STIFF Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Super - dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie - czy jeśłi wymienię wydech na jakiś prosty np V&H albo Muzzys to czy muszę dodać Power Commandera? Wiem że dobrze jest... itp ale czy cos się stanie jeśłi nie założę? W sensie czy np zaszkodzi to silnikowi, wypali zawory itd Ja mam takie: www.speedpro.pl/Products_RST.htm z PowerComanderem i jednak pojade na regulacje, chociaz nie wiem co w silniku z wtryskiem mozna regulowac ale pojade do autoryzowanego serwisu i poslucham co powiedza. Po przegladzie napisze co zrobili i co to dalo. Edytowane 23 Czerwca 2008 przez green_rider_2007 Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Ja mam takie: www.speedpro.pl/Products_RST.htm z PowerComanderem i jednak pojade na regulacje, chociaz nie wiem co w silniku z wtryskiem mozna regulowac ale pojade do autoryzowanego serwisu i poslucham co powiedza. Po przegladzie napisze co zrobili i co to dalo. Jestem po przegladzie i zadnej regulacji nie bylo. Powiedzieli zeby jezdzic i nie wydziwiac. Rzeczywiscie czas korzystac z mocy, ktora jest i nie wydziwiac. Odnosnie power comandera slyszalem, ze to ma sens przy wysokich obrotach silnika, a to przeczy idei pracy silnikow V2. Krzysiek Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Mam lekkie dławienie / nierówną pracę przy ok. 1800 obrotów (PCIII+wydechy V&H+KN) czy u ciebie podobnie czy wszystko gładko chodzi? Bo sam nie wiem co z tym zrobić - nie jest to jakieś przeszkadzające w użytkowaniu ale czasem mnie denerwuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mam lekkie dławienie / nierówną pracę przy ok. 1800 obrotów (PCIII+wydechy V&H+KN) czy u ciebie podobnie czy wszystko gładko chodzi? Bo sam nie wiem co z tym zrobić - nie jest to jakieś przeszkadzające w użytkowaniu ale czasem mnie denerwuje. Moj nie dlawi sie wogole. Moje wydechy nie sa calkiem puste w przeciwienstwie do V&H, moze dlatego cisnienie jest lepsze i nie dlawi sie. Ostatnio rozmawialem z mechanikiem, ktory mnie uswiadomil, ze power comander podnosi moc na wysokich obrotach i obcina na niskich. Zazwyczaj jezdze w zakresie 1500 - 2500 obr. nie wiem czy z niego wogole korzystam i czy go nie wypiac i sprawdzic jak dziala bez. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ostatnio rozmawialem z mechanikiem, ktory mnie uswiadomil, ze power comander podnosi moc na wysokich obrotach i obcina na niskich. Zazwyczaj jezdze w zakresie 1500 - 2500 obr. nie wiem czy z niego wogole korzystam i czy go nie wypiac i sprawdzic jak dziala bez. I to sie chyba zgadza, ja przy podpięciu podobnego pierdolnika firmy COBRA - właśnie tą zależność zauważyłem, przy wyzszych obrotach silnik szalał i max moc osiągał o ok 1000 obrotów wiecej niż bez niego ale np na jałowym na postoju zdarzało sie ze gasł bez powodu i musiałem go podkręcać manetką np na światłach zeby mi nie zgasł. Nie sprawdziałem natomisat jak sie to miało do spalania bo wyłączyłem gówno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Nie sprawdziałem natomisat jak sie to miało do spalania bo wyłączyłem gówno... Slyszalem, ze ktos w Nowym Dworze Mazowieckim zajmuje sie dostrajaniem Power Comandera do indywidualnych upodoban. Jesli ktos ma namiary, to poprosze. Sprobuje u nich wypytac. Jesli potwierdza, to tez wypinam. