili drugi przejazd z czasem 13,52 :buttrock: http://pl.youtube.com/watch?v=ecFpch39kLE Pierwszy niestety spaliłem ale miałem 13,28 http://pl.youtube.com/watch?v=d8Cuuy50Tfo Ogólnie było zaje... głośno :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocean Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No właśnie kiedy proponujecie zlot no i gdzie? Ja zapraszam do siebie do Zabrza. Mogę duuuużo rzeczy zorganizować oczywiście w zależności od ilości chętnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałB Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No właśnie kiedy proponujecie zlot no i gdzie? Ja zapraszam do siebie do Zabrza. Mogę duuuużo rzeczy zorganizować oczywiście w zależności od ilości chętnych. Zabrze może być :DD Ze Skierniewic zrobię sobie trasę :DD Ale masz rację wszystko zależy od chętnych i zaangażowania. Proponuję pierwsze spotkanie w kwietniu 18.04 w Częstochowie na mszy rozpoczynającej sezon 2009. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Zabrze może być :DD Ze Skierniewic zrobię sobie trasę :DD Ale masz rację wszystko zależy od chętnych i zaangażowania. Proponuję pierwsze spotkanie w kwietniu 18.04 w Częstochowie na mszy rozpoczynającej sezon 2009. Dobry pomysł z Częstochową ja sie pisze bo napewno tam będe wiec możemy zrobić pierwsze przymiarki :) K&Ny juz założyłem , czekam tylko na pogode podpinam PC i dam czadu bo juz mnie cholera bierze. W zeszłym roku pierwsze jazdy były w styczniu ale temperatura kręcila sie koło 8-10 stopni... a w tym juz luty i mróz nie odpuszcza. Czołem Panowie! Ja też mam K&N w swoim Warriorze ale jeszcze w puszce :banghead: + tak samo jak Stiff puste rury V&H. Przez to kumple nie chcą za mną jeździć i muszę zawsze zaginać na końcu :crossy: Ja jak wymieniałem tłumiki założyłem power commander i filtr K&N. Teraz ma zajefajne pierdnięcie :buttrock: http://nasza-klasa.pl/profile/307425/gallery/81 Co do zlotu to może zaczniemy coś wstępnie planować? Każdy ma jakieś plany także dobrze by było rzucić jakiś wstępny termin np. miesiąc czy coś :D Tu masz próbkę jak mój Warrior pracuje z tłumikami V&H To moja zeszłoroczna 1/4 mili drugi przejazd z czasem 13,52 :buttrock: http://pl.youtube.com/watch?v=ecFpch39kLE Pierwszy niestety spaliłem ale miałem 13,28 http://pl.youtube.com/watch?v=d8Cuuy50Tfo Ogólnie było zaje... głośno :biggrin: I z ciekawości jeszcze zapytam- pogoniłes tego VTXa ?? bo na moje to Warrior powinien być górą !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.