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Slyszalem, ze ktos w Nowym Dworze Mazowieckim zajmuje sie dostrajaniem Power Comandera do indywidualnych upodoban. Jesli ktos ma namiary, to poprosze. Sprobuje u nich wypytac. Jesli potwierdza, to tez wypinam. I co - udało ci się coś ustalic? Ja ze swoich obserwacji mam podobne odczucia tyle że mi ja raczej dążyć chciałbym do poprawienia dołu bo wnerwia mnie to przygasanie na jałowym ale góre bez wątpienia pozostawię nawet za cenę dławienia bo jak juz jeżdżę to raczej za miasto i w sumie cała przypadłość jest rzadka dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 I co - udało ci się coś ustalic? Ja ze swoich obserwacji mam podobne odczucia tyle że mi ja raczej dążyć chciałbym do poprawienia dołu bo wnerwia mnie to przygasanie na jałowym ale góre bez wątpienia pozostawię nawet za cenę dławienia bo jak juz jeżdżę to raczej za miasto i w sumie cała przypadłość jest rzadka dla mnie. Nadal nie wybralem sie na regulacje. Wykorzystywalem jeszcze wolne chwile, zeby pojezdzic. Namierzylem tez hamownie, moze go wczesnie zhamuje i sprawdze jak wyglada moc i moment obrotowy. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Panowie mam tzw. pytanie do publiczności. Z mojego warriora a konkretnie to z okolic tylnego koła i pasa napedowego dochodzi dziwny dzwięk. Jak pcham moto na luzie lub jadę powoli na luzie to słysze takie dziwne pyk-pyk-pyk. Nie są to uderzenia, raczej tak jakby zęby pasa przy schodzeniu z tej "zębatki" napędowej pykały. Ledwo to słychac ale mnie to wkurza. Macie u siebie cos takiego? Może tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Panowie mam tzw. pytanie do publiczności. Z mojego warriora a konkretnie to z okolic tylnego koła i pasa napedowego dochodzi dziwny dzwięk. Jak pcham moto na luzie lub jadę powoli na luzie to słysze takie dziwne pyk-pyk-pyk. Nie są to uderzenia, raczej tak jakby zęby pasa przy schodzeniu z tej "zębatki" napędowej pykały. Ledwo to słychac ale mnie to wkurza. Macie u siebie cos takiego? Może tak ma być? U mnie jest cisza, tyle mogę Ci podpowiedzieć. Jeśli gdzieś śmigasz w najbliższy weekend, to daj znać. Możemy się spotkać i porównać. Tak na marginesie, to widzę, że nas Wariotów przybywa, może na wiosnę pomyślimy nad jakimś spotkaniem w weekend? Pozdrawiam Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Już nie smigam. Motocykl stoi zakonserwowany w garażu. Na wiosnę mozemy zorganizowac jakiś "zlot". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Na wiosnę mozemy zorganizowac jakiś "zlot". Myśle ze to bardzo dobry pomysł, fajnie byłoby sie spotkać i powymieniać opinie na temat naszych "Warriotów". Ja sie pisze !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 ja też, ja też jestem za. Ja tydzień temu jeździłem i liczę że się jeszcze przejadę, choćby do rodziców postawić maszynę na zimę więc posłucham. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek_p Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Panowie mam tzw. pytanie do publiczności. Z mojego warriora a konkretnie to z okolic tylnego koła i pasa napedowego dochodzi dziwny dzwięk. Jak pcham moto na luzie lub jadę powoli na luzie to słysze takie dziwne pyk-pyk-pyk. Nie są to uderzenia, raczej tak jakby zęby pasa przy schodzeniu z tej "zębatki" napędowej pykały. Ledwo to słychac ale mnie to wkurza. Macie u siebie cos takiego? Może tak ma być? Miałem coś takiego u siebie :-) Po wymianie tylnej opony ("złapałem" ogroomnego gwoździa) usłyszałem wyraźnie takie "pykanie". Okazało się, że pas napędowy był zbyt mocno naciągnięty. Lekkie poluzowanie pasa napędowego pomogło. Ciekawe jest to, że wystarczyło naprawdę nieznacznie skorygować naciąg pasa... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.